- Rap, Hip-hop 90'
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
#39560925 #4439 üzenetére
Folyt.: A kódban ki az a GA? A Move most viewport (ablak) vagy világ (0-100) koordinátákban számol? Mert egyértelműen az utóbbiban kéne, és csak rajzolásnál konvertálni pixelpozíciókra. PROTIP: a játékmotor és a konkrét ablak két egymástól független dolog.
Egyébként a game loopodat kicsit rendbe kéne szedni, mert a mostani elnevezésekkel nem jön át hogy mi mit csinál. Ennek kellene történnie:
1) Kiszámolod a legutolsó periódus óta eltelt időt.
2) Ezzel az értékkel mozgatod a modell szinten (world koordinátákban) az objektumokat.
3) Kiszámolod és kezeled az ütközéseket - a ConcurrentModificationExceptionök miatt okosan kezelve a pusztulásokat - pl. naívan egy listát gyűjtesz minden meghaló entitásról, és az ütköztetés után külön ciklusban törlöd őket a világból.
4) Eltárolod az időt az első lépéshez, most.
5) Invalidálod a panelt.
6) Vársz. Várakozás helyett lehet, hogy egy jó időzítőosztályt kéne használnod amúgy.Rajzolásnál meg, ami aszinkron meghívódik, az aktuális állapotot rajzold ki. Semmi mást ne csinálj. Egyébként azt is lehetne, hogy egy másik ciklus hívogatja a rajzolást, de nem biztos hogy szükséges. Duplapufferelést is lehetne írni, nem sokból tart.
Ez így egy hótprimitív játékciklus, de egyszerű dolgokhoz elég lehet.
-
Karma
félisten
válasz
#39560925 #4439 üzenetére
Gyorskérdés, amíg tovább olvasom: miért nem használsz foreach ciklust manuális iterátorozás helyett?
Második: a rajzolási ciklusodból takarítsd kifelé a destroyEmeny hívást! Semmi köze hozzá, rajzolja csak ki a pillanatnyi állapotot, de semmi logika.
Harmadik: ezzel a Move implementációval biztosan pofonba szaladsz. Egyrészt a 20 ms fix idő semmilyen körülmények között nem garantálható, ezért úgy szokták megoldani ezt, hogy a Move paraméterben megkap egy legutolsó frissítés óta eltelt időt (pl. milliszekundumban), és azzal számolja a képleteket.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium Új eredeti Apple akkuval, USA model
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Apple iPhone 8 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest