Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Endrupeet

    újonc

    válasz Zo123 #9528 üzenetére

    Üdv.
    A motor eddig is ilyen "kopott" (kb 400Ekm) volt.
    A hiba egyiknapról a másikra lett. :(
    2 vákumos hőgomba van. (egyik sincs bekötve)
    A blokk oldalán lévőt gondoltam régebben, hogy milenne ha bekötném, mert keveseltem az alapjáratot.(hidegen és melegen is) . De szar lett, mert melegen is magason tartotta az alapjáratot.Tehát off.
    Ha PICI gázt adok indításkor azzal elvileg ugyanezt a hatást érhetem el. Másrészt próbáltam vákumot adni az adagolóra de nem segített indításkor. :( Kis gázzal mindigis könnyebben indult (10 éve).
    Gondoltam a leállítóra is.Levettem a vákumcsövet és minden szépen mozog! kézzel is! Nem húz stoppra indításkor! Meg ha átengedne akkor húzásra sem indulna.
    Szűrők cserélve. csövek újak és kipucolva.
    Gázolaj ok. előtte is tankoltam meg utánna is , meg benzineztem is (hátha), de semmi változás. :(
    A spray dolog próbálva lett. bár elég nehézkes, mert 4 szívócső van és így nehéz hengerenként szépen fújni.
    Eléggé megfogja a motort !! Szépen kopog is tőle! Így talán indulna is de nem erőltettem.
    DE nincs kedven ezzel indítani egy nap 500 szor.. :(

  • Zo123

    csendes tag

    válasz Zo123 #9528 üzenetére

    És persze az izzítás is is egy nagyon potenciális lehetőség a mögöttes cuccokkal (aksi kora, töltöttsége, izzító relé, csatlakozások...)

    Esetleg próbálhatnád indítani (izzítás után) motorindító sprayvel. Ez nem egy normális dolog, de lehet próbálni. Ha azzal beindul, akkor az üzemanyagellátásban kereshetsz mégegyszer.

Új hozzászólás Aktív témák