Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
jilian
addikt
Helló!
Lehet nem jön be egy bizniszem és le kell mondanom egy 50 " Panasonic TX-P50G30E -ről...
És vszínü így lesz, gondoltam akkor már benevezek egy projektorra ebben az árfekvésben.
Esetleg hol olvasgassak, hogy okosodjak mielőtt túlságosan 'hülyeségeket kérdeznék?A távolság ~ 4m lenne.
Amire figyelni szeretnék, hogy halk legyen, a forrás PC és egy HD BASE 3.0.köszi
-
jilian
addikt
Nos.
A szobám adottságai alapján EZ jött ki nekem.
Sajnos a piros feliratot nem értem teljesen, vmi gáz lesz majd a fénnyel?A videó alapján nyugtassatok meg léccí, hogy 7:40 -nél a vibrálás a felvevő kamerája miatt van.
A távolságokat tekintve elég hosszú kábelre lesz szükségem. Márka? Esetleg bolt is?Röviden elmondaná nekem valaki, hogy miért járnék jobban projektorral, mint egy 50" plazma tv-vel? Ha csak a film/játékra lenne csak használva?