- Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- R.I.P. Aláírások
- gerner1
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Aktív témák
-
Enjoy
addikt
válasz
Remus389 #2222 üzenetére
Itt többünknek is volt SGS-e 3GS után, nem is használtuk tovább 1 hónapnál.
Szerintem ez mindent elmond.
Aki érzékeny a minőségre, az nem sokáig bírja SGS-sel. (Nekem ez 3hét volt)
A repedés anno nálam nem jött elő sajna, pedig próbáltam rájátszani, mert kaptam volna egy új készüléket új 1 év garival...
Ha már érintettem a garancia-szerviz témakörét, akkor leírom hogy annak minőségében is ég és föld a két gyártó.
Samsungnál anno (Omnia) 5x cseréltek kijelzőpanelt, de csak azért sem adtak új készüléket, pedig kérvényeztem már a 4. alkalom után..
Igaz hozzátartozik, hogy egyedül Budaörsön van főszervize (TeleMAX Kft.) a Samsungnak (ahol FW frissítésen túl érdemben is hozzányúlnak a készülékekhez)