- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- votlage71: Kábel menedzsment
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7545 üzenetére
Milyen mérőszálak látnak be a párhuzamos cellacsoportokba?
Amire gondolsz, az a BMS mérővezetéke: be volt kötve, meg is
tudtam az alapján mérni, hogy hol a baj*, de amikor minden fel
van töltve, erre semmi nem utal. Nikkelszalag esetén nincs KH,
ennél a csavaros kitnél meg lehet: kívülről semmi nem utal rá...
Csak utólag lehet következtetni, hogy szétment a balansz.*:
13: 47.9V (3.684) 3.8 +0.116 [3.79]
12: 44.1V (3.675) 3.8 +0.116 [3.80]
11: 40.3V (3.663) 3.2 -0.484 (!!!) [3.20] 4.06, kontakt
10: 37.1V (3.71) 3.8 +0.116 [3.78]
9: 33.3V (3.7) 3.8 +0.116 [3.77]
8: 29.5V (3.687) 3.8 +0.116 [3.77]
7: 25.7V (3.671) 3.74 +0.056 [3.78]
6: 21.96V (3.66) 3.79 +0.106 [3.79]
5: 18.17V (3.634) 3.79 +0.106 [3.79]
4: 14.38V (3.595) 3.78 +0.096 [3.78]
3: 10.60V (3.533) 3.03 -0.654 (!!!) [3.02] 4.17 a párja
2: 7.57V (3.785) 3.78 +0.096 [3.77]
1: 3.79V (3.79) 3.79 +0.106 [3.79]Szerk: ahhoz, hogy meg tudjam mérni, hogy pl. a 3.02-esnek a
párja amúgy 4.17-en van, de nem érintkezik, szét kellett szedni. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7539 üzenetére
Valójában a teljes átmérő kisebb, mint 205 mm, ezért is kell kalibrálni.
A gumi magassága van kb. 3 cm-nél. Tehát feltéve, ha nagyon lassan mész, a
3 cm-es víz se tud bejutni... 4 cm már lehet necc, de az tök vicces lenne, hogy
minden pocsolya előtt megállsz, leengeded a mélységmérőt, és csak utána.Ui: a felni-gumi találkozásánál már van némi gyári szigetelés... (Valójában még
egy S1-et se láttam, ami tényleg motorhibás lett volna. Minden mást igen...)
Úgy értem, hogy a vezérlő ázik be, és az tud motorhibát visszajelezni, pedig...Még a legkoszosabb leszakadt kábelű csapágyasra hajtott motor is működött.Csapágynál semmit nem használnak. Ha megcsinálod magadnak, ajánlott...
Szerk2: tuti bele fogsz kötni, hogy a felni-gumi találkozását nem kell szigetelni.
Átfogalmazom: a felni és a motorburkolat között. Ilyen ragasztás jelleggel...Szerk3: az ajánlott link alatt elérhető képen lévő motorral nem tudom vajon mit
csinálhattak, hogy olyan lett, amilyen. Sanszos, hogy vízben áztatták. Magától
biztos nem lesznek olyan dzsuvásak a tekercsek (egy pocsolyába hajtásól se). -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7536 üzenetére
Talán. Gondolom innen jön a 4 cm, mert az kevesebb mint a kerék átmérőjének fele, tehát a tengelynél pont menne be a víz a csapágy mellett (már amennyi be tud jutni). Amúgy amikor elfüstölt alattam, még majdnem hazavitt. Alig 7 km volt az út, az elején még csak csöpögött, de aztán rázendített, ennek ellenére haladtam. Valami 1 km volt már csak hátra, amikor höööörrr, és megállt a technológia, ECU hibával.
Bejutott a víz a vezérlőbe, ami amúgy tök szerencsétlen helyen van, és nem igazán kapott normális vízszigetelést (a tartója meg semmit). Érdekes módon gariban küldtek, mivel annak idején IP54-nek reklámozták a szériát, és egy kis eső azért nem a folyamatos/erős vízsugár, vagy pláne nem vízbe merítés.
Szerk: Boosteres kolléga képeit láttam, hogy víz érte a motort. Semmi tünete nem volt miatta, mert viszonylag kevés érzékeny alkatrész van arra (a Hall szenzorokra tudok csak gondolni, aminek árthatna a víz), viszont korrodálódott a felni, ami hosszú távon nem szerencsés.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7521 üzenetére
Kitartás...
Az első S1-em nekem is egy utat bírt... Utána
összefosta magát a kijelző, két percenként kikapcsolt stb.
Miután visszakaptam a pénzt, vettem egy használtat, ami
úgy volt jó, ahogy (még a 15A verzió). Amíg be nem ázott.
Szerencsére gariban kaptam vezérlőt. Ja és eltört az akku:
az is jött gariban. Szóval nem a legjobb minőség, de olcsó. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7516 üzenetére
Értem, akkor szakmai ártalom a csatin rugózni. Szerintem egy
rollert sem fogsz találni, ahol (krimpelt) hamisítványok vannak,
vagy ha mégis, akkor ott más komolyabb bajok is lehetnek...Szerk: átlagos roller használó soha nem húzza szét az XT60-at.
Egyetlen oka lehet, ha akkut kell cserélni. (Az mondjuk 2-3 évet
is jelenthet, ha szerencséje van, és nem spóroltak sokat rajta...
Habár S1 esetén típushiba hogy meghal az akku: ők spóroltak.) -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7514 üzenetére
Oké, én bármit kinézek egy kínaiból, de a tömegesen kigyulladó
rollerek azért ártanának a gyár reputációjának. Nyilván, ha szar
a kontakt, akkor lehet melegedés, főleg, hogy a printer folyamat
húzza az áramot órákon át. Míg egy roller csak felgyorsít, aztán
töredék árammal tartja a tempót. (Ha nem így volna, komoly baj
lenne a hatótávolsággal: itt akkumulátoros üzemről beszélünk.)Szerk: a "töredék" kicsit megtévesztő (pl. 8 vs. 15), de maradjunk
annyiban, hogy általában kevesebb, mint a csúcs, amit általában
a vezérlő limitál, egyrészt az akku kímélése miatt, másrészt meg
s motorok is képesek túlmelegedni, ha folyamat kapják az ívet...
(Leginkább emelkedőn jön elő a dolog tuningolt rollereknél)
Szerk2: motort már olvasztottam... Vezérlő is égett le párszor.
Az XT60 meg azóta is tart. (Gyári roller esetén el lehet felejteni.) -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7510 üzenetére
Nem volt ebből gond. Már csak azért sem, mert relatíve kis áramok
mennek átlagos, kereskedésben kapható rollerek esetén... A tuning
az persze más, van aki itt is elég komoly szinten nyomja. De nyilván
nem fogja a projekt sikerességét kockára tenni ~500 Ft spórolással.
(Kínai lehet spórol, de ennél jóval durvább dolgokon is lásd vezeték.)Szerk: ha már OFF mekkora az a hatalmas áram, amit a hamis csati
nem bír? Tudom, nézzem meg újra a videót (inkább rollert szerelek). -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7508 üzenetére
Vegyük példának a Kugoo S1-et: 15A vezérlővel jött eredetileg,
aztán szépen lecsökkentették 11A-re. Az, hogy én 20 meg 30A
tuning mellett használom, az én bajom, de XT60-nak nem fáj...Vagy mondjuk a G-Booster, 2x25A vezérlő. Egy-egy XT60 van a
dedikált vezérlőknek, tehát, ha kirántasz 2400W-ot, az is bőven
a csatlakozó terhelhetőségén belül van. (Csúcsban 60A-ig jó, a
Booster meg csúcsban húzza a 25-öt. Átlagban kevesebbet.)
Hidd el, hogy egy egyszerű rolleren képtelenség a csatit kisütni,
de tőlem wagozhatod a rollert is, ha úgy jobban érzed magad.
(Nyomtatóknál mondjuk nem tudhatom, miért ilyen csatlakozót
használnak, azt se tudom, milyen teljesítményt vesznek fel...)
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7505 üzenetére
De előfordul... Én ezt a videót láttam a témában, viszont már régen,
így nem emlékszem pontosan az mi volt a megoldás. (Talán az volt
a gond, hogy forrasztás helyett krimpelték, ami úgy sikerült, ahogy...
Ha viszont csökken a kontakt felület, nő az ellenállás, és nagy áram
esetén ez hatványozottan jelentkezik melegedés formájában...)
Ui: egy normálisan forrasztott XT60-nak 30A folyamatos az pite.
Nyilván, ha 60A fölé akar menni az ember, célszerű XT90-re váltani.Kugoo Kirin S1-ben mindössze XT30 van... Arra se engednék 50A-t.
Szerk: amivel én kábeleztem, az normális XT60, soha semmi bajom
nem volt vele. De egy olyan akkura, amiből sosem veszel ki 20A-nál
többet, felesleges "rákölteni". Ha már vmi, akkor a gyári vezetékeket
kellene átnézni és kukázni, mert az S1 nyaktagjában lévő azon kívül,
hogy könnyen kidörzsölődik/becsípődik, nagyon vékony: kicentizték.Szerk2: nagyon durva akku, vezérlő, és motor(ok) kellenének ahhoz,
hogy egy roller normális közlekedés mellett folyamatosan 30A fölött
egyen (motoronként). Persze egy hosszú hegymenet egy "túlhúzott"
cuccot leégethet, de ott sem az akku csatlakozó adja fel először. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7482 üzenetére
Nem tudom, mennyire pontos (típust se írtál), de oroszoknál:
E-001 - Engine error (most likely a problem with the hall sensors or the wiring going to them).
E-002 - Trigger error.
E-003 - Controller error.
E-004 - Brake lever error.
E-005 - Decrease in battery voltage below the minimum allowable (the scooter has sat down).
E-006 - Communication error between display and controller.
E-007 - Communication error between the display and the controller when receiving data for displaying
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Emlékezetes gamer élmény, amit megvásárolhatsz VAGY akár ki is bérelhetsz! Akár rèszletre is!
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Xiaomi 14 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 7000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest