Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pendre54

    addikt

    Üdv!
    Aki járatosabb egy kicsit garanciális dolgokban, ahhoz lenne kérdésem. Tehát, ha adva van egy Samsung 850 Pro-s SSD, amelyik bontatlan, de külföldön lett vásárolva, milyen lehetőség van a későbbiekben garanciát érvényesíteni. Az nyilván nem opció, hogy ha van is külföldi számla, postázgatni az SSD-t külföldre, kis túlzással többe kerülne a postaköltség, mint maga az SSD.
    Tehát engem az érdekelne, hogy a Samsung gyári garanciáját van-e lehetőség itthon érvényesíteni, pl. valamilyen regisztrációval, vagy egyáltalán mik a lehetőségek, vagy tudomásul kell venni, hogy külföldön vásárolt cucc esetén az a kockázat, hogy nem lesz garancia, ha megmakkan.
    Előre is köszönöm az infót.

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés