Hirdetés

Aktív témák

  • yerico

    senior tag

    válasz axlrose32 #108 üzenetére

    Ne nagyon próbáld meg nekem bemesélni, hogy az 1.8-as négykerekes autód 6 liter alatt eszik országúton, mert úgysem fogom elhinni. Viszont egy visszapillantótükör cseréje már 44000 forintba fáj, ha éjszaka lerúgják, az már idegesítene. Az idő előtt elszakadt vezérműszíj vagy a sofőr!!! vagy az anyag hibája az utóbbi könnyen kideríthető, és a gyártó perelhető érte. Mindenesetre ismerek olyan embert, akinek a garanciális Hondája majdhogynem többet volt szervízben, mint otthon, és végül garanciában cserélték az autót. A Mitsubishi helyzete meg pont a legrosszabb az összes japán gyártóé között, hirtelen úgy járhat, mint a Rover, és akkor honnan lesz majd alkatrész? A hetedik éves Opelem meg nem akar még rohadni, de ha véletlenül megteszi, akkor kb. 30.000 forint lenne fényezéssel. Puff neki, annyit megér. Ellenben benzines léttére 4.5 / 6,2-es fogyasztást csinált országúton / csak városban. A havi kötelező 1300 forint, legutóbb egy 800 forintos olajgombát cseréltem rajta. Ez mennyi lenne a Micudban?

    Félreértés ne essék, szeretem a ''Micubisiket'', pláne a 90 körüli Lancer jön be nagyon formailag, de nem ez a márka a japánok krémje, sőt a legmegbízhatatlanabb, ráadásul anyagilag erőteljesen a csőd szélén állnak. 14 évesen már bármikor baja lehet, márpedig ilyenkor tapasztalat szerint az első kis hiba után azonnal ki kell cserélni szinte a fél kocsit, elvégre tele van kopó alkatrészekkel, amiknek lejár az élettartama.

Aktív témák