Sziasztok!
Én is beléptem a Mazdások közé egy 2014-es Challenge CX-5 2.0i AWD-vel (Skyactiv-G).
116K van benne. Most volt olajcserén, szűrőcserén, váltóolajat majd a következő 10-esnél kap, nagyon jó autó, hibamentes de kinőtt Citroen C4 1.6 HDI-t váltott, van ennek is dízeles karaktere, de úgy nem támaszt be mint a HDI 2000-nél, de ezt tudtuk
De itt lenne pár kérdésem.
A szerelő szerint katalógusból dolgozva 5W-30-at rakott bele (Liqui Moly Molygen), de olvastam itt a fórumon hogy van aki 0W-20-ra esküszik.
A manual szerint USA régióban kell 0W-20:
USA-n kívül pedig 5W-30:
Akkor most hol az igazság? Mi előnyt ad a "vékonyabb" 0W-20 ebben a régióban, télen segít? Ezeknél is érdemes az olajszintet ellenőrizni gondolom, ezt hány ezer Km-enként tennétek meg?
Bal oldali tükör itt is akadozik behajtáskor, olvastam a WD-40-es trükkről, az megoldhatja hosszútávon is, vagy le kellene cserélni a tükör motorját? Szerelőm szerint csak tükörrel együtt cserélhető, de úgy tudom, ez nem igaz.
Sajnos tolatókamera se radar sincs az autóban, szeretnék bele utólag kamerát tetetni, ebben még a gyári TomTomos NB1 fejegység van, gyári kamera ami CAN buszon csücsül és rajzolja a kormánytrajektóriát az sajnos 200K, van esetleg tapasztalat olyan alternatívával ami nem ázik be az első úton, és biztosan összeköthető ezzel a fejjel? A rükverc jelet megkapja a fej, azt ellenőríztem.
Ha jól tudom 6V-ot lead a fejegység a fenekén, tehát egy boost áramkörrel meg lehetne róla hajtani 12V-os kamerát, vagy ha tólatólámpáról lenne a kamera táplálás, akkor kellene időrelé, hogy indításkor lássa a fej a kamerát, és engedélyezze.
Köszi és bocs a floodért