Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #41642 üzenetére

    Nem, nem a fogyi miatt, LOL.:DD A fényerő meg csak technika kérdése: van olyan
    sok LED-es cucc, aminek megfelel a fényereje, az egy dolog, hogy előre nem jött
    össze. Mondjuk a gyári vakítást is túlzásnak érzem, de mindegy: lehet, hogy arra
    gondoltak, hogy kanyarlámpának sem utolsó, ha indexelsz, bár kár, hogy villog.;]

    Szóval a miértre a válasz: ne "rángassa" az akkut, ezzel (közvetve) a xenon tápját.
    Azt sem szoktam szeretni, hogy (gyári motor esetén!) a műszerfalvilágítás "villog",
    ha megy az index. Azért van a visszajelző lámpa, hogy az jelezze, ne a "fedkomp"
    háttérvilágításának elhalványodása legyen már a visszajelző, érted.:DDD Tudom, erre
    szokták azt mondani, hogy normális akkut kell venni... (Elvileg belevaló van benne,
    1 éves, garis.) Problémát nem okoz amúgy - a xenonnak sem -, elvből nem tetszik.
    Régen okozott gondot a Maján, amikor a xenon nem volt rendesen bekötve. Habár,
    ha jobban belegondolok, most a Madisonon is hasonló a szitu: a H4/HS1 csatijáról
    megy a vezérlő, nem közvetlen az akkuról, ezért nem is az akku ~12V-ját "látja"...

    Amúgy meg a LED azonnal reagál a tápfeszre, nincs felizzási ideje... Féklámpánál
    ez kifejezetten hasznos.* Sok esetben gyárilag is LED-es féklámpákat használnak.

    Ja, és még valami: ez tuti nem ég ki, mindenféle rázkódásra érzéketlen, stb.:R
    Szerinted csak "úri huncutságból" raktak a 2014-es CB1300-ra LED fényszórót?:DDD

    *: indexnél nem érzem a "közlekedésbiztonsági hasznát", ti. nem akkor kell egyet
    gyorsan villantani, amikor már téped át a másik sávba, habár látni ilyen idiótákat is.

    Szerk: a W16W lehet, hogy T15-ös. (Annyira nem vágom ezeket a foglalatokat.:B)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/zotac_gtx_1080_arcticstorm_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák