Aktív témák
-
szatocs
őstag
Csak azért nem írtam tegnap, hogy 50:50 az rx7 is, mert nem voltam benne biztos. De most már ezt is tudom.
Kanyarvételnél meg szerintem is kanyarja válogatja, hogy melyik a jobb. A kő kemény drift sosem jó, de olykor szerintem gyorsabb lehet egy kis rácsúsztatás. Csak aztán vissza is kell engedni kicsit a gázból, hogy befogjanak a kerekek, és ismét rendületlenül gyorsulj. (Viszont ha ebbe is belegondolok, hogy visszavenni a gázból, lehet, hogy jobb, ha csak simán íven mégy, állandó tapadással, akkor biztosabb )
=== Szatocs ===
-
TexT-BoY
addikt
IMHO:
1.Driftelve roszabb
2.Talán, gyakorlati haszan nem sok van. versenypályán a 4WS Prelude roszabb mint a sima prelude, mivel a 4WS preluddel ovatosabban kell menni, és ez rányomja a köridőre a bályeget (különben megfordulsz) Talán más 4kerék kormányzásu vas jobb, de nem is tudok hirteln felhozni másikat. A szketpikusoknak mondom hogy ezeket még ÖregKergyu is erőssitette aki azt gondolom elég othonosan mozog a versenypályán, és az utobbi idők Type-R vasait magáénak tudhatja az "öreg". (jelenleg DC5ös Intije van elöte DC2, TypeR Civic stb, és volt 2.2VTI prelude is a kezei között)
3. Nyomatékmax alatt valamivel, de mindenképp a verseny alatt azon a fordulaton játszanak ahol él az autó.
/IMHO[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
tbs
addikt
"hogyan lehet kanyart gyorsabban bevenni: csúsztatva (drift) vagy megcsúszás nélkül?"
Kanyarja válogatja. A többségben csúszás nélkül ér a végére gyorsabban az ember."ha a hátsó kerék is fordulna, akkor nagyobb lenne az oldalgyorsulás, kanyarsebesség?"
Pl. Prelude..? Igen és igen. A kettő összefügg."kanyarban a lehető leggyorsabb kigyorsításhoz nyomatékmaximum közelében kell lennie a fordulatnak? vagy alatta?"
Géptől függ. Hajtási módtól is. Elvileg a legjobb, ha icipici tartalék van a nyomatékból és nyomatékmax fölött legyen a teljesítménymax. Ne kelljen rövid íven váltani.[ Szerkesztve ]