Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz radi8tor #263314 üzenetére

    Aminél lejön a kupak, ott 10A esetén rendesen 'forr' a folyadék az akkuban. Zárt (gondozásmentes) akku esetén tartósan nem éremes ennyivel tölteni, mert levegőző van rajta, de ki is párolog egy adag elektrolitos folyadék ilyenkor.
    A legtöbb gondozásmentest felnyitom, mert egybe lejön a fedél a dugókkal, ott is van vízfogyás.

    Generátor (az okosabb) a feszültséget (és terhelést) változtat, de elvileg nagyobb áramot nem tud ezekbe az akukba tolni, azért kellenek a kondik, pl i-StARS.
    De amikor többet is töltenek akkuba a smart generátorok, azt se huzamosabb ideig (ne melegedjen túl). Sajna ampereket nem tudok.

    Meg ugye, én a sztenderd 54-70Ah akksikról beszélek, amiknek papíron 5A indulóáram teljesen jó.

    Szerk: Megnéztem most, alapból 0,8A 14,3V amivel tölt, hideg móddal 14,8V, de 5A-es és 15V feletti módok is vannak az aldisban l.

    [ Szerkesztve ]

    Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

Új hozzászólás Aktív témák