- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Beigazolódott az előérzetem: 6.5L/100. Pedig öt körül kéne lennie. Mondjuk simán lehet hogy up to 1 literrel többet tankoltam, akkor a fogyasztás is 5.7-re redukálódna. Majd kiderül. Viszont csak be kéne szereznem azt a lambdát.
-
kcsa
veterán
válasz
AndrewTdi #44727 üzenetére
Nem tudom mennyi, most lesz egy első mérés. Aztán hosszú távon meglátjuk
De 5-6 közé saccolom be, egy személlyel, szigorúan városi forgalom, sok dugóval (elindul-megáll, elindul-megáll, elindul-megáll, elindul-megáll, elindul-megáll és így tovább
).
Injektoros, viszont a lambda nem jó, ez is emelhet fogyasztást. A szíjról meg pl. még nincs fogalmam, ez is emelhet fogyasztást.
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz
csongi #44716 üzenetére
Burkolat cserélhető, gyanús hogy ezen is volt valami, mert a matricák nem éppen úgy vannak a helyükön, ahogy kellene. Viszont amit idáig megbontottam, az 100% rendben volt, fényezésnek nyomát nem láttam, fülek nem voltak töröttek, sőt, alig jött szét, olyan passzosan a helyén volt. A csavarok gyáriak, nem hiányos, nem szedett-vedett bontós csavarkészletből van összerakva. Lehet hogy a matricákat csak sz.rrá szívta a nap, azért jön fel a széle.
Úgy gondolkodtam amúgy én is, hogy ebben van óra szerint 20k, kb. én is ennyit mentem, de ha 50k, akkor se dől össze a világ, valószínűleg kibírja, ha rendesen volt szervizelve. És valószínűleg rendesen volt, mert pl. légszűrő is gyári kymco volt. Két dolgot tudok ezzel kapcsolatban is elképzelni: soha nem nyúltak hozzá, ez esetben rendben van a 20k óraállás, mert annyira nem volt mocskos, ha meg szervizelték, akkor jófajta alkatrészeket kaphatott.
@longwild: hát igen, valamilyen szinten tényleg hiba volt eladni: Minden hibáját, minden zaját ismertem már, viszont öt év után már nagyon keveselltem a 22 lóerőt, főleg hogy eleinte elég sokat jártunk ketten az asszonnyal. És igaz, hogy alulról karcolja az 60 kilót a feleségem, de én már duplája vagyok
Úgy néz ki, hogy idén nyáron is sokat fogunk kettesben járni munkába, ezért cseréltem nagyobbra. Újra persze nincs pénzem, de ezt vállalható kompromisszumnak érzem. A fogyasztással kapcsolatosan van némi félelmem, de elég sokat járt ezen is az agyam: lehet hogy 6.5 lesz a fogyasztás, autóé is annyi. Viszont azzal nem 20 perc alatt érek munkába, úgy, hogy még élvezem is.
-
kcsa
veterán
válasz
longwild #44710 üzenetére
22k a teljes pontosság kedvéért, beszéltem a vevővel.
2008 (kerek öt évig használtam, ebből utolsó szezonban is állt majd' félévet)
amióta beállították az óráját - nulláramert újonnan vettem
De ha az xcitingban 70k km-van az évi 10k-s szorzód alapján, itt helyben nekiállok zoknit reggelizni. Esztétikai állapotra kb. hasonló, mint a satelis volt 22k km. után
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #44689 üzenetére
Nem arra gondoltam, hanem a korábbi VR-re, illetve annak típusára. A fene se akarja szétszedetni vele
-
kcsa
veterán
válasz
horvathkrisz #44680 üzenetére
nem az olaj, hanem a keverék. De ha nézed az ábrát, tisztán látszik hogy miként.
-
-
kcsa
veterán
Ja, azt is akartam mondani, hogy ha így folytatódik a benzinszintmutató zuhanása, úgy összejön a 10 literes fogyasztás is
-
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #44622 üzenetére
Nem fogja, olyat keresett aminek az alsó értéke sokkal kisebb volt.
-
kcsa
veterán
válasz
longwild #44573 üzenetére
Passz. Nem nézem, amíg a legfontosabb szervizek le nem futnak. Ma került be tiszta légszűrő is. Még a lambdaszonda parával kéne kezdeni valamit.
Erről jut eszembe:
@csongi: arról van infód, hogy a 300i lambdaszondája jó-e az 500i-hez? Ránézésre, meg típuskód alapján simán lehet hogy ugyanaz... Viszont bontottban mindenhol csak és kizárólag 300i-hez való van. 500-ast nem bont senki?
-
kcsa
veterán
válasz
csongi #44571 üzenetére
Ha ezt a segédszelep-izét meg tudod mutatni valahol robbantott ábrán, azt megköszönném, erről a dologról még nem hallottam
Egy hete az előírt olaj került bele, az előző ahogy olaszból hozták, ki tudja mi volt, meg kevés is
Sebességmérővel ráhibáztál - pont ma raktam fel a telefontartót, és most este mentem egy kört GPS sebességméréssel. Az hogy csal, az nem kifejezés - 40 körül még csak 5km/h-t, de 90 környékén már simán 20-at. Ami óra szerint 120 az valójában 100. Ami ennél számomra rosszabb, hogy ami valós 50km/h az óra szerint 60km/h. Nehéz így reális sebességgel haladni.
De érdekelne a titok, hogy hogyan lehet állítani
Van ehhez leírás, pdf, akármi?
Sisaktartó elég gáz a Satelis után, még a felnyitható sisakom se fér bele
Kénytelen leszek dobozt venni.
-
kcsa
veterán
válasz
csongi #44564 üzenetére
Xciting 500Ri. Ha végre normális idő lesz, és szabadidőm is, hétvégén lepucolom, és lefotózom a topiknyitóba
@huszi.gyb: pénteken jártam arra feléd, majdnem le is támadtam egy robogós csávót hogy köszönjek, aztán rájöttem hogy te nem Gilerával nyomulsz
A trafóház mellett állt.
-
kcsa
veterán
Azzal még el sem dicsekedtem hogy - aki emlékszik rá - vásárlás után panaszkodtam kicsit Xciting-ra, hogy kanyarban kicsit bizonytalan.
Na, ma megjavítottam.
Szégyellem is magam emiatt.
Fel kellett fújni a kereket...
-
kcsa
veterán
válasz
szentkuti11 #44554 üzenetére
Kereskedésre akarsz leszűkíteni?
Ne tedd. 50-es témában mondjuk vannak nálam sokkal jártasabbak is, majd mondanak valami okosabb ajánlatot.
-
kcsa
veterán
válasz
szentkuti11 #44551 üzenetére
Ha egy robogót ebben az árkategóriában újrafestenek, az szvsz. csak és kizárólag azért történhet, mert egy ép elem sem maradt rajta miután átment rajta a téglát szállító pótos kamaz.
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #44548 üzenetére
Valahogy éreztem hogy ez lesz a megoldás, max kicsit idegesen már nem azt mérted, amit kellett volna
A tartozékgyártok sokszor pont egy generációval vannak lemaradva az aktuális készülékekhez, azok paramétereihez képest - itt is így jártál szvsz, az új telefonok mind CTIA kiosztásúak. De HTC is bekaphassa, elvileg létezik olyan megoldás, hogy érzékeli a rádugott kábelt, és annak megfelelően kapcsolja az aljzat lábait. Sebaj
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #44518 üzenetére
Nehéz korrektül megfogalmazni, de érzésre hamarabb fog és jobban is tapad, egyszerűen finomabban indul el, szerintem hamarabb is tapad le, alacsonyabb fordulaton (xciting-hoz képest).
Utána persze, erőből ez is megoldja a gyorsulást
Olyat is játszottunk mi is, csak kolléga, még az én mércémmel is ön- és közveszeélyes állat, és olyan helyzetekben ment a sorok közé, ahol én nem
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #44516 üzenetére
Kék Hold látom nagy sikert aratott, mondjuk anno nálam is
Szerintem elég univerzális szerviz, megkérdezheted őket.
A vibráció meg gondolom a régi törött felnid volt, nagy mák hogy nem történt nagyobb galiba.
A héten én is az Xcitinggal jártam be dolgozni - még mindig elég betegnek tűnik a gyorsulás amit tud a 250-es után. Mondjuk mentem a héten a Satelissel is, az azért sokkal finomabb jár, és jobban indul is - hamarabb fog a kuplung, persze utána lemarad rendesen
-
kcsa
veterán
Volt ma topiktalálkozó?
-
kcsa
veterán
válasz
dave93 #44380 üzenetére
Legolcsóbb szélfogós shox-os maszkom van, nekem elég. De van aki fázik benne - bár akiről szó van 40 fokban is kabátban jár
.
A sisak-tartozék dologra nem sokat tudok mondani, ha szerinted megéri vedd meg. De egyáltalán nem biztos hogy jár hozzá, ez is tény. Én mondjuk elvagyok nélküle is, de most hogy 0 fok körül/alatt volt ma reggel is, biztos számított valamennyit, hogy beraktam.
-
kcsa
veterán
@dave93: Duke-hoz járt, a dobozban volt. Most hűvős időben azért nem árt
@akos3: Van ilyen hálós dzsekim: városban megváltás. Tavaly azzal mentem Egerig, rohadtul élveztem hogy nem fülledek be a zárt dzsekibe. De az tény, hogy ha leizzadsz, és utána mész egy gyors kört könnyen megfázhatsz. De ez ugyanígy igaz a protektoringre is. Az meg drágább, viszont többet is véd. Lehet mérlegelni
-
kcsa
veterán
Lassan én is felkészülök a tyavatyra - folyadékok zöme már lecserélve, mindjárt szebb is lett a hangja - no meg a fék is kicsit biztosabban fog.
Még pár apróság, aztán nyugodtabb szívvel közlekedek tovább én is.
-
-
kcsa
veterán
válasz
runner 125 #44207 üzenetére
És még az se teljesen hibátlan, ahogy ez reálisan nézve lehetetlen is - nincs két egyforma fejtartás, nincs két egyforma motor (üléshelyzet, szélvédelem, a plexi által eldobott levegő mozgása).
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #44138 üzenetére
Egy dolgot szögezzünk le: utas szállításához nem kell háttámla
Viszont ismerve a Givi platnik méreteit és anyagát, én annak nem támasztanám az utast, hiába van belőle háttámlás verzió.
Ha teljesen őszinte akarok lenni, azt mondanám, hogy hagyd a csudába (bocs husz.gyb
).
-
kcsa
veterán
Ajánlani nem tudok, menjetek oda, segíteni fognak felpróbálgatni
NOX-ot nem ismerem, vagy itt, vagy a motoros topikban vett zártat, talán érdemes megkérdezni, de sok tapasztalata úgysincs még ennyi idő után
A SHOX féle JET sisakokat viszont ismerem, az is kb. ennyibe kerül, de elég ergya.
Justissimo fejformám miatt nem jött rám. Pedig nekem is tetszett.
-
kcsa
veterán
Az ár és a minőség sajnos általában egyenes arányban áll. A Caberg féle szériát használom lassan 10 éve, már a harmadikat fogom nyúzni idén ahogy jön a normális idő
Nem recseg, nem zörög a plexi menet közben, kultúráltan fekszik fel a fejre...
...de ne szerény javaslatom szerint előre ne döntsétek el hogy melyik sisakot akarjátok. A Duke kicsit kerekebb fejre való, tehát ha más formájú feje van, simán lehet hogy lötyögni fog a feje búbján. Próbálni, és csak próba után megvásárolni.
moto.hu-t ajánlom ilyen esetre, többféle gyártót tartanak, reális áron.
-
kcsa
veterán
válasz
runner 125 #44001 üzenetére
Megint átfordult az óra. Mi itt a meglepő?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- iKing.Hu - Honor Magic 7 Pro - Black - Használt, karcmentes
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest