Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz Thunderzolee #15795 üzenetére

    Amit a (#15762) hozzászólásban írtál, és amit most is írtál, azzal többnyire egyetértek.
    Mármint hogy van olyan megbízhat ez a gyártó, hogy nem nagyon lesz szükség gariztatásra.

    Viszont alaptalanul nem kellene terjeszteni vad állításokat konkrét gyártóra vonatkozóan:
    "A hibák legtöbbje úgyse lesz garis hiba, mert kb mindenre azt fogják mondani, túlterhelés, azaz nem rendeltetésszerű használat."

    Ha volta ilyen esetek, akkor hadd lássam a konkrétumokat. Másold be ide.

    Azt pedig el kell fogadni, hogy sokak számára a gördülékeny garanciális ügyintézés megléte magas prioritást élvez. Szívesebben áldoznak rá jelentős többlet költséget, minthogy saját szabadidejükben azzal kelljen foglalkozni, hogy a cserealkatrészt felajánló kereskedőt meggyőzzék arról, nem akarnak villáskulcsot fogni a kezükbe. Csak egy működő eszközt szeretnének. Ha gond van a rollerrel, ne neki kelljen foglalkozni vele (mert mondjuk műszakilag analfabéta, vagy ennél sokkal értékesebb az ideje).

Új hozzászólás Aktív témák