Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- AuraSync kibeszélő topic
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
Lehet fel dobom a megfelelő csoportba hogy így reálisan mit ér utána okosabb az ember.
-
batai15
félisten
válasz 426os #169255 üzenetére
Igen ez is igaz. Illetőleg mint írtam 1500ft /100km vs 2500/100 km ami még lényeges.
Viszont ott van legroszabb eset hogy 600 körül találok autót, haza hozatal atiras első szerviz az plusz 150k, és mondjuk ha audi ér 500at az meg 250 k... És ott van hogy lehet gumizni kell ha nincs főleg ha nyári van, az télen elég necces.
Franc se tudja már...
Aza baj hogy ha nyáron nem szopatnak meg lenne 450k a zsebembe és ha ugyan így kérne egy két dolgot máshogy állnék hozzá.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
[link]
Vélemény?
Felhivtam párat hát nem egyszerű, néztem is egyet kettőt.
Lehet el fogom engedni a témát, es inkább rá verem azt a 200at még erre a fos audira legalább tudom h mi a helyzet vele hátha nem ér meg lepetes.
Ti mit mondtok?
Most csak max 100k plusz dobok rá át írással mindnnel együtt és audi talán 550 ér.
Ha törik ha szakad fiatal kevesett futott autót akarok elment a kedvem egy életre az idősebb sokat futott kocsitol. Viszint pont ezért lehető legtöbb pénzt felre akarom rakni. Kell amúgy is másra is.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
az igazsághoz hozzá tartozik hogy havi 20k spórolnék 5 literes fogyasztással számolva egy 1.4hdivel az audival szemben...(1600/100km vs 2600/100km) Viszonylag hamar meg térülne a bukó az autón és az esetleges javítás.
És nálam a kombi hdi evett dinamukus közlekedéssel 4.5 körül 360 ezerrel a háta mögött. Ezért is ragaszkodnék jobban dízelhez.... plusz kb garantált 1000 km egy tankal.. illetőleg a szolgálatba járás egy hónapba kb 3000 forint lenne , szemben az audival ami most kb duplája( térítéssel számolva 9 ft /km)
Benzin esetén is tudnék olcsón tankolni de a távolság és magasabb fogyasztás miatt már nem lenne ilyen jó meg takarítás[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169212 üzenetére
Igen nem volt vele különösebb gond, csak hát érzelmi alapon nagy oto otomata, költség mentes.
Yep. Azóta szopo roller. Pont azért néztem dízel pugot mert 2 hónap alatt üzem anyagon az át írás is meg térülne.
Persze 500 körül most nem nagyon. látok ami jó, ma meg néztem a környéken egyet lutri.
307 valahogy több van ilyen árban.
Az Audi megbízhatatlan és csak viszi a pénzt, kis pugogal akinek eladtam alig költött rá. Vissza sírom igen.
Azért akarok max 2 évre mert menni akarunk ki külföldre.
Audit 550be talán eltudnam adni, most ennyi a keret.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #169209 üzenetére
Keress rá nyár végén le írtam hogy mi volt
Azota is azzal szívok, annak a hozadékával.
(olaj és víz fogyasztás, magas fogyasztás stb
) köszönöm elég volt. 1.4 m et vertem el erre a szarra.
Csak típusok érdekelnének amik nagyjából bele férnek a keretbe és mivel sokat megyek számít a fogyasztás. -
batai15
félisten
válasz molnarpeter #169207 üzenetére
De játszik ha az biztosabb vétel, de kizárólag tdi.
Lenne több a keret is, csak nem hosszú távra lesz,hanem max 2 év, csak kurva sokat költöttem az audira, és elegem lett.
Most jó lenne ha egy darabig nem az autóra kellene keresek.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Sziasztok 500 körül peugeot 307 dízelbe mi a vélemény? Melyik hdi az ajánlott?
Ugyan úgy 1. 4, 1.6? Esetleg 2.0? -
batai15
félisten
válasz Elektrosokk #165046 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, ezért írtam több alkalommal hogy esetlegesen rá kell költeni dolgot, de azt hiszem ezt a legtöbb ember itt ignorálja.
Csak megy ne vegyél dizelt demagóg szöveg.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz diegho #165033 üzenetére
Dehogy olcsóbb. Maximum ha egy 1.2 swiftre kárhozatom magamat.
Opel elvből nem kell híresen fosh.
Mondom amit bele tankolok a Benzinesbe azt rá költöm esetlegesen egy dizelre, de nem biztos. (motor részre gondolok, nem a kopo dolgokra az más típus esetén is él)
Ha azt nézem hogy vennék egy benzines focus például ami eszik olyan 7 litert, egy 1.6 hdi meg inkább 5 felé kúszik el hosszú távon, lehet szamolni.
2 3 év alatt meg térül még akkor is ha költeni kell a dízel motorjára.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Nem tudom mi legyen sorsa , elég sok pénzt elvitt a kocsi a vásárlása óta, nagyon keresztül húzott pár számítást. Most annyi kpm nincs hogy full kpra vegyek egy fiatal autót, mindenképp kellesz valami megoldás. Ha hitel akkor már valami fiatal kell (viszonylag,) kellően körül tekintő leszek hátha. Audi meg megy bontásra jobb mint udvaron állna. Automata nagyon jó benne, új gumik felnik klíma hűtő stb. Valamit kapok érte igaz nem sokat.
Van még a b terv hogy veszek egy a4et dízelbe, aztán ami jó ebből meg marad alkatrésznek, többivel lesz valami.
Tisztában vagyok hogy nincs költség mentes, csak ugy vettem meg ezt a fost hogy elvileg egy darabig nem kell hozzá nyúlni, ennek ellenére meg felültem a szopo rollerre.
Kis pug kombi meg maradt volna ha meg a motort is fel kellett volna újítani, meg pár apróság még ami volt, még mindig maradt volna pénz a dolgok jelenlegi állása miatt.
Csak hát bele szédültem hogy nagyobb motor, automata apámfasza.
Azt hogy mitől döglik meg benne havonta valami, most meg ez nem tudom. Nem az eladót akarom bántani,nem úgy ismertem meg mint aki troger. Kezdetben nem is úgy tűnt hogy szar autót vettem.
Egyrészt én hibám mert könnyelmű voltam alá írom. Ezért nehéz a döntés és gondolkodok a hitelbe hogy vegyek egy viszonylag fiatal autót, ami jó pár évig talán kevesebb szivasal fog járni, mint megint vegyek olcsón hogy idős, sokat futott kocsit.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz szabonagyur #165029 üzenetére
Hát úgy volt hogy atvittem a szerelőnek. Szervo cső meg víz tartály cserére.
Baszott normálisan le legteleniteni, aztán elvileg meg főtt a motor.
Elsőnek le robbantam nyíregyháza után, de még lábán jött haza,mert még akkor nem tudtuk mitől fort fel egyik pillanatról a másikra a víz.
Másnap már 40kmh volt a max amit ment, épp vittem volna szerelő. Lerobbant végleg, trailer kelett.
Kapott másik motort amit próbáltunk, az se tetszik neki.pedig a donorba működött szépen. Minden att lett abba rakva. Trafó stb mégse indul.
. Ac pumpa jó, befecskendezes, új gyertyák, stb mégse állt lábra. Szerelők értetlenül állnak, és most lett elegem. Kocsi kellene. Nem hiszem ma már lábra fog állni, vagy ha igen mélyen zsebbe kell nyúlni. Eddig is vitte a pénzt, ezek után végképp elment a kedvem tőle.
Kis puggal az volt a baj hogy eleje kavics felverodott volt, meg elhitem hogy az Audi költség mentes, nagyon meg bántam. Idegesítő mert nagyon kellene a kocsi, és nagyon hirtelen halt meg előtte semmi előjel nem volt.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Elektrosokk #165027 üzenetére
Romolhat. "hat" hagyjuk már ezt a szara dízel szöveget, meg kajálta mindenki, mégis most is voltam kint nyaralni még mindig jóval több a dízel mint benzin. Amúgy is benzinesem van most, sokat is eszik mégse megy úgy mint a dízel és hogy megbízható az is ki van lőve.
-
batai15
félisten
válasz kalmanchris #165021 üzenetére
Ugymondom akkor. Dízel jobb fogyasztás. Nyomaték. Benzines ígyis rá költi az ember tankolás során amit a dizelre esetleg javítás esetén.
Nem kell bezin, ez a lényeg többi lényegtelen.
Értem amúgy hogy ugyan az a hdi, de a porlasztó is?
Régebben rémlett hogy fordba denso meg delphi van, peugeotba meg bosh ami a legjobb konstrukció.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Gombinyó #165018 üzenetére
Pár évig biztosan meg lesz tartva,alap esetben. Ezért szeretném ha "fiatal, és viszonylag kevesebbet futott lenne"
Én nem eszem meg a szar a dízel dumát, meg amúgy is benzinest most utáltam meg igazán,es ahogy nézem anyagilag rosszabbul jövök ki mint a dízellel.
Aztán majd hogy pár év múlva mi lesz, még nem tudom, de messze van még a dízel halála. Tdci fordok nem amúgy denso porlasztósok?
Hdit a bosch miatt preferálom.
Ford egyébként milyen motorral ajánlott és mi a kerülendő?[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Gombinyó #165016 üzenetére
Ford vagy peugeot esetén 1m felett kérdeztem, talán max olyan 1.2-4m.
Utolsó bekezdést nem értem, olyan nincs hogy jó meg szabadulna tőle, a kettő üti egymást.
Más alternatíva még esetleg ezen típusok melett?
Dízel, kombi, valami viszonylag megbízható és elfogadható legyen az alkatrész ár. Mondjuk az se lenne rosz hogy fiatalabb évjáratok lennének, olyan 8 éves koruliek, vnem 15 20 éves dízel 400 ezer km el az órában.
Eddig a pug 207 esik bele így.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Sziasztok! 1m felett némileg melyik lenne a megbízhatóbb ill alkatrész ügyileg az elfogadhatóbb? Focus dízel vagy mondjuk egy peugeot 207 dízel 1.6 hdi?
Ill 1 millió alatt miben érdemes gondolkodni ha kombi, dízel a kritérium
?
Most nagyon meg szívtam egy benzines audival, így azt kerülném. -
batai15
félisten
[kép]
Róla van szó egyébként, a külsőt magamnak csináltam. Nem nagy cucc plasti dip, meg rs replika rács[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Hát igen igazad van abban hogy magam miatt kell meg csinálni. Futómű másnak elmenne, de én azt akarom hogy úgy menjen mikor meg vettem. Siklik az úton, allergiás vagyok minden mellék hangra.
Gumit is néztem használtan 8 9 ezer mondom elmentek ennyiért meg vettem újonnan inkább. Igaz nem brutal márka hanem laufen de legalább full új.srb. -
batai15
félisten
Mondjuk jogos, de tudok ellen példát is. 2005 focus mutteréknak 130 ezer km alatt csak kötelező olaj , meg szilent kelett, 4 évesen vették.. És nagyon jó állapotban van.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Nem érted. Nem az érték növelés a lényeg, csak mint írtam az hogy egy használt autóra vétel ár felét rá kell tolni úgy hogy 3 hónapja van nálam. Minnél többet dolgozom , annál pechesebb vagyok. Hány olyan ismerős van aki bezzeg évekig nem költ rá mert semi gondjuk nincs vele. Mindegy marad úgy néz ki, aztán pár év múlva veszek egy keveset futott fiatal kocsit.
Emlékszem egy éve még a biztosan rá költendő keretnek itt ti is 150et beszéltetek, eltelt egy év már 300. Ha így haladunk akkor egy milliós tételek lesznek.
Ma megy amúgy szerelőnél meg nézzük mit mond, minden meg csinálok rajta, ha ezek után egy hálátlan dög lesz felgyujtom.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
-
batai15
félisten
Meg lepődtem, igazából azt gondoltam hogy azt mondjátok adjam el ezt a lomot a picsaba..
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #161873 üzenetére
Igazából azért vettem meg a kocsit mert ismertem. Ténylegesen volt rá költve, az automata váltó például 20 ezer km futott akkor citrom lamellák, szelepek stb stb voltak cserélve. Ezért is lep meg hogy hirelten ennyi minden össze szalad.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz szabonagyur #161871 üzenetére
Jó mint írtam nekem 3 hónap után elég meredek. Az előző kocsira ezt egy év alatt költöttem.
Legyünk őszinték, ez sok pénz a mai fizetések tekintetében..[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Másik meg mióta van másod állásom optimális esetben 2 hónap alatt félre teszem ezt a 300 ezert, viszont inkább elvi dolog hogy nem biztos értelmes dolog egy autóra a vételi ár 50 %át rá költeni ilyen rövid idő alatt.
Viszont idén is van vagy 1.5 2 m kiadás, és olyan régóta nem megy a szekér hogy tele legyek dellával , csak hogy kerek legyen a történet és mielőtt birálnátok hogy gondolkodom 28 évesen életem első hitelén ami nem áru hitel.[ Szerkesztve ]
-
-
batai15
félisten
Sziasztok! Úgy néz ki a mostani autó vásárlásom lehet némileg szopo roller lesz. (audi a4 1. 8 benzin)
Egyfelől érdekelne a véleményetek hogy eddig a kocsi olyan 800 ezerbe van, és lehet rá kell költeni vagy 300 ezer forintot megint. (behalt a klíma , lehet szervo szivattyú v kormány mű csere lesz, hátsó lenges csillapítók, és lehet szelepek fel kell újítani ami olyan 200 ezer, ezek kb 1. 5 hét alatt jöttek össze, 2 hete volt szerelőnél megint..) Hozzá teszem 3. Hónapja van még meg. Érdemes lenne ennyit rá költeni?
Eredetileg úgy vettem hogy "költség mentes"(ténylegesen meg bízható embertől) de így néz ki nálam valami nem klappol neki.
Vagy szívjam fel magam, és inkább 1.6 körül vegyek valami fiatalabb gépet?
Nem azzal van a bajom hogy költeni kell rá , csak nem mindegy milyen gyakran, eddig minden hónapba 30k elment rá átlagba.
, és még új gumikat felniket nem is sorolom ide.
Alapvetően nagyon szeretem mert kényelmes meg el is férek benne , és gondolkodom mi lehetne az utódja ha úgy van.
Cakk pakk 1.5m lenne a plafon.
Maga a kocsi méret alá nem akarok menni, ennyiért tényleg hosuabb távra kellene valami családi kocsinak is alkalmas meg bízható kocsi.
Mivel sokat megyek , dízel, vagy olyan benzines ami olyan 6 7 literrel be éri hosszú távon.
Imádom az automatát az audiba , fel is lett újítva , de kövi kocsinál ezt nem akarom eljatszani, szóval valami megbízható fajta kellene vagy 5 6 gangos manual.
Motor olyan 120 le körül legyen., nem szívesen ülnék vissza megint egy 1.4es motorral szerelt kocsiba.
Klima stb persze alap.
Márka hű nem vagyok , csak azért nézzen is ki valahogy a kocsi. Jó volna egy e39, szívem szerint de tuti kifognék valami 4 500 ezert futottat.
Inkabb az a cél hogy fiatalabb legyen amivel nem kell szervizbe járni állandóan.
Szóval várom a tanácsokat hogyha be üt az amit nem akarok, hogy bontsam el és vegyek valami értelmeset, vagy csináljam meg és vagy. , 4 évet bírjon ki. Megmondom őszintén hogy most nincs annyi kp, hogy 1.5 m-et elkotsek kocsira elég volt az majdnem 1m kpra az audira (vagyis van de másra is kell, és nem így terveztem a dolgot) szóval lehet életembe elsőnek lehet hitelt veszek e miatt igénybe.
Ill milyen típusok és motorok lennének jók nekem?
Talán egy Ford focus megfelelne dízelbe. Köszönöm előre is.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz focvis #159349 üzenetére
Nyilván akkor csak hosszabb távon és idő alatt fizetődik ki, viszont azért írtam konkrét dolgokat mert a kolega is, konkrét kérdéssel jött, és ilyen fogyasztású dizelt ajánlottak neki. Nem 30 ezer alatt fizetődik ki, vagy lesz elég nagy a különbség, hanem 40 alatt például.
-
batai15
félisten
válasz vzsryl #159341 üzenetére
Hát benzinesbe is kell.. Kicsit orosz rulett vagy beszarik vagy nem. De ha nem marad love a zsebbe, ha nem akkor meg lesz egy jó felujitott dízel amo jó is meg valszeg egy darabig nem szivatja le még az embert.
Most hogy pl automata váltós kocsim van ha ne adj isten meg menne biztos nem fogom a budget alakítsuk vissza manualra dolgot meg csinálni hiába 20 éves audi a4 meg csak 4 seb automata, de nem fogom ezt a kényelmet feladni.
Mondjuk annyi a szerencsém hogy 20 k előtt lett felújítva a váltó ha fele annyit elmegy így (150) akkor jó darabig nem lesz gondom vele. -
batai15
félisten
válasz bohoc71 #159338 üzenetére
Igen. Véleményem szerint amit ki is fejtek miért tartok bullshitnek hogy x km alatt nem veszünk dizelt.
Véleményem szerint ez annyiból áll hogy figyelembe kell venni mennyit fogyaszt az adott kocsi és a kinézett és így ki lehet számolni hogy x idő vagy km alatt ha dízelbe bele kell nyúlni mennyi marad a zsebbe.te esetedben a 9 liter /100km mondjuk 2 év 30 ezer km az mostani árakat figyelembe véve : ha jól számolom 2700 liter benzin, ami kb 1 milla üzem anyag.
Dízel 5 liter átlag az 1500 liter ami durván 560 ezer körül van.
Innen lehet számolgatni hogyha kell költeni a dízelre vagy nem mennyi marad a zsebbe. Szigorúan csak a motorra a többi rész ugyan olyan a benzines kocsi esetén. Talán a kettő tömegű ami inkább problémás meg a turbó labda le ragadas, elsőre a magasabb fordulat és valóban a hoszabb táv a turbóra ill ki felejtettem a részecske szűrőt is a hoszabb táv és néhai zavarás lehet a megoldás.
Illetve a sűrűbb olaj csere a turbó miatt.
Én így látom a helyzetet, a fix x km-el nem ertek egyet.
Mondjuk az en kocsim is 10 litert zabál de szerencse hogy lpg van benne meg kint tankolom. Ez is egy megoldás.
Mondjuk ez is azért mert erre a kocsira esett a választás, nen nagyon vab köze a dízel témához.
Sőt jobban is dízel parti vagyok csak most ez így adódott. Így van 130 le amit fentent is tudok tartani ami nem eszi meg az életem de megy is. Majdnem mint a dízel.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz HKorn #157221 üzenetére
Igen jogosan az.
Mondjuk én nem idegenkednek a dizeltől, mert azért a nagyszámú meghibásodás túl van spirálva.
Viszont a benzinn esetén a nagyobb fogyasztás árán megbízhatóbb volt mert egyszerűbb.
Már a downsize és a bonyolítás miatt, számomra már nincs előnye így ha oda kerülök dízelt veszek ismét. -
batai15
félisten
válasz hülyegyerek #157139 üzenetére
Eddig a hardver aprón így tettem soha nem volt gond bár az autó nem hasonló ár kategória.
Mindegy inkább ilyen legyek mint féreg.
Bár valóban aki viszi majd kapja[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Engem csak az foglalkoztat hogy miért van annyi gerinctelen ember?
Akárcsak a hardver aprón az élet más területein is igyekszem megbízható és korrekt ember lenni.
Szóval mint emlékeztek árulom a kis 206 swm 1.4 hdi.
Az hagyján hogy a Facebook marketplace adta a legtöbb érdeklődőt, de hogy az anjuk ezeket nen tanította meg hogy például beszélegetést úgy kezdünk hogy köszönni kell es utána nyögni mit akar az ember, vagy ha válaszolnak illő vissza is.
Aztán volt 2 megtekintés az autónak, az egyiket szerelő tüzetesen át nézte, pár kopo alkatrészt kell cserélni, de nem nagy tétel főleg annak fényében hogy mennyi az autó, és például mivel olaj csere vezérlés nem kell, ami kb 50k lenne abból nagyja meg is lenne. Elmkndta a barátnőnek hogy jó az autó, és minden olcsóbbra kell költeni ha tetszik vegye meg.
A nőnek tetszett, még pénzt is akart adni hogy felmentem nyíregyházara,nem fogadtam el. Abban maradtunk hogy pár nap múlva jönnek, a férjével és ha neki is tetszik viszik, mert neki tetszik és addig le tartottam.
Na eltelt az idő halasztották a jövetelt, e közbe 2 ember jött volna hárítottam őket a korrektség jegyében.
Erre 26 este bevagja higy mégse jönnek, előtte este még szó se volt erről.
Ki is osztottam cseppet.
Aztán tegnap előtt mentem békés városba anyumhoz pont előtte este eyg fickó hívott fel,mondtam neki pont megyek arra szabolcsból.
Meg tekintette az autót jól elbeszélgettünk, mondta hogy milyen lutri autókat néztek, neki pont ilyen kell dízel kombi munkás kocsinak.
Meg egyeztünk hogy januárban 3. Után jön viszi,árban is. Annyit kértem hogy tényleg csekély összeget utaljon (20e) hogy neki se legyen rizikó és engem se ultessenek fel mert intézen az audit mert napokig nem tudok kocsi nélkül lenni.
2 napja volt ez azóta nem kaptam semmit még, tegnap is még azt mondta hogy kell csak furcsa hogy nem sikerül ennyit el utalni.
Ez rossz omen. Nem is aza bajom hogy ha nem kell mert nem rossz a pug, csak azér sürgetem az eladást mert vezettem az audit nagyon t
tetszik és szere
szeretném hajtani.
Nagy bajom az hogy miért kell szivatni az embert? Miért jó az hogy ha már tudjuk hogy nem kell miért kell napokig hitegetni az embert? Én nem erőltetem senkire, a foglaló is csak azért kell mert hogy tudjam komoly a szándék és ne álljon a pénzem kocsiban.
Ha nem kell nem kell, de nem tudom minek hitegetni az embert ha végül nem kell.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz bitpork #156629 üzenetére
Igy van. Az hogy torve volt hacsak nem rommá, akkor az nem értem miért baj ha szakszerűen van javítva. Persze ha már maga a kasztni akkor nem. Ugyan így a km is. Egyrészt egy jo motor sokaig elmegy illetve mérlegelni kell.hogy maga a motor felújítás és az autó értéke alapján meg éri e. Fentebb írtatok az e39 bmwt hogy kb 2 misibol meg leher venni egy még nemileg felujitani is.
Haverom vett egy 525 dt m packettel, azt kell mondjam inkább egy e 39 2 misibe mint egy újabb olcsóbb kocsi kevesebb km-el
A peugeotommal se aza gond hogy 340 ezer van benne.
Egyébként egy e39 525 d automata mennyire megbízható? Ez már cr ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Mágus2 #156444 üzenetére
tényleg ennyire jó a hdi? akkor miért fél tőle mindenki? nekem a kis hdiben 340 ezer van, szépen megy, keveset fogyaszt , mégis a szívroham kerülgeti az embereket mikor érdeklődnek a kocsi után.
Én azért mertem meg venni 1 éve mert jó pár emberrel beszéltem akinek 400 felett jár gyári motorral.
Jó mondjuk én cseréltem már 1 porlasztót, több baja ne is legyen. -
batai15
félisten
válasz enginev3.0 #156406 üzenetére
Az kb 20 ezer a javítása.
-
batai15
félisten
válasz enginev3.0 #156375 üzenetére
Enyémen is Fulda gumi van mégse nézik semmibe. viszont végre 2 ember is felhivott hogy végre jönne meg nézni.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Melyik a becsületes nepper hirdető oldala? Köszönöm.
-
batai15
félisten
Oké akkor kerülöm az ilyet.
Csak egyenlőre 2. Hét után semmi érdeklődő, szeretném hamar eladni.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
sziasztok! ismeri valaki budapesten a gl autót?
[link]
Hirdetem a peugeotomat, már 2x jött egy sablon szövegnek tűnő sms hogy érdekelné őket. esetleg érdemes lenne velük beszélni, vagy ez is ilyen átverés mint az AAA autós vásárlások?
Egyébként ha kereskedőnek adnám el az autómat, hogy működik az adásvételi?
gondolom ők nem iratják a nevükre nem?[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Látom beszélgetés megy a környezet védelmi normálól.
A kinézett audi a4 1.8 benya euro 2 elvileg.
Például sokat járok nyiregyre iskolába szmog riadó esetén gond ez? Pesten elvileg nem lehet menni ha jól hallottam de nyáron megyünk horvát országba is ott is lehet ilyen? Nagyon nem vagyok képbe ezekkel a dolgokkal fel világosítast kérek ha lehet köszönöm. -
batai15
félisten
sziasztok! hírdetéssel kapcsolatban kérdeznék ha nem gond.
Nem tudom mostanság rakott e fel valaki autót, de nekem ez a szupi barion rendszer nem fogadja el a kártyámat, sem a páromét( otp, knh)
találkozott már valaki ilyennel? -
batai15
félisten
Ha figyelmesen elolvasod akkor látod hogy csak és kizárólag ez az egy lehetőség érdekel ha nem lesz belőle semmi akkor veszek egy jó tdit és ennyi 8 litert fogyasztó benzin nem kell.
Ahogy nézem egy például fék szett nem igazán drágább mint a mostani kocsimon.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Tudnátok linkelni ilyen b5 a4 alkatrész árakat? Bardit akartam nézni de nekem most rosszalkodik. Szerintem mivel a futómű, fék, automata most lett felújítva vezérlés 20 ezer km van benne, én azt mondom most egyenlőre nem nagyon kellene legyen benne ami elromoljon.
-
batai15
félisten
válasz gooool #155596 üzenetére
Hidd el drága volt.. Gázolaj szűrő.. Mer ilyen hülye műanyag házba van szenzorral együtt.. 9k a legolcsóbb de az meg nem gyári.. Kedvezménnyel 30 adtam a szerelőnek alkatrésze....
Fék szett brembo tárcsa meg betét kb 40 lenne...
Nem olyan olcsó mint aminek gondolná az ember...
Nem keverhető az olyan szűrővel ami csak egy filter. Itt cserénél légteleníteni stb kell.
Az említett audin pár ezer kmel lett cserélve fék tárcsa és betét, vezérlés etc. Mondom rokonom tudom. Vita téma is a feleségével hogy el legyen e adva mer a csaj nem akarja eladni. Mire a pugeot is fullra rendbe teszem hogy patika legyen 450 kb vége(azokkal amiket eddig viszont úgy meg szvsz nem lenne ennyire jó állapotú 206 sw szerintem)[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Jorus #155586 üzenetére
Valóban nem terveztem hogy el kellene adni kb 4 évre terveztem csak ne lenne ez a kocsi..
Nagy vágyam egy automata értelmes motorral rendelkező kocsi. Meg fejelve az ismert elő élettel és szervizel kell. Ennél közelebb sose fogok kerülni ehez a vágyamhoz úgy hogy ne fájjon a fenntartás.
Mindegy nem vergődni akarok de reméltem 600 körül érne valamit..[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #155581 üzenetére
Irtam hogy most van nálam egy éve. 550 volt a kocsi plusz ugye amit rá költöttem.
Az autó nincs rossz állapotban kuplung is csak idő hiány miatt nem lehet meg csinálva még.
Klíma minden tökéletesen működik a dudanak csak egy vezeték van még szakadva. Ezt már magam ki kerestem a hibát de sok óra meló havonta, és mindjárt nem olyan egyszerű.
Szerintem a kocsit nagyon jól fogyaszt kényelmes stb de ez az audi kell. Tavaly még nem akarták eladni ha így lett volna akkor meg veszem.
Ritka az ilyen kocsi mint ez az audi ezért nem akarom kihagyni de az 500 ezer ár elég soványnak hangzik...[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Miért ne lehetne eladni? Akkor anno akik itt ajánlották hogy nem tűnik rossznak akkor végülis hülyeséget mondtak? Bírom mikor mindenki hangoztatja hogy állapotot nem kmet nézünk bezzeg mikor elakarja adni az ember akkor meg nem igaz? Érdekes..
Tehát ha rá költök 50-70 ezert és így lesz kb 900 ezerbe és így menne el 500 ért akkor majd 400 ezer nem túlzás erősen mint bukás?
Nem hibátlan a kocsi de azért lett rá pénz szánva...[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #155577 üzenetére
Pontosan!
-
batai15
félisten
válasz LuckyL #155575 üzenetére
nincs benne kettőstömegű, egy szett 30k-
egyébként 2005 évjárat.
Szerintem nem elhasznált peugeot, csak volt rá költve .( saccper kb mióta nálam van amiket felsoroltam 230 k volt) Belső tér például elég szép a kormányon kívül nem látszik sehol a futás teljesítmény .
Egyébként végig vezetet szervíz könyves, (ami nálam is folytatódott)[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
sziasztok! jelenleg egy 206 sw-m van 1.4 hdi amit itteni ajánlás alapján vettem egy éve.
Adatok:
334ezer km, fehér presence felszeretlség .
Amit kapott : vezérlés, olaj csere normálisan elvégezve mindíg( gyári szűrő 18k) hátsó híd , porlasztó( bontott)
Acél felnik+ téli gumit kapott még.
Motorikusan kitűnő, pöcc indul olajat nem eszi 4.5 liter fogyasztás.
Most még futóművét ujíttatom fel, valamint kuplung már csúszik kicsit magasabb fordulaton, az cserés lesz .
váltózár, kp zár klíma bicskakulcs stb
Hibák: duda jelenleg nem megy, ill kuplung kellesz ami lényegesebb., valamint géptetőt kellesz fényezni a kavics felverődés miatt.
Szeretem nagyon, de egyik rokonom el akarja adni a b5-ös 1.8 4-es audiját, (automata) és mivel audi specialista,valamint ismerem a kocsit rá rabolnék mivel nem is árulja sokba, lpg van benne és az automata is fél éve lett felújítva.
Mit érhetne a peugeotom? Ez ilyen ritka ki nem hagyandó lehetőség lenne nekem. -
batai15
félisten
Van egyébként valaki aki "rendelésre" hoz be kocsit ha már a mobile.de szóba került?
Pl meg mondom milyen típust keresek stb és az alapján hoz valamit . Halottam már hogy van ilyen, itt a fórumon nincs ilyen megbízható ember? -
batai15
félisten
Látom ajánlottak a 4es golfok. Nem rohadnak? Szvsz öregek mar 1m körül van olyan amiért pénzt adnék ki és diesel. Viszont 1.2 körül 1.6 hdi 207 pug ok vannak amik már némileg újabbak modernebbek.
Kell félni a pdtől? -
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #155103 üzenetére
Jó kocsik ezek kevés hiba lehetőséggel.
Valóban a gond az hogy alig van belőle hahun. -
batai15
félisten
-
batai15
félisten
-
batai15
félisten
válasz LuckyL #154431 üzenetére
Hagyjuk már ezt a szöveget hogy nem ér rá
. Ennyi erővel a kötelező szervizre sem.
Igénytelenség semmi más.
Megint csak magammal példálózom hogy mikor.Meg vettem a mostanit egy hétig állt othol az autó az udvaron mire oda értem hogy ki takarítsam és fel rakjam hirdetni .
Nyilván az hogy belül kívül tiszta nem jelenti azt hogy rendesen javították e,de az ellenkezőjét sokkal nehezebb egy retkes kocsival bizonyítani .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #154277 üzenetére
Építsen egy Swiftet 1.0 váltó alá kovácsolt rugó meg egy két apróság.
Igazság szerint 5-600 alatt sehogy nem jön össze egy normális játszó autó.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz footy #152959 üzenetére
Hát pont nem erről van szó, de látom értelmezni nem megy.
Még egyszer leírom alapból dízel parti vagyok azonban nem megyek el amellett hogy a mostaniak nagyon drágák .
Ezért 2 út van : vagy benzines vagy egy megbízható dízel. Mint írtam a hdi-k meg bízhatóak legalábbis ami a 206 ba van de a többiről nincs tapasztalatom.
Ezen nem tudom mit nem lehet meg érteni.
Nyilván ha egy ilyen 2.0 2.2 hdi ami van a 407 be ha gond van nem lényegesen drágább mint az 1.4 hdi porlasztói turboja szivattyúja akkor esetlegesen annyira nem gáz de 1m+ kocsira rá locsolni majdnem ennyit az úgy nem oké[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Sziasztok ! Max cakk pakk mindennel együtt (szerviz át írás stb) 1.5m -ig ti mit vennétek?
- valami nagyobb kényelmesebb kombi
- jómagam dízel parti vagyok, de a mai cr világba kicsit félek mert a kis 1.4 hdi m ha meg halna a porlasztó stb alsó hangon legalább a 300 k lenne és ez csak 1.4.. Viszont a hdi motorok elég megbízhatók ugyanakkor . De azért egy erősebb gép kellene / benzinest is meg halgatok ha nem zabál 10+ litert normális használatkor.
-évi 15-20 k km-re.
- 6 sebesség .
- relatíve normális alkatrész árak .
Amúgy ezek a 407 sw-k tetszenek nagyon panoráma tetővel .
Opel vectra c ről dízel be mi a vélemény ? Köszi ! -
batai15
félisten
válasz tboy93 #143402 üzenetére
aza 60 egyrészt csak alkatrész , meg vezérlés 40. ez 100k felett van , és egyszere egy kocsira az már nem rossz.
köze nincs egy futóműhöz meg ilyenek. az alváz megint olyan hogy egyszeri nagy tétel amivel jó ideig nem kell foglalkozni.
Mint mondtam az előzőt is karban tartottam ennél se lesz másképp.
Nem kell rögtön arra gondolni hogy az ember spúr **** , ill azért egy 206rol beszélünk , nem egy komolyabb kocsiról. Mind össze ebben is annyi volt a lényeg hogy remélem nem lesz a kocsival különösebb gond.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest