- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
Aktív témák
-
fasyrt
őstag
válasz
steve@prhw #3289 üzenetére
Igen, igen.
Ez a KGFB eléggé maflán van csinálva. De legalább a zavarosban állam bácsi többet tud lehalászni. -
csongi
veterán
válasz
steve@prhw #2820 üzenetére
Az pech. Álhatott volna az útszélén is. És ha nem azt figyeled akkor is elütöd. Nem azt akarom mondani hogy csak azt szabad figyelni.
-
csongi
veterán
válasz
steve@prhw #2652 üzenetére
Erre rádupláztam. De nem dől össze a világ. Egyébként jogos[/OFF]
-
tusi74
őstag
válasz
steve@prhw #1699 üzenetére
Köszi szépen. Van fordulatszámmérő szerencsére, és nézni is szoktam, de eddig csak elinduláshoz.
Az nem nagyon esik még le, pedig ezt viszont többször elmondta, hogy váltáskor melyik pedállal mit csinálok. Addig OK, hogy leveszem a lábam a gázról, benyomom a kuplungot váltok. Aztán engedem a kuplungot, majd adom a gázt, vagy fordítva? A lényeg, hogy nekem minden váltásnál ránt egyet az autó. Azt mondta az oktató, meg én is tudom, hogy ez akkor lenne igazán jó, ha nem lehetne érezni.
Valahogy ezt nem igazán érzem még. -
dabadab
titán
válasz
steve@prhw #1298 üzenetére
''Na ja, mert a tolatóradar 3-4-5 ponton mér, és ha a tűzcsap nem annak a vonalába esik, akkor gáz van...''
Khm. A ''tolatoradar'' (igazabol ultrahang) nem vonalakban mer, hanem ''korbe'', egy gombszeletet fog be. Jol is neznenk ki, ha ''lyukak'' lennenek az erzeklomezoben. -
nagash
senior tag
válasz
steve@prhw #1252 üzenetére
Az én oktatóm is megállt mindig és akár rajzokkal is segítette az elkövetett hiba megértését.
-
tusi74
őstag
válasz
steve@prhw #1248 üzenetére
Mondjuk ez ismerős.
Én pl. szeretem tudni a dolgok miértjét. Ezért csomószor visszakérdeztem az elején. Na ettől mindig úgy bepöccent.
Pl. az elején, nem nagyon értettem, ha véletlenül ferdén álltam be a láncok közé, az miért történt, és ha már megtörtént, hogyan korrigáljak.
Szükségem lett volna kb. 2 percre, hogy a kocsiban ülve elemezzem a helyzetet, hogy a hibát mégegyszer ne kövessem el.
Ha álltam, megkérdezte, mit csinálok. Mondom gondolkodom, hogy most mit csináljak. Ilyet szól, nem gondolkodni kell, mert ő már elmondta 25x, csak oda kellene figyelnem, és megjegyeznem a szavait. De könyörgöm, én érteni akarom a dolgokat. Olyan nagy kérés ez?
[Szerkesztve] -
Vukocska
tag
válasz
steve@prhw #1105 üzenetére
A kanyar előtti egyenesbe a kilóméter óra 200-on állt, erre emklékszem mert mondta a srác hogy elértük a 200at.
A srác aki vezetett későn vette észre a kanyart, taposta a féket rendesen.
A fékezés során egy nagy reccsenést hallottam, és onnan meg is szünt a fékhatás
Ez bizonyítja az aszfalton maradt féknyom is. 15m után megszünt mint ha tovább nem is lett volna nyomva a fékpedál. A rendőrségi jegyzőkönyv szerint kb 150-160nel hagytuk el az utat (ők számították ki). De szerintem működő fékkel sem tudtok volna bevenni a kanyart, max nem bukunk ekkorát.
A második bukfencig emlékszem utána film szakadás.....
Szemtanuk szerint kb 7 vagy 8 at bukfencezett az autó.
[Szerkesztve] -
Pópa
senior tag
válasz
steve@prhw #908 üzenetére
Oké, ha lesz lehetőséged, akkor az adataimnál lévő címre nyomhatod.
THX -
Pópa
senior tag
válasz
steve@prhw #906 üzenetére
Na igen.. itt minden a lehúzáson alapul, ahogy elnézem..
Nincs meg neked, (vagy valahol neten) az a könyv elektronikus formában? -
Pópa
senior tag
válasz
steve@prhw #904 üzenetére
Maximálisan egyetértek.
1)
Egyik barátomat 2 hete mosta le egy állat söffőr az útról.. esélyük sem volt... meghaltak.
Ekkor felmerül a kérdés... érdemes szórni a sok jogosítványt? Ma már bárki megszerezheti. Semmi nem kell.. ''papíron'' mindeki hibátlan vezető... szégyen.
2)
Tudsz adni ADR-hez valami oktató anyagot? Most akarom megcsinálni az ADR-t, és nincs se könyvem, se semmi hozzá. -
divot
veterán
válasz
steve@prhw #897 üzenetére
Én egyhónapos ''rutinnal'' nyomtam le egy 600km-es utat: nagyon durván remegett a lábom, mire hazaértünk.
-
tildy
nagyúr
válasz
steve@prhw #619 üzenetére
Sikerult. kesobb reszletezem, msot rohanok el. A lenyeg muszaki reszen nagyon para voltam, hulyeseget csinaltam (feket ugy akartam megnezni uredben a vlto de elinditott motor... Hiaba na majd osszeestema felelemtol.)
A feladatokat megcsinaltam jol, saroktolatast kaptam, a vizsgaztato szerint nem neztem eleget hatra (jo a vegefele tenyleg nem, de mikor kezdtem a tolatast igen, de utana mar a jobb tukrot neztem)
Szal nagyon para voltam, es hat..qrvara nem vagyok buszke a teljesitmenyemre
Na de megvan ez a lenyeg. -
DaSilva
senior tag
válasz
steve@prhw #495 üzenetére
nahát itten tényleg azonnali bukta rovatban van a szabálytalan besorolás. én kérek elnézést.
úgy látszik, csókos voltam a vizsgáztatónál. bár az nem volt ennyire 1/1-es helyzet, és a csávó csak fingott-böfögött összevissza, amikor a vizsga végén az oktatóval kórusban megkérdeztük, hogy ugyan mért kellett volna a másik sávba sorolni. -
divot
veterán
válasz
steve@prhw #270 üzenetére
Az első oktatómnak nem volt türelme a dombon szarakodni, ezért úgy mentem át a rutinon, hogy nem tudtam emelkedőn fölfelé elindulni. (Nem azt kell húzni, oszt jóvan... - mondta a kedves oktató.)
Ezek után el lehet képzelni, hogy éreztem magam, amikor már saját autóval olyan forgalmi helyzetbe kerültem, hogy egy elég meredek emelkedőn dugultam be, a seggemben egy kisteherautóval... Mondjuk negyedóra, és tíz lefulladás múlva már egész jól ment a kuplung-gáz összehangolása, de nem tom hány év ment el az életemből. -
tildy
nagyúr
válasz
steve@prhw #265 üzenetére
Az lesz.
Tegnap pl. úgy mentem be órára, hogy a franc fog itt izgulni,, ha megy az jó, ha nem megy, akkor röhögök magamon egyet és csinálom megint. -
Gabró
tag
válasz
steve@prhw #176 üzenetére
Kösz a választ.
Ma néztem a neten és megkaptam határozatlan időre PÁV III-at és II-t.
Kipostázzák szvsz a jövőhéten, kedden pedig bevezettetem a jogsimba a 2.csoportú orvosi alkalmasságit.
A vizsga nem volt nehéz. A legfárasztóbb rész az volt, amikor volt 4 ábra és felvillant egy ötödik, amiről el kellett dönteni, hogy egyezik a fentiek közül valamelyikkel. ha igen -> ''bal fehér gomb''; ha nem -> ''jobb fekete gomb''.
Ez hosszú-hosszú perceken keresztül ment. Ha jól láttam, amikor bepislantottam az eredményeimbe a pszichológusnál akkor 744 ilyenről döntöttem. nem tudom milyen eredménnyel, de tuti, hogy 90% felett.
C-16-os játék volt.
Volt olyan, hogy 5 különböző szín villanhat fel + kettő fehér alul (ha bal ->bal pedál. a jobb pedig jobb pedál) + mély hang -> fekete gomb; magas hang -> fehér gomb.
Nekem ez jött be a legjobban.
A legnehezebb rész szvsz: egy kép felvillan pár sec-ig (kb. 2-3) és után a van róla 3 kérdés. (Ti ''utcaképes''-nek neveztétek)
szerk: úgy tudom a PÁV I. + 3 db gyakorlati feladatot tartalmaz.
A gyakorlati feladatok után jött a teszt, végül pedig mentem a pszichológuhoz. Ott volt a szondi teszt. (egy hozzáértő elmondhatná tömören, hogy ebből mit és hogyan lehet megállpítani), szorgosan válogattam a szimpi fószerokat és az unszimpatikusokat. Ráadásul kétszer is elején, és a végén. Majd megkért, hogy foglaljak kint helyet, ha lesz még más vizsgálat is, hívni fog. Leültem a váróban. Jött 5 perc múlva, hogy köszönjük szépen, lehet hazamenni., postán értesítenek.
Az egész vizsgálat tartott kb. 9-től délig várakozásokkal együtt.
Amikor nekivágtam (hétfő délben), sokkal hosszabb ügyintézésre számítottam.
Kedd 11-re a kezemben volt az orvosi alkalmassági, mehettem időpontot kérni.
Kérdeztem, kb. mikorra lesz időpont, majd legnagyobb megdöbbenésemre mondta a hölgy, hogy ''hát...holnapra már nem tudok adni. Csütörtök megfelel?''
Csütörtök vizsga, ma meg már fent a neten az eredmény.
A non plus ultra az lenne, ha egy ilyen vizsgálatot ingyen lehetne csinálni. Viszont egy jogosítványhoz képest nem drága.
5000 HUF az orvosi
8310 HUF a PÁV (kategóriánként) -> ezért a pénzért cserébe (lehet,ghogy csak az uborkaszezon miatt) egy elég gördülékeny ügyintézst adnak.
[Szerkesztve] -
RAM
őstag
válasz
steve@prhw #190 üzenetére
mail
-
RAM
őstag
válasz
steve@prhw #187 üzenetére
Az oktatónak miért nem kell bekötnie magyát steve@prhw?
-
Apol77
tag
válasz
steve@prhw #178 üzenetére
Tavaly csináltam. Valahol asszem a 16. kerületben voltam. Lehet benne valami hogy helyenként is változnak a feladatok, mert volt akinek szineket kellett válogatni, madzagot tekergetni, 2 db rúddal golyót rakosgatni egy dobozban.
Tesztekből viszont volt 3 sorozat, volt ami több mint 100 kérdéses volt.
Benne olyan elmés kérdéssel, hogy Egyetértek-e a tanárok bérkövetelésével, mit csinálok ha felgyullad a munkatársam stb.
De biztos van valami értelmük, ha egyszer ilyeneket kérdeznek -
Apol77
tag
válasz
steve@prhw #176 üzenetére
Nekem az PÁV I-hez voltak még olyan kiegészítők, hogy felvillant egy utcakép ugy mint a számsorozatnál, és utána kérdések voltak hogy pl a robogó melyik oldalon parkolt, milyen színű volt a lámpa stb. II-III-nál nincs ilyen?
-
tildy
nagyúr
válasz
steve@prhw #151 üzenetére
Meglátjuk. Még ha 120 lesz a vége, még az is olcsóbb, mint vidéken.
-
TéKrys
senior tag
válasz
steve@prhw #131 üzenetére
9 éves a jogsi, de 12 éve vezetel
Mint szakoktatók kérdezlek: ilyen lehetséges?
Aktív témák
- Formula-1
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen alaplapot vegyek?
- Lenovo Thinkbook, Yoga széria
- Xbox Series X|S
- Melyik tápegységet vegyem?
- Használt VGA / videókártya ajánló
- Elemlámpa, zseblámpa
- Launch trailert kapott a Honkai: Star Rail
- További aktív témák...
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- PS3 Játékok 2000Ft/db - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- AKCIÓ! Apple Macbook Air 13" 2020 M1 8GB 256GB SSD notebook garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB RAM / 1 TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest