Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 10 – Alapanyagok/készételek többféle felhasználása
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- djculture: Éhezők ssd és memória viadala.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
#39560925
#4439
üzenetére
Folyt.: A kódban ki az a GA? A Move most viewport (ablak) vagy világ (0-100) koordinátákban számol? Mert egyértelműen az utóbbiban kéne, és csak rajzolásnál konvertálni pixelpozíciókra. PROTIP: a játékmotor és a konkrét ablak két egymástól független dolog.
Egyébként a game loopodat kicsit rendbe kéne szedni, mert a mostani elnevezésekkel nem jön át hogy mi mit csinál. Ennek kellene történnie:
1) Kiszámolod a legutolsó periódus óta eltelt időt.
2) Ezzel az értékkel mozgatod a modell szinten (world koordinátákban) az objektumokat.
3) Kiszámolod és kezeled az ütközéseket - a ConcurrentModificationExceptionök miatt okosan kezelve a pusztulásokat - pl. naívan egy listát gyűjtesz minden meghaló entitásról, és az ütköztetés után külön ciklusban törlöd őket a világból.
4) Eltárolod az időt az első lépéshez, most.
5) Invalidálod a panelt.
6) Vársz. Várakozás helyett lehet, hogy egy jó időzítőosztályt kéne használnod amúgy.Rajzolásnál meg, ami aszinkron meghívódik, az aktuális állapotot rajzold ki. Semmi mást ne csinálj. Egyébként azt is lehetne, hogy egy másik ciklus hívogatja a rajzolást, de nem biztos hogy szükséges. Duplapufferelést is lehetne írni, nem sokból tart.
Ez így egy hótprimitív játékciklus, de egyszerű dolgokhoz elég lehet.

-
Karma
félisten
válasz
#39560925
#4439
üzenetére
Gyorskérdés, amíg tovább olvasom: miért nem használsz foreach ciklust manuális iterátorozás helyett?
Második: a rajzolási ciklusodból takarítsd kifelé a destroyEmeny hívást! Semmi köze hozzá, rajzolja csak ki a pillanatnyi állapotot, de semmi logika.
Harmadik: ezzel a Move implementációval biztosan pofonba szaladsz. Egyrészt a 20 ms fix idő semmilyen körülmények között nem garantálható, ezért úgy szokták megoldani ezt, hogy a Move paraméterben megkap egy legutolsó frissítés óta eltelt időt (pl. milliszekundumban), és azzal számolja a képleteket.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- RTX 4070 ti I Ryzen 5 7600X I 2x16gb ddr5 6000mHz
- LAST MINUTE KARÁCSONY! 2 egyforma i7 GAMER GÉP! Ingyenes SOS kiszállítás (Bp.) !!!
- Asus ROG Zephyrus G16 Intel Core Ultra 9 185H/RTX 4060/16GB DDR5/1TB SSD eladó NÁLAM A LEGOLCSÓBBAN!
- MacBook Pro M1 13 inch 8/512GB magyar bill nálam a legolcsóbban
- Fujitsu 27" B27-8 TE Full HD 1920x1080 hófehér monitor állítható magasság, PIVOT, HDMI számla + gar
- MacBook Air 13" M4 10cCPU/10cGPU / 16GB / 512GB / Magyar Bill. (Midnight) www.stylebolt.hu
- Keresünk S24/S24+/24 Ultra/S24 FE
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3963
- iKing.Hu-Nothing Phone 3a Pro Grey Glyph stílus, 3 optikai zoom 12/256 GB -3 hónap garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Black-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4206, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


