Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz philoxenia #22676 üzenetére
szerintem rendben van. csak kene hozza meg egy nagysebessegu jogsi is.
-
#25954560
törölt tag
válasz lujó55 #22620 üzenetére
ket kulonbozo dologrol beszeltek:
a.) felfuggeszted a kocsit egyensulyi helyzetben majd elengeded
vs
b.) a kocsi eleje mar elhagyta az ugratot/rampat, de a hatulja meg ala van tamasztva (sot, ha ugy jon ki meg egy picit el is rugja a rugozas, amikor elhagyja a rampat)mod: off
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Khelben #21126 üzenetére
nem tudom beidezni, nem talaltam ilyet.
netes tesztekben latom meg mindig a kerdest:
Legalább mekkora sebességkülönbség szükséges az előző és az előzendő gépjárművek között, hogy az előzési út ne legyen túl hosszú?
a) Körülbelül 5-6 km/h.
b) Körülbelül 10-12 km/h.
c) Körülbelül 15-20 km/h.ugy latszik ez csak valami keresztkerdes, nem szabaly
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
egyebkent a 'mint egy allat'-nak van elfogadott definicioja itt?
ugy ertem h pl ha motoron kimegyek elozni es bo harom masodperccel azelott befejezem h a szembejovonek akar csak lassitania is kelljen, megis dudal meg villog, mert amig en tudom h ez egy biztonsagos elozes, a motorban is van meg sok tartalek, addig o ahhoz van szokva, hogy ha 500m-en belul valaki kijon szembol, akkor mar ajjajjajj.
vagy ha kocsival visszavaltok (kettot), nyomok egy nagy gazt (mert olyankor szep a hangja es a felso tartomanyban megy igazan) es ugy megyek ki elozni, akkor a leelozott csak azt latja h nagy sebesseg-kulonbseggel es nagyobb hangon huzok el mellette. az o szemszogebol akkor is 'allat' vagyok?
szabalytalannak szabalytalan vagyok, mert pl 60-as tablanal az 50-nel elottem haladot elozve a megengedett sebesseg fole gyorsulok (gondolom a KRESZ szerint ki sem johetnek elozni, mert eleg nagy sebesseg-kulonbseg is kell az elozeshez). -
#25954560
törölt tag
ha teljes sebességnél is meg mered dönteni a robit
jajj. azert ez sehogy sem jo
teljes sebesseg: ez 45-90 akarmi lehet.
donteni: picit? nagyon? teljesen?
raadasul latni robogokat neha rettenet oreg/kopott/repedezett gumakkal is, az nem motorozas-tudas hanem felelotlenseg.
azzal egyetertek h jo lenne mindig a vezeto kepessegeit meghalado motorral gurulni, de nem fenyevekkel meghalado, hanem csak mittomenmennyivel meghalado (azert ez eleg nehezen merheto). mert lassuk be, amikor emberek magukban halnak meg motoron (mondjuk ez robogon nem annyira jellemzo), akkor rendszerint a motor sokkal tobbet tudott, mint a vezetoje, raadasul a vezeto ezt figyelmen kivul hagyta. -
#25954560
törölt tag
eleg beteg embereknek fested le a robogosokat amiben persze lehet valami
bar en azt is el tudom kepzelni h valaki azert vesz robogot, mert utalja a tomeget a bkv-n es latja h kocsival sem tud a varosban kozlekedni.
vagy azert vesz valaki robogot mert nincs penze kocsira, de megis akar kozlekedni, szabadabban, mint a bkv-val lehet.
vagy azert mert havonta olcsobban kijon, mint egy (ket) berlettel.
vagy szobafesto-pemzli. vagy papucs orran pamutbojt.ezek nagy resze mind allatnak tunhet a kocsibol nezve, mert kihasznaljak a robogok lehetosegeit. persze a baj mindig ott van, amikor az ember nincs tisztaban a sajat es/vagy a robogoja kepessegeivel. ha sosem lenne veluk baj, akkor nem tunne orultsegnek a dolog, mert akkor ez lenne a 'normalis' hasznalat. de ettol messze vagyunk.
-
#25954560
törölt tag
válasz deicide #12616 üzenetére
az olasz kozlekedes teljesen mas. ha ott gurulsz par napot, akkor teljesen ra lehet erezni es bele lehet szokni. az en tapasztalatom szerint pl sokkal hatekonyabban oldjak meg a nagy keresztezodesek kerdeset csucsforgalomban (amig itthon a sok birka miatt pl egy kerepesi-hungaria egyszeruen beall lampa nelkul, addig kint egy ugyanekkora keresztezodesben folyamatosan halad a forgalom). az ottani emberek mentalitasa miatt (is) felesleges a tul sok utburkolati jelzes, mert pl roma-ban is siman figyelmen kivul hagyjak. es megis nagyon hatekony. viszont minden harmadik auton van valami kisebb horpadas itt-ott
-
#25954560
törölt tag
válasz Calogero #12463 üzenetére
tobb dologban is hibas volt:
- friss jogsival nem veszunk ezres (900-as) motort
- friss motorral nem probalgatjuk a sajat es motorunk hatarait
- a kep alapjan nem is volt a mocin megfelelo gumi, szoval meg a minimalisat sem akarta rakolteni pluszban.
nagyon tipikus motorosbaleset. ember megszerzi jogsit, megveszi mocit, majd meghal. ezerszer atbeszelt tema, hogyan lehetne ezt szabalyozni, ha mar az emberek hulyek. kisebb motor engedelyezese eleinte, palyas nagyvasas vizsga, iq-teszt stb. -
#25954560
törölt tag
31. § (1) Az útkereszteződésben másik útra bekanyarodni szándékozó vezető a járművel
a) az útburkolati jelek által meghatározott forgalmi sávba,
b) útburkolati jelek hiányában
- jobbra bekanyarodás esetében az úttest jobb szélére,
- balra bekanyarodás esetében az úttest felezővonala mellé, illetőleg osztottpályás és egyirányú forgalmú úton az úttest bal szélére
köteles - az útkereszteződés előtt kellő távolságban - besorolni. A bekanyarodási szándékot irányjelzéssel [29. § (2) bek.] jelezni kell.
(2) Villamospályával ellátott úttesten, ha az (1) bekezdés b) pontjában foglaltaknak megfelelő besorolás a villamos forgalmát zavarná, a villamos elhaladásához szükséges területet szabadon kell hagyni. A kerékpársávot, továbbá egyirányú forgalmú úton az ellenirányba kijelölt autóbusz sávot a besorolás szempontjából figyelmen kívül kell hagyni.
(3) A járművel másik útra - ha közúti jelzésből más nem következik - jobbra kis ívben, balra nagy ívben kell bekanyarodni, úgy, hogy a jármű bekanyarodás után a menetirány szerinti jobb oldalon maradjon.
(4) Ha a jármű méretei vagy egyéb ok miatt az (1)-(2) bekezdés rendelkezéseit megtartani nem lehet, a bekanyarodást fokozott óvatossággal - szükség esetén erre alkalmas irányító személy igénybevételével - és úgy kell végrehajtani, hogy a bekanyarodó jármű a többi járművet ne veszélyeztesse.
(5) Elsőbbséget kell adni, ha a 28. § (2) bekezdésében foglaltakból más nem következik
a) jobbra vagy balra bekanyarodó járművel
- annak az útnak az úttestjén áthaladó gyalogos részére, amelyre a jármű bekanyarodik, továbbá
- az azonos irányból érkező villamos részére,
b) jobbra bekanyarodó járművel a kerékpársávon vagy az úttest mellett levő, attól jobbra eső kerékpárúton érkező jármű részére,
c) balra bekanyarodó járművel
- az úttesten szemből érkező és egyenesen továbbhaladó vagy jobbra bekanyarodó jármű,
- az úttest mellett levő, attól balra eső kerékpárúton érkező jármű
részére.
(6) A balra bekanyarodó jármű vezetője párhuzamos közlekedésre nem alkalmas úton a bekanyarodást akkor hajthatja végre, ha meggyőződött arról is, hogy balról járművének előzését vagy kikerülését másik jármű nem kezdte meg.
(7) Útkereszteződésen kívül történő bekanyarodásra az (1)-(2) és a (4)-(6) bekezdés rendelkezései az irányadók.
(8) Az útkereszteződésben kanyarodó főútvonal esetén
a) az (5) bekezdés a) pontjában meghatározott szabály a főútvonalon kanyarodó és az arról letérő járműre egyaránt vonatkozik,
b) a főútvonalról letérő járművel elsőbbséget kell adni a főútvonalon továbbhaladó jármű részére.
ha az 5)-ot es a 8)-at vesszuk figyelembe, akkor az _utkeresztezodesben_kanyarodo_foutvonal_ eseten a gyalogosnak elsobbsege van. tehat indexelni nem kell, mert a kresz-ben hasznalt kanyarodas definicioja szerint nem kanyarodsz, de az 5a ervenyes a 8-ra is.
gondolom ha a foutvonal nem keresztezodesben kanyarodik, akkor ez nem ervenyes.[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Cs.Orsolya #9242 üzenetére
es ez most igaz is? en a szentendrein (is) jarok motorral... raadasul reggel hatkor, amikor meg mindenki tud haladni.
-
#25954560
törölt tag
válasz dragonfx #7503 üzenetére
azert, mert a legtobb kiszallos seggfejnek a szaja nagy meg a karja. a fajdalomkuszobe es az agya viszont kicsi, ezert egyetlen lenduletes rugas a birka egymas mellett allo barmelyik terdere megoldja a nagyszajusag problemajat, amikor par masodpercig nem tud felkelni, viszont nagyon faj.
en is talalkoztam mar nagydarab kopasz kigyurt allattal, aki jofej es normalis, de nem ez a tipikus. -
#25954560
törölt tag
válasz csapos2 #7160 üzenetére
autosok is, de tenyleg ritkan. I_Am leirta azt a par legfontosabbat, ami a vonatozashoz kell. persze fontos az is, h a jelzeseket tovabb kell adni. tehat ha negyen gurultok, akkor vegig kell mennie a konvojon. a tobbi amit hasznalunk tipikus motorosoknak(/bringasoknak) fontos (gyere mogem, akadaly jobbra/balra, uthiba, lassitunk, stb)
meg fontosak azok is, amiket Integra irt (zippzar, stb) mert ugy lehet folyamatosan haladni.annyi csak h nem birka modon mindenki csakis es kizarolag a sajat erdekeit nezi, hanem a 'csapat' erdekeit. ha egyedul vagy, akkor a 'csapat' folyamatosan valtozik forgalmi helyzettol fuggoen igy te is szamithatsz ra h amikor elfogy a savod v jonnel be korforgalomba teged is beengednek, mert mas is ertelemszeruen hasznalja ezeket a dolgokat. lehet kene csinalni matricat 'en tudom hogyan kell' felirattal es osztani azoknak, akik igy is vezetnek. harcosok klubja
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
persze. de igy azokat a tipikus lassabb autokat konnyebb kikerulni a hegyekben, mert ha az elso tuljut rajta, akkor a tobbiek mar konnyebben az o segitsegevel, ennyivel gordulekenyebb a dolog. amikor egyedul mentunk, eleg sokat vartunk pl kamionok mogott h belathato helyen tudjunk elozni, foleg amikor mar tobben alltak mogotte. es mindenki aki leelozte, siman elhuzott anelkul h segitett volna a tobbieknek.
-
#25954560
törölt tag
válasz csapos2 #7154 üzenetére
en leirast meg sosem lattam. legeloszor orszaguti bringasok kozott talalkoztam vele, akik jeleztek az uthibakat, stb.
aztan kozos motorozasokon is voltak sracok akik ezeket a jelzeseket aktivan hasznaltak. egyertelmuek voltak es hatekonyak, igy gyorsan sajatjava teszi oket az ember. -
#25954560
törölt tag
válasz Integra #7151 üzenetére
igen, de mi pont ezt a 'vakon allt bele az elozesbe'-t szoktuk elkerulni okos vonatozassal, ezert jo jatek. ha a legelso azt mondja lehet menni, akkor az ugy is van. ha o sem lat be eleg helyet, akkor nem jelez h futas.
mas az, amikor versenyeznek meg kivagyiznak az autosok/motorosok. tegnap is a vaci uton versenyzett vmi csicsazott olajos audi meg egy nemtommi, persze h az addig bekesen gurulo 328-as is beszallt es rogton kanyarodosavbol elozott. ez mas tema. -
#25954560
törölt tag
igen, igy jo autozni. az elmeny eleve feldobja az embert, aktivabb, figyelmesebb, gyorsabban megy az auto is es az ido is
csak elkepzeltem milyen lehet mondjuk egy micu evo, egy impreza es egy s2000-rel ugyanez a hegyekben. besz@ras...
vagy ha lejjebb adjuk kicsivel: egy regi mr2, egy regi itr es egy regi celica. o, micsoda gurulas lenne! -
-
#25954560
törölt tag
azt meg sosem ertette senki mogottem, aszittem csak a motorosok ismerik
kint maradok szembesavban es indexelek vadul, megsem jonnek mogottem elozni. bambaborju.
igaz, azt sem szoktak erteni, amikor kijonne elozni mogulem es en villantok _balra_ h ne jojjon, mert en mar latom nem lesz hely. volt aki megijedt h rahuzom a kormany, es volt aki siman kijott elozni. es persze fekeznem kellett kemenyen.[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
szombaton szabalyosan vezettem. vegig bp-szombathely-bp. betartottam a sebessegkorlatozasokat, 30-ra lassitottam a vasuti atjarokban es nem leptem at zarovonalat sehol.
viszont segitettem a mogottem jovoket indexelessel, ha lattam h elozhetnek es ok meg nem lattak ki mogulem. es folyamatosan figyeltem a jobbtatarts!-ra meg haromsavos autopalyan is, amikor pedig (este 8) alig lezengtek pest fele autok.
es mindezzel elegedett voltam
annyi volt a valtozas h egy fiat scudo-val mentem es visszafele meg erzekeny rakomanyom volt. segiteni a tobbieket nem kerult semmibe, nem is igazan ertem h masok miert nem csinalnak igy. -
#25954560
törölt tag
gurulok befele a szentendrei uton, kozepso sav, 60km/h, elottem 200m-re piroslampa, a jobb savban a lampanal busz.
egyszercsak mogemkerul egy zold mitsu eclipse es vadul villog, majd mellemjon es mutogat h menjek a kulso savban.
hihetetlen. csak azt latja h o siet, az osszes tobbit nem. aztan persze meg ket lampanal ugyanott allt mint en.
csokoltatom. -
#25954560
törölt tag
en peldaul ma vezettem volna hajnalban, mint az allat. jovok negyedhatkor a rakparton es igen, nem 50-nel szoktam jonni, mint ahogy senki sem. megszoktam h kenyelmes 70-et is lehet utazni vegig, vagy akar tobbet is. ma viszont volt kamion. maskor is szokott. ma ketto is volt. ilyen is elofordult. viszont volt meg ket autos tarsunk is.
na a ket autostarsunk soha nem itelte meg ugy a helyzetet, hogy elozhetne. pedig se zarovonal, se szembejovo forgalom sokaig, de ok megis ott alltak ~45km/h-val a ket kamion mogott. viszont kozel mentek a kamionokhoz is es egymashoz is, tehat csakis egyben lehetett volna elozni a ket autot es egy kamion-t. igy tehat vegigjottem mogottuk a rakpart teljes hosszaban 45-tel, mert ahhoz azert nem volt arcom h elinduljak elozni es beturjam magam az elso auto es a kamion koze, hogy onnan ugorhassak tovabb. a ket kocsi raadasul siman meglephette volna az elozest, egyik sem egy ezereves 800-as auto volt, hanem max 2-3 evesek.
az egesszel a gond az, hogy tulajdonkeppen szabalyosak voltak. es en is. csak hihetetlen modon nem volt hatekony a mai bejutasom, pedig en ezert (is) jarok hajnalban. -
#25954560
törölt tag
ez is egy velemeny, bar sztem kicsit tullott a lovon
-
#25954560
törölt tag
válasz dabadab #5552 üzenetére
Gondolom, majdnem ment ugy, mint a bringad egy egeszen apro csuklomozdulat utan
autonak akkor is elmeny volt ahol az en kis 1.3-asomnak mar fogy a lendulete (80-90), onnan ez egy padlozas (es igen, a turbonyomas felepulese utan) bamulatosan megindult. jo volt.A kerekmeret meg azert nincs benne...
hiszen ezert irtam en is oda a kepletet a kollega azt irta h a kocsi sulyaval no a kerekmeret, stb es ezzel a tapadas is. legalabbis en igy ertelmeztem. -
#25954560
törölt tag
kerekmeret meg mindig nincs benne a u x m x g -ben (muszor emszer ge ), ahol mu a tapadasi surlodasi egyutthato, m a tomeg es g az g
mod: jah igen, en pl azert at tudom erezni azoknak az euforiajat, akik most ultek egy izmosabb kocsiba. kaptam csereautonak egy 159-es alfat a huszeves 1.3-as starlet-em helyett. kenyszert ereztem h neha toljam neki, mert annyira nagy elmeny volt, ahogy huzott. azt nemtom h ez megmarad-e, mert visszaadtam.
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz dragonfx #2151 üzenetére
arra jarok minden nap, gondolhatod h hajnalban en sem 50-nel poroszkalok. sztem boven 100 felett kellett menni ehhez a mutatvanyhoz. csak leirtam, hogy ha minden osszejon (idegen hely, egy kez, godor, megijed, kamion) akkor lehet ez. de akar kaphatott elotte defektet is, ami a kocsibol megmaradt, abbol ugyan ki nem derul... persze az lehet latszana a feknyomon.
-
#25954560
törölt tag
válasz dragonfx #2134 üzenetére
ott van egy bukkano es az utfelulet is foltozva van ritka pocsek modon. ha mondjuk egy kezzel tartod a kormanyt es ugy lazazol ott 100 korul, akkor siman elvihet vmerre. akkor megijedsz, es rajossz h meg egy kamion is jon szembe. nem irigykedem. ma mar csak koszoru es mecsesek vannak ott.
-
#25954560
törölt tag
válasz Zozzant #2130 üzenetére
reggel fel hatkor meg fustolgott szepen. nem picit amortizaltak le. erdekes megint h a kamion hozza kepest 'alig' kapott, pedig valszeg nem a korlat amortizalta le ennyire. ott vigyazni is kell a bukkano miatt, gondolom nem 50-nel mentek
mod: nem szalagkorlat van, hanem beton
[Szerkesztve] -
#25954560
törölt tag
válasz dragonfx #2058 üzenetére
mentem mogotte, mert nem volt okom sietni (pillanatnyilag jobban ) egy het tengerpart utan ki vagyok simulva.
ha egy picit jobban elore tervezel, akkor azert nem kell olyan marha sok benyat elpazarolni, altalaban eleg hosszan belathato tukorbol a belso sav, ha kint vagy. gyorsithatsz kenyelmesen is, illetve en ki szoktam nezni a kozelben egy hosszabb szunetet, ha ki kell mennem vki elol, igy kis gazelvetel, elmegy, visszaallok. nem olyan bonyolult es nem is kell mindig sokat lassulni es aztan sokat gyorsitani.
sztem itthon nem segitene a tobb haromsavos, mert ezen az egyen is keptelen a tobbseg raerezni a jobbratarts-ra, akkor tobbon sem fog. pedig meg ki is van irva tobbszor is azokra a nagy kijelzokre az ut felett.
persze lehet h ha az en jarganyom is megkuzdene a 130-ert, bennfeledkeznek, mert en 'szabalyos vagyok', pedig nem is lehet h oket egyszer kene egy szimulatorban leultetni egy ilyesmi ele [link]
es ugy szimulalni nekik a sajat viselkedesuket a tobbiekkel. sztem megertenek a problemamat
mod: kivettem kep. pedig szep volt
[Szerkesztve] -
#25954560
törölt tag
válasz dragonfx #2047 üzenetére
dragon, Bubu:
azert a jobbratartasi kotelezettseg nem vicc en vasarnap jottem haza ~600km-t es feltuno volt h a horvatoknal betartjak (tehat mindenki szepen a jobb savban es ha eloz, akkor beljebbkuszik) itthon meg a harom savoson tipikusan a kozepsoben 90-110 es a belsoben ~130, amig a legkulso ures. a szabaly nem az, hogy ha tudsz a megengedett max-szal menni, akkor menj legbelul
en beertem vki moge, aki gurult 130-at, vartam kenyelmesen, nem masztam ra, de nem vette eszre magat. beljebb huztam h lassa a fenyeimet, meg mindig semmi. ket perc utan mar villantottam egyet. semmi. vegul kellett folyamatosan villognom h engedjen mar el. pedig a jobb sav soxor volt tok ures, o megis ott maradt. sztem azert harom perc alatt igazan eszrevehetne h vki menne nala gyorsabban. nem mertem jobbrol kikerulni, mert feltem h amint megprobalom, neki pont eszebe jut savot valtani es amilyen vakeger, ott sem latott volna.
ha en feledkezem belul a legbelsoben es vki mogem er akit visszafogok, bizony en intek neki h 'bocs haver' mert ha egyszer van hely a jobbso savban is, miert nem megyek ott? az ilyen 'majdenjolmegleckeztetem'-mel en sem ertek egyet, teljesen feleslegesnek es feleslegesen veszelyesnek tartom. -
#25954560
törölt tag
gondolom igen. mert abban benne van a lehetoseg h gyakorlatilag bmikor. egy 90lovas (v kisebb) azert tovabb kell kuzdjon azert a 150-ert (persze kivetelek lehetnek).
abban egyetertek _seth_-tel h esszeru lenne vmi szintek bevezetese autos es motoros korokben is, csak meg nem tudom azt h hogyan is kene kategorizalni es mitol lehetne lepni szintet.
egyszeruen van, akinek sok az adott jargany. ismerek olyat, akinek meg egy kispolski is az es megis vezet. es ugyanez motorral is. -
#25954560
törölt tag
válasz dragonfx #929 üzenetére
a kozeledik-kel az a baj h sokkal lassabban jossz ra, mintha pilacsolna is. gondolj bele: egy feklampa (foleg egy LED-es) villamgyorsan kigyullad es mire eljut az agyamig (agyadig) mar taposod is a feket. ha viszont kellemes 50-nel gurulsz leengedett ablakkal a forgalomban, akkor sokkal tobb idobe telik felfogni azt h az elotted levo (esetleg kettovel, harommal elotted) lassul (kicsit vagy veszelyes mertekben).
raadasul ha epp a muszerfalra pillantasz vagy vmi tablara, akkor a szemed sarkabol is sokkal gyorsabban felfedezed az into piros fenyt, mintha kozeledik feled egyenesen vmi. -
#25954560
törölt tag
a srac tul sokat kepzelt magarol. olvass utana h ki volt o. tipikus rossz pelda, hogy valaki nem verseny korulmenyek kozott versenyen erzi magat. ha csak sajat magat olte volna meg, akkor mehetne a levesbe. de igy...
mod:
#608:
ha kanyarban fekezel, a motor fel akar kelni es meg nagyobb iven megy. szukebbre pici gyorsitassal es nagyobb dontessel tudod fogni, ha meg van hova gyorsitani/donteni. rossz reakcio a vesz eseten fekezes ebben a helyzetben
[Szerkesztve] -
#25954560
törölt tag
akkor azt nem ertem, miert van meg mindig, aki felhuzza magat ezeken.
olvasom a topikot mar reg ota, tudom es latom mi tortenik itt. az elejen rengeteg alszent hozzaszolast lattam, amit nehezemre esett elhinni (igyugy lassan, minden szabalyt betartva, stb), kesobb mar hozzaszoltak azok is, akik 'rugalmasabban' vezetnek. en az o allaspontjukat erzem magamenak. csak most mar csuful szemelyeskedesbe ment a dolog, tiszta hazasfelek kozti vita. dragonfx-et felesegul vette a topik es most b@sztatjak h nem tud fozni
I_Am:
ez csak akkor derulne ki, ha latnatok ot. lehet nem is letezik. egy script huzza az agyatokat. -
#25954560
törölt tag
eleg egyszeruen veget lehetne ennek vetni, ha egyszer elmennenk valahova es kiprobalnank a gepsarkanyokat mondjuk ora ellen. akar gyorsulas, akar furfingos palya.
en nem gondolom, hogy a 12szelepes 1.3-sal elso lennek, de ilyen piciben tekintelyesen megy 100-ig. ott meg elfogy.
es tokmindegy kinek milyen verdaja van, az is sokat szamit, hogy ki mennyire foglalkozik vele es ezalatt nem feltetlenul csiptuningot, turbot, sportfutomuvet, nagy fekeket ertek. ha mindenki latna a _jo_ dolgokat masoknal is es nem csak a fikazas lenne, ertelmesen lehetne beszelgetni.
en speciel el sem tudom kepzelni, hogy ejjel 50-es tablanal egy tok kihalt egyenes uton 50-nel menjek. max ha hullafaradt vagyok es a robotpilota vezet. mert szanalmasnak tartom. horvaciaban ott igen, ott komolyan veszem, ha a hegyrol lefele latok egy 40-es tablat, mert ott akkor tenyleg 40-50-nel beveheto kanyar jon. de itthon...
egyebkent meg ha dfx tanulni akar, egyszer-egyszer lehetne hozzaszolni okito jelleggel is. ha ertelmes valaszokat kap gondolom meg alakulhat jo iranyba az elkepzelese errol az autozas dologrol. gondolom -
#25954560
törölt tag
azert majd teszek fel kepet, mert nem egeszen hasznaltautos a kinezete. vagy elgurulok a kov. opel-talira semmi atalakitas, egyszeruen csak szep fenyezes meg a nagyobb kerekek, szebb kipu. folyton mindenki gyorsulni akar, olyankor meg megugrik a fogyasztas. 6l ala meg sosem tudtam menni vele, de meg nem is volt cel.
-
#25954560
törölt tag
kivulallokent (toyota starlet 1.3 12V 75LE) en is szoktam 5.-ben 50-nel poroszkalni, de azt gyorsitasra semmikeppen nem hasznalom. attol fuggoen h miert es mennyire akarok gyorsulni 4, 3 v 2-be teszem vissza. kb 60-70-tol hasznalhato az otodik rendesen. nem rangat, csak egyszeruen nem gyozom kivarni, amig belendul.
azt kell mondjam nekem is van dfx gombom. persze nem mentseg, de a 735kg-os tomegehez a jarganynak nagyon hangulatos a ~75LE (persze gyari adat, nem mert). felkerultek ra a gyari 165/70R13 helyett 195/55R15-ok es kanyarodik mint villamos. sajnos nalam is belelogott kasztniba, igy most az uj telok utan remenykedem h visszakerulhetnek a pici kerekek helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Anime filmek és sorozatok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- E-book olvasók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Próba
- Google Pixel topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest