Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz rbalint88 #145398 üzenetére

    Van ésszerű, gazdaságos, dízel családi egyterűje, második autónak keres vmi erős benzinest, amiből nem sok jön szembe az utcán, szal amolyan hobbi autónak használná. Van még pár típus/márka a tarsolyban, csak furcsa volt, hogy még ha csak a Saab-okat is nézem HaHu-n, akkor is jóval gyorsabban pörög a piac (200+ LE-s turbo-s 9-5 Aerok pl relatíve gyorsan elkelnek). De akkor valszeg az összetett hajtáslánc, a tuning, az egyébként is magas gyári fogyinál nagyobb étvágy, esetlegesen rövidebb várható élettartam az egyes részegység esetén, stb. lehet az ok, ez így logikusan hangzik.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • focvis

    veterán

    válasz rbalint88 #145398 üzenetére

    Kemény 29 nap :) tapasztalattal a hátam mögött annyiban kiegészítenélek, pontosítanálak hogy:
    - A "géptető alatt" szinte minden Opel vagy Opelekben is megtalálható - motorok, váltó, 4x4, fékek... a 2.0T motor talán (?) kivétel ez alól
    - Minden ami Opel, az gyári alkatrészként is olcsó hozzá; a karosszéria elemek, beltér azok amik egyediek, ezeket bontóból / eBay-ről kell vadászni, vagy UK-ből rendelni.
    - Fentiekből következik, hogy egy 2.8 vagy 1.9 motoros verziót egy Opelhez értő szerelő karban tud tartani. Feltéve, hogy látott már Vectra C 2.8-at...

    Több helyen olvastam, hogy:
    - Szűk -> ezt cáfolom, nagyon kényelmesek az ülések, simán elfér benne 4 ember + csomagok, van összehasonlítási alapom.
    - Szar a kormányzása -> ez igaz, sokat kell tekerni + tényleg erős a hajtási befolyás (FWD), nem árt két kézzel fogni a kormányt kigyorsításkor.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés