Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Öregszem
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cobalt14
tag
EGR szelepről van esetleg infó? Alkatrészeket árusító honlapon néztem, de csak a dízelekhez találtam, ebből arra következtetnék, hogy nincs egyikben sem, de így konkrétan leírva sehol nem találtam. Olaj, meg szűrő cserékkel nem lenne gondja, a Logant is a gyári 20000 km helyett 10000 km után viszem mindig szervizre, vagy ha lejár az egy év, ha cserélnék egyszer, akkor azt is gyakrabban vinném. A kokszosodás része jól hangzik, bár ha elő is jönne, nem tudom vajon a dióhéjas módszer jó lehet-e rá, eddig csak jókat olvastam róla. Tankolni jelenleg OMW 95-ös maxx motiont tankolok fixen mindig ugyanazon kútnál, nem tudom ez belefér-e a prémium üzemanyagba, én azt gondolnám, hogy igen, feltételezem ez jó lenne a GDI-nek is?
Én elégedett vagyok vele, nincs semmi hibája, és egész jól is megy a motor, illetve a kaszni méretéhez képest is. De szerintem mindennek a kulcsa, hogy mihez képest. Én egy régi swiftből ültem át bele, ég és föld a különbség, de tisztában kell lenni a korlátaival, a kompromisszumokkal. Amennyire én tudom tényleg elég egyszerű konstrukció a motor, hengerenkénti befecskendezéssel (nincs koksz), nincs benne kettős tömegű, se EGR, csak egy viszonylag alacsony nyomású fix geometriás turbó. Ha valaki odafigyel a turbós motorok helyes használatára, akkor nem hinném, hogy sok baja lehet. Mondom ezt persze úgy, hogy 18600 km van benne, szóval ki tudja. Ha érdekel, akkor itt egész részletesen írtam róla: http://nepitelet.hu/autok/dacia/logan_2013/voros_orias/
Egyébként leginkább a biztonsági dolgok miatt gondolkodom a váltáson, mert nincs valami acélos töréstesztje a gépnek. Mióta megszületett a kislányom, azóta kicsit jobban mozgat ez a kérdés, illetve ha pl 3 évesen leadom kevés futott km-rel, akkor még van rá 2 év gari, és normális árat kaphatok érte, ha beszámíttatom. Meg folyamatosan bennem mozog a kisördög, hogy de jó lenne valami komolyabb, újabb, más. Meg hosszú távon a szívó benzin talán biztosabb, 10 évesen sokkal nehezebb eladni egy turbós benzinest, mint szívót, hiába van tökéletes állapotban. Más oka nincs, jól megy, nagy, szeretem.Xiaomi Redmi Note 2 Prime --- www.retrieverhelp.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest