Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cobalt14
tag
EGR szelepről van esetleg infó? Alkatrészeket árusító honlapon néztem, de csak a dízelekhez találtam, ebből arra következtetnék, hogy nincs egyikben sem, de így konkrétan leírva sehol nem találtam. Olaj, meg szűrő cserékkel nem lenne gondja, a Logant is a gyári 20000 km helyett 10000 km után viszem mindig szervizre, vagy ha lejár az egy év, ha cserélnék egyszer, akkor azt is gyakrabban vinném. A kokszosodás része jól hangzik, bár ha elő is jönne, nem tudom vajon a dióhéjas módszer jó lehet-e rá, eddig csak jókat olvastam róla. Tankolni jelenleg OMW 95-ös maxx motiont tankolok fixen mindig ugyanazon kútnál, nem tudom ez belefér-e a prémium üzemanyagba, én azt gondolnám, hogy igen, feltételezem ez jó lenne a GDI-nek is?
Én elégedett vagyok vele, nincs semmi hibája, és egész jól is megy a motor, illetve a kaszni méretéhez képest is. De szerintem mindennek a kulcsa, hogy mihez képest. Én egy régi swiftből ültem át bele, ég és föld a különbség, de tisztában kell lenni a korlátaival, a kompromisszumokkal. Amennyire én tudom tényleg elég egyszerű konstrukció a motor, hengerenkénti befecskendezéssel (nincs koksz), nincs benne kettős tömegű, se EGR, csak egy viszonylag alacsony nyomású fix geometriás turbó. Ha valaki odafigyel a turbós motorok helyes használatára, akkor nem hinném, hogy sok baja lehet. Mondom ezt persze úgy, hogy 18600 km van benne, szóval ki tudja. Ha érdekel, akkor itt egész részletesen írtam róla: http://nepitelet.hu/autok/dacia/logan_2013/voros_orias/
Egyébként leginkább a biztonsági dolgok miatt gondolkodom a váltáson, mert nincs valami acélos töréstesztje a gépnek. Mióta megszületett a kislányom, azóta kicsit jobban mozgat ez a kérdés, illetve ha pl 3 évesen leadom kevés futott km-rel, akkor még van rá 2 év gari, és normális árat kaphatok érte, ha beszámíttatom. Meg folyamatosan bennem mozog a kisördög, hogy de jó lenne valami komolyabb, újabb, más. Meg hosszú távon a szívó benzin talán biztosabb, 10 évesen sokkal nehezebb eladni egy turbós benzinest, mint szívót, hiába van tökéletes állapotban. Más oka nincs, jól megy, nagy, szeretem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Formula-1
- ASUS ROG Ally
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- PlayStation 5
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- AKCIÓ! Biostar TB250 i5 6400 8GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB AeroCool V3X 500W
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- NVIDIA Quadro M2000 4GB 128bit GDDR5 videokártya
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest