Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  Java programozás (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#25) andriscs válasza andriscs (#24) üzenetére


andriscs
aktív tag

Hi!

Úgy látom, hogy tényleg el kell megyaráznom, hogy hogyan működik a függvény. Szóval a külső 'for' ciklus a tömb oszlopain lépdes egyesével, az abba beágyazott 'for' pedig a sorokon lépked, magyarul a két 'for' bejárja a 2D-s hálót. A kis 'for' ciklusok az adott elem (game[row][col]) értékét hasonlítják össze egy bizonyos irányban a többi tömbelemmel (tehát mikor pl- game[row+count][col] van, akkor egy soron megy végig addig, amíg el nem éri a tömb szélét). Minden irányban más változó tárolja az azonos elemek számát. Mikor ez a változó elérte a 3-at, akkor van 4 egyforma elem ugyanabban az irányban. Ilyenkor lesz a return true. Egyébként pedig false. Szóval egy elég primitív algoritmus. Csak ezt nem értem, hogy miért nem működik a széleken. Ha valaki rájön a megoldásra, szóljon!

Andris - http://andriscs.blogspot.com

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  Java programozás (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.