Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz snpetit #28679 üzenetére

    A tömör gumira való áttérés nem csak a kényelem feladásával jár és a menettulajdonságok romlásával (hatótáv, végsebesség, kanyarodási képesség, kopásállóság), hanem intenzív rázkódással amit olykor a cellák forrasztásai nem képesek elviselni. Vagy más elemei a rollernek. Normálisabb gyártók talán gondolnak erre az extra rázkódásból eredő hibalehetőségre.

    A másik, hogy az átalakítás további kiadással jár, célszerű lenne talán olyan rollert venni, ami helyből tömör gumis.

    A defekttűrő löttyöktől ne várj csodát! Ha királydinnyével erősen fertőzött a környék, akkor oda tömör gumi kell, bármennyire hitvány "találmány".

    Eddig messze elkerültem ezeket a rollereket, fejből nem tudnék felidézni olyat, amit jó szívvel ajánlani lehetne. A Ninebot ES szériájában az "S" jelölés talán a Solid, magyarul tömör gumira utal. Nyamvadt kis gépek, de 2 km távolságra viszont neked lehet megfelelő lenne.... ha lehetne kapni őket.

    Például az OKAI Neon II (ES20) hátsó kereke lengéscsillapítóval ellátott tömör gumi, az első pedig elég masszív 9 hüvelykes pneumatikus abroncs. Én lehet ezzel próbálkoznék, mert nekem jó tapasztalatom volt a gyártóval.
    Aztán az első defekt után leváltanám a gyári pneumatikus abroncsot.

    Lehet létezik ennél jobb megoldás is. A noname utánzatok, meg tőlük nem különb igényességgel összecsapott, alsó kategóriás Kugoo-k között gyakori még a tömör gumi. De ezeknél gyakoribb a váztörés és a komolyabb műszaki hibák esélye, ami miatt a végén nem is számítanak olyan jó vételnek.

Új hozzászólás Aktív témák