Hirdetés
- A gépház modding sötét oldala.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Itt az új LOGOUT!
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Bambanő háza tája
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 2024 őszi fórum peca
Új hozzászólás Aktív témák
-
Solad
őstag
válasz #48525824 #37183 üzenetére
Na ezen most felröhögtem
(#37187) Lauda:
Alapvetően mindkét oldalon (szomorú hogy lehet egyáltalán oldalról beszélni) vannak barmok, vannak megúszott pirosozások és koccanással végződők is. Egy hangyaf@szányival több türelem a közlekedésben résztvevők kilencven százalékénak épülésére várna. A toleranciáról inkább nem is beszélek.
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz negroo #37196 üzenetére
Tudod az a gáz, hogy rossz célcsoportot lőttél be. Itt a fórumon többnyire azok az emberek vannak a bringás topikban is akik valóban bringáznak, sport vagy rendszeres közlekedési célzattal, nem pedig azok, akik nem tudnak egyenesen menni az úton. Mamut hozzáállása számomra odaát is sokszor bicskanyitogató, de még mindig értelmesebben és biztonságosabban közlekedik mint a hétvégi bringások (vagy vezetők).
Olyan ez mintha minden autóst ahhoz a 70 éves nénikéhez mérten kezelnék aki kéthavonta veszi elő a kocsit a garázsból, és nem is lát már rendesen, az meg hogy esetleg a körforgalomba behajtva nem neki van elsőbbsége, eszébe sem jut.
Valóban rengeteg barom van az úton mind autóban mint kerékpáron, mind motoron (sőt, ez utóbbiak külön megérnek egy misét), de mi lenne ha csak az utálnánk (esetleg senkit, ez még jobb lenne ) aki valóban ökör, és nem mindenkit aki alatt annyi kerék van. Nemrégiben pl. a híradóban nyilatkozta az autósklub elnöke, hogy ha valaki bringára ül, elfelejti a kreszt. Konkrétan ott helyben b@sztam volna tarkón szívlapáttal, mert egyrészt az igazságot nélkülöző demagóg duma, másrészt meg szítja is a feszültséget.
Próbáljunk már meg együtt élni azon a nyamvadt úton, nem egymásra mutogatni...
(#37198) Dio111: valóban, pont ezen megfontolásból szokás magyarországon olyan minőségben elkészíteni a szeparált kerékpárutat, hogy körülbelül fél évig van használható állapotban.
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz mephi666 #37313 üzenetére
Ökrök vannak, ezt nem lehet tagadni, múlt héten és is együtt bringáztam egy hatfős társasággal, de az egyik viselkedése miatt én szégyelltem magam. Másik oldal: ahogy látod azon a bringaúton épp futó lézeng, és mernék rá fogadni hogy bedugott füllel. Ha esetleg bringagyalogút akkor még elég erőteljes a sebességkorlátozás is bejátszik, illetve nem tudom milyen a bringaút minősége. Jó esély van rá hogy én is az úton mentem volna. Az meg hogy itt épp pöcspéldányokat sikerült kifogni az pech, ezen tényező járműtől független.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz mephi666 #37341 üzenetére
Végülis ebben a kereszteződésben pont a bringaútnak van kinn a macisajt
Alapvetően probléma, hogy ami egyik kerékpárnak elég jó minőség, az lehet hogy egy másiknak instant centrírozás. Sajnos itthon szokás úgy megoldani a bringautas kereszteződéseket hogy beletorkollik a keresztutcába, persze akkora hupli az illesztés hogy öröm nézni. Amíg egy tanyabike-kal, trekkinggel, montival ezeket észre sem veszed, addig egy 16 küllős 8,5 barra fújt országúti keréken ez más érzet.
Félreértés ne essék, nem a szabályok alól bújok ki vagy a szabálykerülést támogatom, de mérlegelek. Mint amikor autóval atomkátyú vs záróvonal kérdéskörben gond nélkül átmegyek a záróvonalon amennyiben a forgalmi viszonyok megengedik
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz mephi666 #37343 üzenetére
Mondjuk én a bringámat nem közlekedni használom, hanem sportolni, így kb majdnem mindegy merre megyek, tudok olyan útvonalat választani ahol nincs gáz (persze így is van akinek kevés a másik sáv hogy megelőzzön nulla szembe forgalom mellett és a dudán fekszik).
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz Elemental #37614 üzenetére
Kezeld a bringásokat is ugyanúgy mint a közlekedés összes többi résztvevőjét, miszerint fogalma sincs az adott forgalmi helyzetről, és keresd a tekintetét, figyeld mit csinál. Jobb előzékenynek lenni, mint szélvédőt cserélni.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
Na ja, csak 1-2 napja volt linkelve a hajtva szabálytalan (vagy a fene se tudja mi a szövege).
Amúgy meglepő, nálunk itt barcikán a bringaút zebrán van átvezetve, mindig megállok előtte bringával, és az esetek 90 százalékában átengednek az autósok.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
Az, hogy van olyan helyzet, amikor tilos keresztezni, nem jelenti azt hogy mindig tilos keresztezni
Ráadásul ez a pont semmi ilyesmiről nem szól, nem is értem igazán miről akar szólni Nem szerepel benne úttesten való áthaladás. Párhuzamos útra hogy is jöhet szóba bekanyarodás? A szöveg jelen megfogalmazásában azt mondja, hogy van egy út vele párhuzamos bringaút. A bringaútról tilos az útra felhajtani.
Ha merőleges útról írna, akkor értelmet nyerne az egész.
De ha esetleg az én fejemben van benne a hülye akkor homályosítsatok fel"A gyalogosatkelohely pedig a nevebol is adodoan a gyalogosok kozlekedesere szolgal, nem jarmuvek kozlekedesere"
Elnevezésből eredő következtetést inkább ne tekintsünk érvnek ha lehet, ne kelljen előjönnöm az autópálya és a kamion nevetséges kliséjével
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
Csak ugye epp ez a bibi a dologban.
Mivel balra "rafordulasrol" van szo, igy a menetirany szerinti oldalon van elviekben a bringaut. Innen abban az esetben akarhat a bringas "rafordulni" az uttestre, ha azon szandekozik tovabbhaladni. Ehhez viszont nem kell athaladni az uttesten, mert azon az oldalon fog tovabb haladni, csak nem a bringauton hanem az uttesten.
Esetleg ha utana a masik iranyba szandekozna haladni, akkor valoban at kell kelnie az uttest masik oldalara, bar nem hiszem hogy a jogalkotok ilyen esetre kitertek volna. Amennyiben errol lehet szo, akkor mea culpa Bár ennek meg a zebrahoz nincs kozeIgazabol nekem mindegy, hogy lehet zebran menni bringaval vagy nem, csak legyen egyertelmu a szabalyozas. Mert a jelen helyzet a legrosszabb, hogy tilalom nincs, ergo nem csinal rosszat az ember, megis b@szogatnak.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
Na ilyen helyen pl tuti nem szállnék le, még van is átvezetés. Kinn van a macisajt, de azé' tolni nem fogom
Na de tény, van olyan forgalmi helyzet amire nagy jóindulattal ráhúzható a dolog csak hát na Asszem túltárgyaltuk, jöjjön valami videó egy ökörről
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz philoxenia #37673 üzenetére
Régebben nem 12-as hanem 60-as átlaggal zötyögött le a család a Balatonra, elfogadták, hgy az utazás egy kvázi lassú folyamat amit inkább megélni kell és nem letudni, így jóval türelmesebbek voltak az autósok. Legalábbis ahogy én emlékszem
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
Az indoklás szerint igaz ez a bingasáv-átvezetésekre is, ahol kinn van a bringaút vége tábla az úttest előtt. Már megint félmeló. Annyira nehéz lenne integrálniuk a KRESZ-be tisztességesen?
Ellenben kíváncsi lennék akkor egy ORFK-állásfoglalásra a gépjárművel történő megfordulást illetően is akár zebrán akár nem.
Az meg már tényleg kötözködés, hogy a balra kikanyarodás sem a menetirány szerinti jobb oldalon való jobbra tartó közlekedés, és a kivételek között nem szerepel
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
Lakott teruleten belul erre nincs tilalom, de amint latod a hulye leveluket igy is lehet ertelmezni.. A problema megint az, hogy a hianytalan szabalyozast ilyen erdekes es toldozott-foldozott es illogikus kozlemenyekkel es nyilatkozatokkal probaljak meg kiegesziteni/magyarazni/foltozni, amivel magukat teszik nevetseg tartargyava es a kerdeskorre nem nyujtanak erdemi valaszt.
Annyit kellene csinalni, hogy bepakoljak a kreszbe azt az egy mondatot hogy gyalogatkelon kerekparrak kozleledni tilos (most a megfogalmazas nyilvan eltero lehet), vagy azt hogy lehet, de minden jarmu reszere elsobbsegadasi kozelezettseg all fenn, es nem lenne problema. De neem, kavarni kell a sz@rt, meg nyilatkozgatni, de a kreszben tovabbra sem tudja megmutatni egyik rendor sem hogy miert b@szogat.
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz philoxenia #38196 üzenetére
Itthon csak nem venné őket észre és véletlenül nekik menne
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz raczger #38361 üzenetére
Tegnap éjjel Szegedről jöttem Miskolcra a Jászságon keresztül. A 32-es útról lekanyarodva beértem egy sötétkék Mondeot, és megelőztem. 1-2 kilométeren belül látom, hogy mögöttem van, ekkor az órám 100-at mutatott. Index nélkül megelőzött, majd 15 kilométeren keresztül a felezővonalon ment előttem hetvennel, míg el nem váltak az útjaink.
Egyeseknek valóban ennyire fáj, hogy megelőzik őket?
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz Gépötty #38372 üzenetére
Tavaly volt egy olyan esetem, hogy megálltam egy úriember garázsával szemben olyan távolságra hogy egy kamion is ki tudott volna fordulni. Na neki ez nem tetszett, és mire visszamentem, az autóm körbe volt locsolva használt sütőolajjal, a visszapillantók pedig előrefordítva, letörni nem tudta. Amikor megkérdeztem, hogy ugyan ezzel könnyebb-e a lelke, az én kurv@anyám volt és esett volna neki a szélvédőnek, ha nem figyelek
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
Azért tegyük hozzá, hogy amíg nem vészfékezés van, addig bizony a stéherező bringást nem fenyegeti nagy veszély, amint megváltozik a teherautó hangja, ő már húzza a féket még a féklámpa felvillanása előtt, ráadásul egy technikás bringás megfelelő úton meglepően rövid féktávon meg tud állni. (Nem kell most felhozni a túlméretezett légféket )
Ha meg vészfék van, és felkenődik, akkor így járt.
A horzsolás meg semmiség, magam ötven környékén is estem már görkorival, 1-2 plezúrt még a kislányok is kibírnak
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz Gépötty #38390 üzenetére
A boltbajárósoké valóban, de ezeknek a bringáknak a fékjei pont ekkora sebességre vannak méretezve Felsőkategóriás outik, amikkel gyakorta 100 környékén ereszkednek a szerpentinen ahol biza gyakran kell lassulni.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
Álltam meg nyolcvanról erőset fékező teherautó mögött, úgy hogy a fékhatásomnak nem voltam a végén erre te bemondod, hogy ő 120-nál elég ha lelép a gázról és kb halott is a bringás Akkor beszélj a gyakorlatról, ha van róla bármi infód vagy tapasztalatod, ne csak kitaláld a kis fejedben, hogy hogy működnek a dolgok. Napjában több tízezer bringás stéherezik, már csak statisztikai alapon több balesetnek kellene lennie napi szinten, amik minden bizonnyal eljutnának hozzánk a magadfajta vérben forgó szemű "mindenbringáshülye" embereknek köszönhetően.
Nem tökmindegy milyen fék van egy csilliárdokért vett biciklin? Az úttal csupán egy talpára fordított gyufásdoboznyi felületen érintkeznek vagy még annyin sem amin egyszerűen fizikai képtelenség akkora fékhatást elérni mint amit egy kamion tud 14-18darab 25centi széles kerékkel és az, hogy a kamion jóvoltából a bringás légellenállás nélkül halad csak tovább ront a dolgon.
Láthatnám a számításokat figyelembe véve a légellenállást, a járművek tömegét, guminyomást, súrlódási együtthatót és egyéb tényezőket? Addig ez biza fing a fürdőben, függetlenül attól hogy igaz-e vagy sem. Alap nélkül ne okoskodj.
A homárgatyás témába ne menjünk bele, személyeskedés lenne a vége...
A többieknek: nem vagyok mellette az autópályán 120-szal való bringázásnak, még mielőtt bárki nekem esne, de ne közöljünk már tényként légből kapott dolgokat amit
az úriemberkitalál.No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
te állítottál valamit alap nélkül, kértem indoklást, ezek után tőlem várnád azt? Jópofa
Ritka irritáló, kötözködő ember vagy, aki bizonyára túlkompenzál az autójával, sok boldogságot kívánok az életben, ignorelistára kerültél nálam. És tudod, egyeseknek jól áll a technikai öltözet, nem homárnak néznek ki benne, mint akik annyira fújolnak rá
(#38399) peterkeT: sajnos idióták vannak, ez tény
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz philoxenia #38408 üzenetére
Ebbe autóval is belement volna, lenézett
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz philoxenia #38410 üzenetére
Ezzel teljes mertekben egyetertek, itt viszont a majom eddig nem ezt szajkozta.
Ahogy a korabban linkelt videon is, a bringas ment ra valamire ami megdobta, levegoben meg a kraz sem fekez
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz deicide #38463 üzenetére
Ma Egerbe tartottam kocsival, odafelé kanyargós, dimbes-dombos út, megérkezik mögém egy fehér BMW csillióval. Kb. 15 métert láttunk be az útból, ő nekikezd előzni, lett is nagy fékcsikorgás a végén
Hazafele bringával jöttem, városon belül kétszer fordult elő, hogy az úttal párhuzamos parkolóhelyről úgy állt ki az autós (az egyik index nélkül), hogy ha nem rántom félre a bringát, belemegyek. Mind a két alkalommal én kaptam középső ujjat Annyira nehéz lenne belesasolni abba a kva tükörbe mielőtt megindul?
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz bitpork #38507 üzenetére
Ami jelenleg a lakosság 80%-át sújtja? Ja nem, az az olvasatlanság.
A diszlexiát még értem is, de a diszgráfia hogy jönne ide?
Függetlenül az általad említett kórképektől tartom a véleményem, hogy mások képességeit addig senki ne méltassa negatívan és a delikvens által prezentált formában amíg önmaga nem makulátlan azon a téren.[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz Pickit3 #38533 üzenetére
Pont az ilyen vezetők miatt húzódik sok bringás egy 50 centivel beljebb országúton, hogy meg se forduljon a fejében senkinek a centizés (nem beszélve arról, hogy akkor az úttest széle felé is tud kerülni süökség esetén ami szintén jóval biztonságosabb).
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch Joy-Con Pair Gamepad, kontroller
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RX 6700 XT 12GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
- Lenovo IdeaPad S145-15API
- Playstation 5 Slim digital version(számlával és több mint 1,5 év garival)
- Eladó XBox Series X 1TB SSD + 2 kontroller + tartozékok + játékok + Game Pass Ultimate
- Playstation 4 slim 1TB
- .Hp 840 g2 5300u i5 processzor 6 gb memória 180 gb ssd magyar billentyűzet gyári akku gyári töltő ka
- Kuriózum! Új állapotú JBL Charge 2+
- Hp 645 g4 Amd 2700u processzor 8 gb ddr4 memória 256 gb ssd világító billentyűzet gyári akku gyári t
- Hp 640 g4 i5 8250u processzor 8gb ddr4 memória2666mhz 256 ssd világító billentyűzet kamera gyári akk
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen