Szia.
Most neked akkor nincs mypos bankkártyád és akkor utal a mypos a saját bankkártyádra 1 munkanapon belül? Ilyen létezik?
Szia.
Most neked akkor nincs mypos bankkártyád és akkor utal a mypos a saját bankkártyádra 1 munkanapon belül? Ilyen létezik?
Így van.
Nehogy félre értsétek, nem vagyok iqom-es, nem reklámozom őket, de vedd fel velük a kapcsolatot. Konkrétan még itt a helyi raffis bankárnak át is adtak, ő keresett telefonon másnap és intézztük is. Kb 2 hét alatt lezajlott minden. Inaktíválni kellett a régi fiókom, megszűnt a mypos kártyám, újra kellett regisztrálni majd nyilatkozni kellett, hogy elfogadom az új feltételeket. 1,75-ről 1,5re csökkent a tranzakciós díj, mellette nincs semmi egyéb költség.
Ez a fs nem enged képet feltölteni
[ Szerkesztve ]
"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D
Én árut fizetem ezzel a kártyával. Egyre bővül, ahol tudok kártyával fizetni, pár hónapja a bérleti díjat is lehet már kártyával.
Nem tudom nálam hogy lenne, mert nálam magán személyeknél 1,2%, míg cégeknél 1,75% a jutalék rendszer...
De most a Novopaymentnél kaptam "szerintem" jobb ajánlatot.
"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D
Számomra ez annyira nem kecsegtető ajánlat.
🤷Nekem megfelelő
"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D
Ezt úgy is meg lehet oldani hogy a hivatalos mypos oldalról rendeltem a nyomtatós terminált? Esetleg otp-vel is meg lehet oldani ezt az iqommal?
Köszönöm a választ!
Tóth Brigitta
OTP nem, csak a Raiffeisen van kapcsolatban velük.
Szerintem tök mind1, hogy most a "hivatalos" myposnál vagy, azt úgyis inaktíválni kell, az új szerződés után a terminált meg újra be kell regisztrálni.
Keresd meg őket és elmondják a menetét...
+36305547515
Ez a szám van meg nekem, de az oldalukon találsz elérhetőséget...
https://iqom.eu/
"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D
Sztornó, közben rájöttem, én hülye
Kaptam egy ilyen emailt a myPOS ügyfélszolgálattól. Szolgáltató vagyok, magánszemély fizetett egy nagyobb javítást.
"With regard to our transactions monitoring program and in accordance with the applicable regulatory requirements, we would like to kindly request your cooperation in providing us with certain information for the following transaction processed on your POS device:
• 2023-12-12 12:42:34 Payment Approved HUF 519913 with card ending *2460
We kindly ask you to provide the following:
Supporting documentation for received payment – invoice/contract, documents confirming that your client has received the service/product, correspondence with the client, purchase order etc;Products/Services - description of the products and/or services offered by your company;Pricelist;Delivery proof;Supplier invoices - Supplier invoices showing the origin of the products."
[ Szerkesztve ]
Mi van ilyenkor? Megelégszenek egy áfás számlával, vagy mi?
"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D
Fogalmam sincs, ezt én is szeretném tudni. Egyáltalán jogosultak elkérni? Személyes adatokat 3. félről úgy tudom ki sem adhatok.
Sziasztok. Segítsetek légyszi, mert elvesztem a sok lehetőség között.
Adott egy szezonális jellegű (évi 5 hónapot nyitva lévő) élelmiszerbolt/lottózó, és nem tudom, hogy kitől igényeljek POS terminált a továbbiakban. Korábban Fizetési Pont terminált használtunk 2018 és 2022 között, de velük felmondtam a szerződést, illetve eddig ev.- voltam, most már kft-t alapítottam. A vállalkozói számlámat az Erste-nél vezetem, a legcélszerűbb az lenne, ha arra lennének jóváírva a tranzakciók, így nem kéne egy újabb vállalkozói számlát létrehozni (Fizetési Pont-nál ugye kell, aminek elég magas a költsége). Ha az Erste-től hozom ki, akkor szintén viszonylag magas költségről beszélünk, illetve ott különbséget tesz Visa/Mastercard illetve üzleti és magán kártyák között, eltérő a tranzakciók utáni jutalék összege. Nézegettem a Sumup-ot, a NovoPayment-et, a Teya-t, de nem tudom, hogy melyik a legmegbízhatóbb. Egy erősebb napon nem ritka a 100 db tranzakció/nap feletti összeg, illetve ez valószínűleg az idei évben csak növekedni fog. Pontos kosárértéket nem tudok mondani, de egy szezon alatt kb 30 m forint körüli összeg kerül(t) elfogadásra.
Köszi szépen a segítséget.
Én kimondottan a Mypostól tenném és velük kötnék szerződést.
Én is mypos-os vagyok, de szerintem neki inkább a sumup lenne ideális, mivel ott a meglévő bankszámlára utalják ki napi rendszerességgel (3-5 munkanap csúszással), míg a mypos-nak saját bankszámla van (Bulgária), vagy külső bank csakis a Raiffeisen lehet,mint ahogy nekem van. Egy épkézláb nyomtatós terminál nyilván bírja a strapát (önköltséges kb 100K ft) , a kondíciók meg hasonló mint mypos-nál.
[ Szerkesztve ]
"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D
Felhasználói igények nyilván számítanak.
A Myposról is lehet utálni saját számára is , akár privát is lehet.
De ekkora összegnél sok lenne a jutalék, fejből nem tudom mennyi Myposnál.
Elképzelhető hogy a Sumup ideálisabb megoldás
Köszi az eddigi válaszokat. Az Erste bankszámla muszáj volt mert Szerencsejáték partner is vagyok, és emiatt muszáj, hogy vagy az Erste-nél vagy az OTP-nél legyen vállalkozói számlám. Korábban egyéni vállalkozóként 3 banknál volt vállalkozói számlám (nyitottam egyet az Unicreditnél amikor vállalkozó lettem, majd lett egy a Fizetési Pont terminál miatt, illetve utána kellett egy Erste a lottó miatt).. ezt szeretném most elkerülni, és nem szívesen nyitnék újabb számlát mert annak van költsége könyvelői oldalról illetve számlavezetés oldalról is.
Erste banknál van a céges számlám. 2020-ban kértem Pos terminált. Akkor valami havi 5500Ft+ áfa, Net kártya 700Ft,+ valami 1.5-1.7% tranzakciós díj. Terminál nem a tiéd. Megrendeltem anno,azóta is küldik a terminált. 😂 Így lett Sumup. Igaz, eddig már 3x cserélték. Vagy a kijelző vagy az akku halt be. Neked ilyen forgalomra nem biztos, hogy ez lenne a jó.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
(#471) WhiteWalker válasza -Mosquito- (#470) üzenetére
Az Erste nekem 3 éve ezelőtt nem tudta a terminált szállítani 1 hónap után se , mikor megkötöttük a szerződést.
Vártam összesen 6 hetet , csak hitegettek , közbe már rég kellett volna indítani a vállalkozást ... Szóval felmondtam velük a szerződést (hasonló sz@r konstrukciójuk volt mint írtad) azonnal és vettem Mypostól készüléket és velük lettem partner.
Amint lehet kerülöm a magyar bankokkal a kapcsolatot.
[ Szerkesztve ]
(#472) -Mosquito- válasza WhiteWalker (#471) üzenetére
Erste az osztrák tulajdonú,70%-ban. A maradékot meg idén vásárolta vissza. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
(#473) WhiteWalker válasza -Mosquito- (#472) üzenetére
Ezt is tudom ,(de átfogalmazom , amik Magyarországon vannak bankok)
Bár a terminálra való várakozás idő szempontjából nem változtat.
[ Szerkesztve ]
Napot!
Sumup forintalapú kártyával tudok horvátországban fizetni Ha igen akkor Mennyibe számolná az eurót
390-be számolta az eurót, google 387-et írt. Nem vészes
Hasonló cipőben járok én is, csak sokkal kisebb volumenben.
Nálam 3 hónapra kell terminál, és ez idő alatt a kártyás forgalom 3,5-4 millió lesz.
Nekem az elmúlt években az Erste-nél ajánlott Global Payments adott terminált.
A gép havi bérleti díja 5000+áfa lett volna, de elengedték azokban a hónapokban, amikor a havi forgalom elérte a 850 ezer forintot (azaz mindig). A kereskedői díja 0,95% volt+a szokásos összetevők. Viszont egyéb költségem nem volt! Illetve de...szezon végén egy pesti címre vissza kellett postázni a terminált.
Tavaly összesen volt 71 ezer költségem a 3,5 milliós forgalomra, ami 2,03% összköltséget jelentett, a pénz az Erste számlán volt 2 munkanap alatt, de úgy tudom, hogy bármelyik bank számlájára lehet kérni.
Viszont idén már szívás lesz nekem. Bevezették, hogy évi 60 ezer "tagdíjat" kell fizetni még akkor is, ha csak 3 hónapig szeretném használni a terminált. Viszont szerintem a Te forgalmadnál eltörpül ez a 60 ezer, és szerintem jó választás lenne.
És ami a leginkább fájó benne, hogy maximálisan meg voltam elégedve a szolgáltatással. Mindhárom évben zsír új terminált kaptam. Az ügyfélszolgálat maximálisan segítőkész volt mindig. Egyszer volt egy technikai gubanc, amikor többször vont le kártyákról pénzeket, gázos volt az elszámolás, de telefonon keresztül megoldották az esetet.
Valaki esetleg ajánl valamit az én szitumra?
A Sumup terminál nálatok is olyan, hogy ha túl hamar tartja oda a vevő a kártyát, akkor hibás lesz a tranzakció (nem teljesül)? Én ezzel szívok a türelmetlen, kapkodós ügyfelek miatt már évek óta. Nem várják meg, hogy megjelenjen az ikon, hogy most kéri a kártyát, hanem már előre rá akarják tenni a kijelzőre. Ilyenkor az esetek 100%-ában hibás lesz és törli a tranzakciót.
Én csak akkor nyújtom oda a terminált amikor kéri a kártyát
Nálam a mypos akkor szokta törölni, ha a vásárló rángatja összevissza a kártyát, vagy telót. Mindig mutatom, hogy hova kell érinteni.
Az alap , ingyenes kártyával is működik? Mert eddig nem volt lehetséges.
Írjak , hogy "összes" , de mindig vannak apró betűs részletek
[ Szerkesztve ]
Igen, én már hozzá is adtam.
Én a sumup terminált NFC-vel tudtam összekapcsolni a telómmal. Így Már a telómat is tudom használni terminálként, kivéve ha pin kódos a vevő kártyája, ahhoz már közvetlen terminál kell
Én ezt soha nem értettem, hogy miért jó? Van vevő, aki annyira ergya, hogy egy vadidegen telefonhoz érinti a bankkártyáját? Mondjuk amennyi idióta ember van...
Nem értem mi akadálya Azt tudom hogy én nem élnék vissza vele ha tudnám is hogyan kell
Sziasztok! abban tudntok segíteni, hogy ha van két vállalkozásom, egy idehaza és egy külföldön. Az külföldi SumUp terminált használom itthon, persze úgy hogy magyar nyugtát állítok ki. E megfelel a szabályoknak? Adószámmal rendelkező őstermelő vagyok. Azért kérdéses nekem, mert nem-e gond a NAV-nak, hogy nem magyar számlaszámra megy a befizetés.
[ Szerkesztve ]