- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szólánc.
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
-
LOGOUT.hu
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Ben-
veterán
válasz _adaml21_ #151018 üzenetére
Ha hivatalos viszonteladótól/forgalmazótól vetted a készüléket és erről számlád is van, akkor mindenhol újra kell indulnia a garanciának. Ez nem szerviztől függ, ez jogszabály. Az iCentre is szeret erről megfeledkezni, de emlékeztetni kell rá őket. Egyébként piros pont jár az iCenternek olyan szempontból, hogy mostanában ők a leggyorsabbak a gariztatásban... Nekem nincsenek olyan rossz tapasztalataim velük kapcsolatban, csak néha szeretik elfelejteni, hogy a garancia újraindul. Rá kell velük íratni a papírra, hogy az új készülék garanciája mikortól indul. (Nyilván a kiadás napja)