Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz nyogo83 #79824 üzenetére

    "Szemely szerint ha valtanek 125cc-rol felfele, akkor minimum 400cc korul nezelodnek, de legalabb 35-40Le korul."

    Ha nagyrobogó kéne, akkor dettó. :K

    (#79828) Runner_fxr Nem 180 2T-ről beszélek hanem 4T-ről. A 2T az megint más világ. Amúgy közel 40 lovat is ki lehet ott hozni abból a motorból.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

  • nod1

    csendes tag

    válasz nyogo83 #79824 üzenetére

    Kezdésnek szerintem sok egy 390-es Duke.
    Én egy kicsi, könnyű, és jól motorozható 250-est javasolnék, pl. Honda VTR 250.
    Az árban is beleférne a keretedbe, amit 800.000-ben határoztál meg.
    Teljesen felesleges új motort venned, mivel ha ügyes vagy, és megfog a motorozás, akkor maximum két szezon után (vagy az első alkalommal amikor felülsz utasként egy nagyobb köbcentisre) vágyni fogsz arra, hogy tovább lépj. Akkor minek fizetnéd ki legalább egy fél jogsi árát az amortizációra. Tiszteletben tartom azokat, akik új motort vesznek, de ők általában konkrét céllal, és legalább öt éves időtartamra terveznek, és nagyon fontos nekik az üzemszerű működés öröme bármikor.
    A CBF és YBR 250-et egyáltalán nem javaslom, mivel azok eleve olcsónak szánt inkább "melós" motorok, szinte nulla élvezetei értékkel. Akkor inkább egy jó 125-öst.
    És végül a 125-ös kategóriáról. Itt elég jó merítéssel rendelkezem Marauder, YBR, CBR, Varadero, és most Duke 125. Ebből értékelhető élményt a KTM nyújt, (igaz, meg is kérik az árát). Viszont azzal a vázzal, és futóművel, és fékekkel nagyon szépen meg tudsz ágyazni annak, ha pár év múlva váltasz róla nagyobb köbcentire, és már megvan a kezedben a megfelelő kanyartechnika, és minden más, ami a biztonságos motorozáshoz kell.
    Annyira kicsi a különbség egy alap 250, és egy jó 125 között, hogy egy penge 250-est javasolnék neked, főleg úgy, hogy előre tudod, hogy utassal is tervezel menni. Egy 125-ös vázgeometriájába annyira beleszól egy utas, hogy a menetdinamika már szinte fel sem tűnik. :) De nagyobb motorokon is szokni kell az utast. És itt vissza is kanyarodok a 390-es Duke-ra. Több mint tíz év (A1) motorozása után is nagyon félelmetes volt utasként egy 390-es Duke a hegyi szerpentinen. Főleg ha tudod magadról, hogy elgurulhat a gyógyszer.

    Ui.: Megnézem magamnak ezt a Suzukit, mert még soha nem találkoztam olyan 15Le-s motorral, ami utazóban kényelmesen tudná a 110-120-at. Nem pörögne közben 9.000 körül, hogy meghasad érte a szívem, és lenne hozzá ütős futóműve is.
    Vagyis van ilyen, csak azt NSR-nek és RS-nek vagy Mito-nak hívták. De azok már egy letűnt kor hősei. :D

Új hozzászólás Aktív témák