Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz FeniX- #80336 üzenetére

    "Véleményem szerint inkább egy db japán eredeti fasza karburátorra spórolnék, mint az összes "sárga színű stage n+1 rugó, meg malossi görgő" meg franc tudja micsoda."

    Ez azért nem ilyen egyszerű, és nem is van így. :N
    Az természetesen nélkülözhetetlen, hogy tökéletes legyen a karburáció, de ezen túlmenően a robogó lelke valójában a cvt hajtás milyensége. Hihetetlen sokat számít, hogy mi és hogy van benne. Elképesztő arányú javulást illetve pluszt lehet elérni a tuningolásával és jobbá tételével, de természetesen az ellenkezőjével is számolni kell ha valamit nem megfelelően építünk be. Semmire sem megyünk a tökéletes karburációval egy cvt-s motornál ha maga a hajtás nincs teljesen rendben.

    (#80339) Tamás9x "legerősebb kontrasztrugót bele"

    Ez egyáltalán nem javasolt dolog. Az indokolatlanul erős kontrasztrugó használata nem csak hogy felesleges, hanem még több negatív dologgal is párosul. Többek között az ékszíj túlzott kopásában és a nagyobb hőtermelésben mutatkozik meg. A nagy hő meg ugye tudjuk, hogy milyen hatással van a hajtásra.

Új hozzászólás Aktív témák