Hirdetés
- vrob: Próbálkozás 386 alaplap újraélesztésre
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Philips AWP9820 (vízlágyító) Calgon helyett?
- Met: Metallica: M72 World Tour
- BerserkGuts: 9800X3D Hitvallás, Dogma megcáfolása egy RTX5080+12600K-val
- GoodSpeed: Te hány éves vagy?
- mefistofeles: Érdekes történések a hardveraprón 3
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abrion
senior tag
válasz
Sk8erPeter
üzenetére
1: nem értek a jshez, szal nekem ezt nyugodtan mutathatod

2: találkoztam olyan fórummal aminél az id törölve lett és az error.phphoz irányítót
de abban egyetértek hogy legyen benne egy hszre link, de a hszhez ugrásban nem 100%an jó
Amúgy képzeld ahhoz képest hogy amatőr vagyok jsben meg jqueryben, mondjuk ugyan az, megcsináltam majdnem egyedül az autocomplete ot
van egy jquery ajax és amit kilistáz ara klikre bekopiza az input valuejába az adatokat 
nem láttál hsz áthelyezést?
például ha valaki rossz helyre ir vagy elterelődik a téma, akkor célszerű a megfelelő topikba helyezni a hszeket hogy ott folytassák a témát, és nem ritka, max itt nincs
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! BenQ GW2270 22 75Hz VA FHD 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Samsung C27F396FHR 27 VA FHD 4ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- DJI Mavic Air 2 Fly More Combo drón szett (FMC) +szűrők +gyorstöltő
- BESZÁMÍTÁS! HP ZR2440w 24 60Hz IPS FHD 6ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Acer Vero V277 27 75Hz IPS FHD 4ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Dell Latitude 7480 14" FHD IPS, i5 7300U, 8GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- LG 55C4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU