Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Dare2Live #179620 üzenetére
Tök más téma de ezt se értem. Kihalnak a kissebb MPVk. Pedig városban gyerekkel ez a legideálisabb kategória...
<troll on>
Mit nem lehet ezen érteni? Jönnek a SUV-ok!
Divatos, csinos, magas, jó magas a homlokfelület... mi más kellene még?
</troll off>
Nem csak a kisebb MPV-k. A nagyobbak is:
Ford Galaxy, S-Max : off 2021
VW Sharan, Touran: off 2022
Ford C-Max: off 2019-04-
Opel Zafira: off 2019-07-B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
Régebben hallottam már túltárolt autókról.
Vajh' érdemes lehet ilyenbe lehetőségbe belekapaszkodni? A cikk szerint igen, én azért a fórumot jobb szeretem olvasni tapasztalati alapokra bízva.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz vzsryl #179002 üzenetére
Ja, és jövőre mindegyik autó ára megemelkedhet a teljesíthetetlen EU-s elvárások miatt, szóval gyorsan kell döntést hozni.
Ráadásul az autógyárak év végéje szeptember végén van, tehát a drágulás akár októbertől is érvényes lehet (elkülönül a naptári és a pénzügyi év... nagyon sok multinál okt. 1. jelenti a pénzügyi év elejét, onnantól vannak új árazások, ésatöbbi...)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz tboy93 #178933 üzenetére
Régi Ford Galaxy-ban megfordítható az első ülés (mind a kettő, nekem ilyen volt), mondjuk menet közbeni biztonságról nem beszélnék...(persze az anyósülésről lehet ebben az esetben nyilatkozni)
@(#178934) ngaba
Egyterűvel hoztuk el a menhelyről kutyillát. A hátsó ülés előtt feküdt (na nem végig, mert kissé mozgékony...), simán elfért... Na jó, azért a régi Galaxy az nem kicsi - cserébe a legvariálhatóbb, ami a piacon létezik, ide értve az Alhambra, Sharan unokatesókat. De ez csak a régiekre vonatkozik, ahol kiszedhető ülések voltak. Az újak nem adják meg ezt a szabadságot.@(#178937) molnarpeter
Ó, hogy ez nem jutott eszembe... pedig szemezgettem vele már párszor...[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz vzsryl #178909 üzenetére
Volt 1.6-os F Astra-m 75LE-vel. Amikor országúton visszadobtam 3-ba, akkor elindult és nagyon szépen meg tudtam vele előzni a 70-nel közlekedő nyerges kamiont is, halálfélelem nélkül.
x16szr?
Még csak 155e km van benne így 20 évesen, még mindig szeretem. Azért már érződik a kor, de ilyen futásteljesítmény mellett...B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz ktr_lala #178727 üzenetére
Én a praktikusság oldalról nézem a dolgokat; a kombi általában rendben van 2 gyerekig.
Az egyterűek általában magasabb építésűek, és könnyebb a gyerekeket ki-be csatolni, pakolni, nem kell annyira hajolgatni.
Csak röviden a történetem...
Első egyerek, F Astra 5 ajtós, még éppen elfért a babakocsi
Második gyerek, F Astra, sedan. Egész jól elfértünk. Négyen mentünk akkor már a horvátokhoz, belegóztam a csomagtartóba mindent – esernyő-típusú babakocsi, utazó kiságy, kismotor és a normál csomagok, bőröndök; kihasználva ezzel minden köbcentit. :)
Harmadi gyerek... még mindig F Astra sedan... szűkült a hely. Egy ideig elvoltunk, de már éreztük, hogy ez nem lesz hosszú távon rendben.
Megérkezett a Ford Galaxy (VW típus), 10 éves használtautó. Huh... Hirtelen minden elfért, könnyű volt ki-be szállítani a gyerekeket, becsatolni, elfért a két kismotor, roller, homokozó felszerelés, búvárkodási csomag, és a szokásos minden más ruhásbőrönd. Megszűntek a kompromisszumok... 800literes csomagtartónál ez nem meglepő (és ez még kalaptartóval... kalaptartó nélkül ennél még nagyobb;). Gyerekeknél a lábtér olyan lett, hogy nem tudták rugdosni a vezetőülést :D. Ja, meg nyár közepén hazafelé nyaralásból a 2 órás dugóban simán pisilhet állva a kisgyerek (lányok akár a homokozóvödörbe is). Csak hogy egy kis erős életszagú szkénét felvázoljak.
A kombik esetén azért érdemes figyelembe venni a lábteret az első ülések mögött, illetve akár olyat választani, ahol lehet előre-átra tolni az ülést.
Azóta is az egyterű vonal az, ami nálunk családi autónál szóba jöhet. (Ezért lett a Galaxy utódja egy 7 éves S-Max, ami ugyan kisebb, csinosabb, biztonságosabb kivitelű egyterű, és most várható a következő egyterű).
Az is igaz viszont, hogy a nagyobb egyterűekhez bizony a dízel passzol. Én is paráztam tőle, de nem panaszkodom most sem, hogy azt vettem (Az elsőt 7 évig nyúztuk, a másodikat 2.5 éve nyúzom.).
Zafiránál viszont van benzines változat (én az 1.8-ast venném, de nem értek hozzá).
Nagyobb babakocsi esetén (főleg a kezdeteknél még) azt vedd figyelembe, hogy a kisebb egyterűek csomagtartója nem sokkal nagyobb, mint egy sedan-nál, ezért akár jobb megoldás lehet a kombi.
Ha pedig most még az első baba jön, és később is módotok van cserélni kombiról egyterűre, akkor most simán ellesztek a kombival.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Dare2Live #178668 üzenetére
Pályán nem meglepő az erősebb, nagyobb autók jobb fogyasztási adata - szerintem. Állandó terhetés mellett ezek kevésbé szenvednek, lecsökken a pillanatnyi fogyasztás.
Dízleles példa 2 éves átlagfogyasztásra (teljes 2 éves vegyes fogyasztás):
Ford Galaxy 1.9PDTDi, 116LE - 6,5l
Ford S-Max 2.0TDCi, 140LE - 6,3lB.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz CactuS #178626 üzenetére
Sajna én csak ennyit tudtam hozzátenni. Mármint a linket. Azonban egyetértek veled. Ha már van adat, akár pénzért is elérhetővé tenném, lásd földhivatal, tulajdoni lap nem hiteles másolat (pár db ingyenes, és van fizetős rész is).
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz bitpork #178623 üzenetére
Míg vissza nem kapom az újságot, addig ezt találtam
szerk.: Gyorsan kipróbáltam, működik. Megnéztem a kisautómat.
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz kisza25 #178566 üzenetére
ha nagy fordulaton járatod be, lazábbra kopnak a dugattyuk és pörgősebb lesz, meg jobban megy, viszont hamar enni kezdi majd az olajat
Akkor marad a papókás vezetés, nekem úgyis csak az való.(#178567) bitpork
A saxo örök mint a nyomor.
Júúúúúúúúúúúúj....[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
-
nagyúr
Az újabb VW 2.0 TDI SCR motorok mennyire nyűgösek?
Azért kérdem, mert volt ugye régen az 1.9pdTDi (AUY motorkód) - ilyen volt a Galaxy-ban, dekem nem volt gondom vele igazán, aztán váltotta a 2.0 dízel, állítólag azzal sok volt a nyűg.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz kisza25 #178166 üzenetére
8000-ig, de 6500-tól piros, de 265Nm (1500-4500) és 205 ló (6000), ez ugye turbós, szóval már alacsony fordulattól megy, 7,5 0-100
Ami alattam volt, az nem turbo volt, 1.6 twincam 16v gti... ment az 8500-ig is, 1984-esben még nem volt elektronika (9 liter alatt nem fogyasztott), de szintúgy 9k-ig skálázták.
szerk.: 130 ló, 980kg[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz r6man123 #178162 üzenetére
Aztaleborultszivarvégit'. A' szép. Elegáns, sportos, és hát a két betű a végén... GT... ez kellemes emlékeket ébreszt bennem.
Gratulálok!
Szerk.: meddig skálázzák a fordulatszámmérőt?
Csak ez miatt kérdezem... (ez volt a GTI, szívem csücske)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
7 személyes autó állami támogatással - de milyet?
Egy link, vitázás és mindenféle megbeszélés ügyében - továbbra is ezt a fórumtémát tartva szem előtt, fővonalnak.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz anorche1 #177691 üzenetére
F Astrám van, x16szr motorkódos. 20 éves, 155e km van benne, nem erőgép (75LE), nem bonyolult motorral, cserébe nem eszi az olajat. (1.6, 8 szelep).
Időben megkapja a kötelező karbantartást, még soha semmi komolyabb baja nem volt.
Ex-kollégám az 1.4-es 16v-s G Astráját kevésbé dícsérte, előtte neki is F volt. Azt mondta, Ha tehetné, visszacserélné a megbízhatóság végett.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz molnarpeter #177463 üzenetére
De igen, igen, igen. Begyere, drága, felmerült.
Nekem kifejezetten tetszik, diszkrét design, kicsit sportos, kicsit elegáns. De számunkra már megfizethetetlen... 10,4M az alap. Az már a nadrágösszehúzós, kölcsönös megoldásos részen is túl van 30%-kal.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz footy #177209 üzenetére
Akatruk nézni a Zafirát.
"...a Zafira modellt már nem forgalmazzuk. Az új, Zafira LIFE modell forgalmazása rövidesen indul"...
ez jött válaszként az árajánlatkérő levelemre.Azért a Ford megint csavart egyet... ez már a második, így rövid idő alatt.
Először volt az, hogy a C-max Grand gyártása megállt. A honlapokon még ott van (néhány helyen), aztán kiderült, hogy már nincs is.
Az S-max esetén meg a benzines 1.5T az utolsókat rújga, kivezetik a motorkínálatból (a Fort topikban ítrák, hogy az új 1.5T már csak 3 hengeres lesz), és csak dízellel lesz rendelhető hamarosan.Maradt a két versenyző, bár ki tudja marad-e benzines kivitel, mire megérkezik a kérelem elbírálása/jóváhagyása. Ha már csak dízel S-max marad, akkor a VW Touran lesz a befutó.
Hát ilyen bicikli ez. A maradiak vegyenek maradi autót.Azért belegondolok, hogy most fújolnak a dízelekre, a Ford meg csak ezzel fogja adni a Galaxy, S-max egyterűeket. Aztán 2021-től meg ezeket a gépsárkányokat megszűnteti...
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz runner 125 #177396 üzenetére
Nagyon szépen summáztad.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz ribarszki #177226 üzenetére
A Fordnál a konfigurált árból 15% jó eséllyel lealkudható
Nem vagyok nagy alkudozó, de lehet, hogy bepróbálkozok, jól jönnek az ilyen kis megjegyzések.Próbáld ki a Tourant és az Smaxot. Biztos érezni fogod melyik tetszik jobban.
Próbálkozom rávenni asszony pajtit, hogy a tesztvezetésen majd ő vezessen, mert azért másképp vezetünk, és hát itt bizony ő lenne a célszemély (én elvagyok a kisautómmal, ami dízel s-max).
(Én általában figyelembe veszem, hogy milyen autóban ülök, és ahhoz igazítom a vezetést. Tegnap a régi Astra-t egy kicsit megküldtem, jó volt újra benzinest hajtani a kis-dög-dízel után. Pedig csak 75 ló, és mégis... olyan jóóó volt - nem tudom megmagyarázni, csak egy érzés.)No de a két versenyzőt tekintve:
Nyomaték/tömeg --> Touran
LE/tömeg --> TouranMéret: női szemmel Touran
Megjelenés: női szemmel N/A (még nincs adat )
Kényelem: első ülés: S-max. Középső sor: S-maxB.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz molnarpeter #177217 üzenetére
VW-nél azért a feláras ülések jók szoktak lenni.
Ez nagyon jó hír!Merthogy ma megnéztem egy Kodiakot, elvittem a legnagyobb fiamat (193cm ), hogy hogyan fér el a középső sorban. Hát... nem volt lenyűgözve...a szélső ulés még csak-csak, de a középső, az egy házi puff... (na jó, ez túlzás, az iskoláig oké, de már a Balatonig megőrülne tőle.
Majd átvittem a Touran-hoz, na ott rendben volt a hely, főleg a srác lábainál lehet lemérni, milyen térköz van az első és középső üléssor között. Ha neki elég, akkor másnak is az lesz. A középső sor középső ülését is megülte, és azzal sem volt gondja. Ez is fontos szempont.S-Max esetén én egyértelműen dízelt vennék, az meg nem opció, ahogy látom.
Anyókának nem, nekem igen (nekem S-max van, 10 éves, mk1-es kivitel, 2.0tdci, 140LE - az való ehhez az autóhoz, papókásan, de gyorsan lehet vele közlekedni).@(#177219)ribarszki
Hát bizony nem volt megnyerő a Kodiaq. Kicsit csalódott vagyok ez miatt, de nem letört. A fényképeken már gyanítottam, hogy az ülések elrendezése miatt nem feltétlenül ez lehet a kiválasztott. Kívülről azért elég mutatós, ezért is szúrt szemet (a Tarraco-val együtt)De nekem ez az új, feszes, kemény futóműves német (VW konszern) vonal nem jön be.
Erre kíváncsi leszek majd a teszvezetésnél (augusztusban). A céges Golfot vezettem 2x, nem volt zavaró.Nagyon úgy tűnik, hogy egyre korlátozódik a kosárban lévő lehetőség...
Touran , S-max. (legalábbis nálam, mert a női változót még nem kalkuláltam bele a képletbe)
Oké, S-max drágább nem kevéssel (bár nagyon hirdetik a fordkredites ólcsósítást, de ezekkel hadilábon állok)
Ez csak kettő, valahogy kéne egy harmadik. De ha mégsem, akkor e kettő között dől el a verseny (meg a kereskedők között ). Árat tekintve meg a Touran...B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz molnarpeter #177199 üzenetére
Köszönöm, valahogy erre számítottam. (szerk.: és kicsit örülök is neki)
Nem piaci megfontolásból nézzük a dolgokat, és tényleg hosszabb távra tervezzük.
Hasmagasság nem számít, mert nem horgászunk/vadászunk.
Akkor leszek bajban, ha a VW csoport ülései nem jönnek be... mint ahogy az új golf alapkivitelű vezetőülése 60km után már kényelmetlen.(Én s-max párti vagyok, csak a pénztárcámnak vannak fenntartásai; no meg hosszabb 10 centivel, mint a touran. Női szemmel nézve neki ez fontos különbség. Neki ugye a pözsó 5008 volt az első "ilyet akarok" rámozdulása a 7 ülésesekre, aztán közbebelépett a blokkoló tényező – ez volnék én –, hogy nana... nem csak külső alapján választunk autót!)
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #177147 üzenetére
Köszönöm neked is, és a többieknek is.
Nincs más hátra, nem hozzám meg az autószerelőkhöz igazodik a gyártás, lélekben azért fel kell készülniMás:
Most már szűkül a kör a vásárlásnál...
VW Touran (1.5 tsi 150LE)
Skoda Kodiaq (1.5 tsi 150LE)
Seat Tarraco (1.5 tsi 150LE)
Mintha a Kodiaq meg a Tarraco "kicsit" hasonlítana.
Utolsó fogösszeszorítással talán egy Ford S-max 1.5 Ecoboost (165LE).
Az biztos, hogy 10e km-nél többet nem teszünk bele egy év alatt, meg asszonyka nem bírja a dízelt (mármint vezetés ügyben)(Kisárúszállítóból anyóka nem kér, meg se' nézi)
Sajna a franciákat kilőttem, ott azért 1.2, 1.3 motorok még relatíve jobb áron vannak, de ha már 1.5 a minimum motor-literszám nálam, akkor ott már ugyanazon ársávban vannak. Igaz, kényelem az ott elsődleges, de tartok a franciás műszaki tartalomtól.
Érdekes volt beülni a Peugeot 5008-ba. Azt tényleg köréd építették. A középső sor egyforma teljes ülésekkel bír, ez viszont szimpatikus a VW vonallal ellentétben. Bár a Touranban ülhető a középső sor középső ülése, azért egy nagyobb gyerek már nem biztos, hogy sokáig kényelemben érezné magát.
Az S-max hozta a megszokott kényelmet elől, ám meglepődtem, hogy a középső üléssor nem olyan kényelmes, mint a régiekben (vagy ki kell ülni egy kicsit...).[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz kisza25 #177171 üzenetére
Szerintem az durva, ha igaz. Ha alkatrészeket szállított, akkor azt ki is kellett pakolni, átvenni, dokumentálni. A cikkben ott a számítás is, ami a vezetést illeti. Kicsit zúzós 1200km-t megtenni naponta. Nagyon nehezen hihető.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
Tegnap összeomlottam...
Autószerelővel beszéltem, hogy hát tervezgetünk tervezgetünk.... Úgy éreztem, hogy nincs nagyon elájulva a mai autóktól.
Ami ledöbbentett, az az, hogy "motorikus alkatrészeknél egyre több a műanyag" - nem tudom mire gondolt, de fura.
Lehet, hogy ő (is) nagyon szkeptikus, de azt is mondta, hogy a garancián túl úgyis széthullik, mindegy milyet veszek.
Valahol jogosnak érzem a félelmét, de talán túlzásak is egyben.
Szerintetek ennyire rossz a helyzet?B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz freeknight #176703 üzenetére
Nincs ilyen szabály. 1.7 tonnás Galaxy-ban is simán elfértünk 3 gyerekkel.
És csak 116 lóerős volt. Viszont a harmadik üléssorba befért még a nagyszülői páros, amolyan felvigyázó személyzetnek. Így mentünk le a Balcsira fürdeni.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
Puff neki, Grand C-max nincs, már nem is rendelhető... asszem ezt anyóka zokon veszi majd...
Még ez lett volna a leginkább megfelelő neki. Kinézetre és műszakilag is.
Egyre inkább a Touran felé lendül az inga.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz gaborbol #176523 üzenetére
Ha haza értem, meghallgatom, köszi.
Nekem volt egy régi Galaxy-m, és azért az a méret hiányzik, de hát nem nekem lesz most az autónézés, hanem anyókának. Mégiscsk nőből van, szeretne csinos autót. Én meg nem engedem neki, hogy műszakilag hülyeséget válasszon. Ezért lesz nálunk hosszú tervezés utáni vásárlás.
Komámnak szintén Partnet vann, 1.6hdi. 9 éves, motorikusan imádja, az elektronika meg franciásan hülyeségeket tud csinálni (elmondása szerint) , de soha nem hagyta még cserben.(#176525) Doki16
Igen, a C4 volt elsőre az, ami olyan tetszetősebb darab lett volna. Ráadásul a franciák tényleg köréd építik az autót, kényelmesek emlékeim szerint.
Az új autóval nem mennénk szerintem 10k-t sem évente, így tényleg nem érné meg a Prius+.
A VW igen esélyes lehet, de azért bele kell ülnöm mindenképpen. Anyós régi pólóját katsztrófa volt vezetni, a céges új Golf Variant 1.5 dízellel harmatos és kényelmetlen nekem.Ha nem kellene kalkulálni, meg támogatást igénybe venni, meg nem kéne a hét ülst figyelni, akkor Honda Civic 2019-et vennék valami sprot változatban....
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz bitpork #176517 üzenetére
Igen, természetesen a miénk a döntés.
14 éve vettünk fel utoljára hitelt, akkor a már említett Astra F 1.6-ra. Még a válság előtt. Aztán a kormányváltás előtt gyorsan kifizettük a maradékor, nehogy baj legyen.... és igazam lett, baj lett, csak az már minket nem érintett. Jelenleg stabil munkahelyem van (10+ éve), és 3 vagy max 5 évet tudok elképzelni futamidőnek.
Alapvetően szeretek előre gondolkodni, így a fenntartási költségbe nem csak a várható benzinfogyást, hanem a gumikat, kötelező szervizeket, biztosításokat is belekalkulálom.
Csak ennek a függvényében lesz/nem lesz és ha lesz akkor milyen lesz az új autó.
Szeretek addig nyújtózkodni, amíg a takaró ér. A hitelt is úgy kalkulálom, hogy fix költség, és ha a büdzsébe nem fér bele, akkor nemet mondok rá.
@(176516) Doki16
A Prius+ kiesik, az már előte láthatólag sem fér bele.
Amúgy ahogy ajánlgattok, meg közben én is nézelődök, egyre inkább a C-max Grand (azért az ecoboost motornak még utána kell olvasnom) és a leendő plusz támogatással megáldott Touran lehet a befutó. Ezek ugye 1.5-ösek.
(Továbbra is terv, hogy 1.4 alatt nem veszünk családi autót - asszem' ez egyre inkább rögeszmémmé válik, egyre kevésbé engedek ebből - így kiesik igen sok modell)
Még van időnk, nem akarjuk elkapkodni, de lemaradni sem.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz aero. #176500 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítő válaszát!
: Integrale, aero., NB2, nesa, máyköl, bitpork, emreA Lodgy az kiesik, mert első reakció: "Úristenhogynézki..." - ebből levontam hirtelen a következtetést, hogy ez nem lesz.
A kisputtonyos alapokra épülőkre ugyanez a reakció, bár enyhébb formában kifejezve...
Fiat nem.Amit aero. linkelt a Touran-ról, az megfogó lehet, nadrágszíj összehúzással talán beleférhet.
NB2, köszi a linket, mert eddig csak a portfolio régi cikkét olvastam.A Prius+ az b...sza a csőrömet... De drágább mint egy S-max
Azért a bankok is érdekesek; néhány oldalon az olvasható, hogy
"Az összeget kizárólag új M1 kategóriába sorolt, legalább 7 üléses autó zártvégű lízingszerződéssel történő megszerzésére lehet fordítani."
Viszont az államkincstári tájékoztatás meg így szól:
"a határozat véglegessé válásától számított 6 hónapon belül lehet az adásvételi szerződést vagy lízingszerződést megkötni" - tehát nem kizárólag lízingszerződéses konstrukcióval lehet, ahogyan a bankos reklám írja.A jogi szabályzásról még tömören: "Nagycsaládosnak pedig az a személy minősül, aki három gyermeke után családi pótlékra jogosult."
Na még egy szösszenet:
"még vásárlás előtt derítsék ki, hogy mennyibe kerül egy új gumiabroncs garnitúra az autóhoz, mert a fenntartási költségeket továbbra sem támogatja az állam és sokan következetesen alulbecsülik az ilyesmit." (linked by emre)@(#176505) 8th
Na igen, legtöbb esetben ez szokott lenni.
Eddig minden támogatásról lecsúsztunk, dacára a 3 gyereknek. Sosem tudtunk igénybe venni semmit, és ez így megy már 18 éve... de talán most az egyszer sikerülhet, ezen dolgozunk (még csak előzetes felméréssel, elméleti alapokon).[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz bitpork #176488 üzenetére
Igen, új autó lenne, mert az állami támogatás csak új autóra vonatkozik
Ú, igaz... nem adtam a meg a felső limitet. Szerintem hitellel (bár ezzel kapcsolatban erős ellenérzéseim vannak...) együtt az autó névértéke nem nagyon lehet több 6.5MHUF-nál.
#176492) bitpork
igen, ezek rendben vannak, leginkább a galaxy, alhambra, de hát ekkorától meg anyóka megijed - és hát használt.@(#176491) molnarpeter
Végre nem 1.2-es motor 130 lóerővel, hanem 1.8-as Hát eléggé messze feljebb van árban, mint a még rá sem költhető, csak elméletileg lehetséges keret. De tesszik'.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
Sziasztok!
Azt hiszem, segítségre szorulok autóválasztás ügyben.
Történt pedig vala, hogy kettőnél több gyerekem lett, és idén indul a 2.5MHUF támogatási ciklus, ha igaz.
Kivénhedt 20 éves F Astra mellé keresek valami 7 ülésest.
Persze a netet használnám az áttekintésre, de hát olyan messze vagyok az autóhoz értéshez, hogy csuda...
Hiába nézegetem az oldalakat, próbálom összehasonlítani az autókat, olyan érzésem van, mintha almát meg körtét hasonlítanék...
Szóval nézegetem, nézegetem, és azt látom, hogy a 7 üléses autók némelyikéhez 1.2, 1.3 benzines turbómotorokat adnak 130-150LE teljesítménnyel. A Fordnál van 1.5-ös Ecoboost, a VW-nál 1.5 TSI de némelyik ilyen 1.5-ös már 3 hengeres. Anyóka nem akar dízelt, marad a benzines.
És itt a bökkenő... Az 1.4-re még szódával aszondanám', hogy kis kasznival még elmenne (ha lenne). A kínálatot elnézve az 1.5-ös szimpatikus lenne. A C-max Grand talán nem is olyan nagyon nehéz, és 2 millióval szimpatikusabb a VW-nél.
Peugetot 5009 - 1.2
Citroen c4 spacetourer - 1.2 (gondolom u.a. a PSA konszern miatt)
Renault Grand Scenic - 1.3
Szóval eddig itt tartok...
Na és persze szívesen fogadok javallatokat, előre is köszönve.Hova tartunk az autóknál a motorgyártásban? Jó lehet ilyen kis motorokkal szerelt relatíve nagy autók használata?
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest