Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Pár mondatban a Lenovo ThinkPad sorozatú laptopjainak a jótállásáról:
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz
Peter M
#28948
üzenetére
Nézd, lassan 4 éve mozgok ebben a közegben, személyesen is ismerem az általad emlegetett embereket, az eljárásokat, a módszereket, az ügyes-bajos titkaikat.
Tisztában vagyok vele, hogy a rendszer nem jó. Együtt tudok élni vele, mert tudom kihez kell fordulni ha probléma van, ennek megfelelően igyekeztem neked is tanáccsal szolgálni.Ha a problémát megoldani akarod, akkor megfogadod a tanácsaimat. Ha puffogni, elégedetlenkedni akarsz és elvárod, hogy ügyfélként kezeljenek, kiszolgáljanak, akkor csak egy dolgot tudok garantálni -> puffogni, elégedetlenkedni fogsz DE a problémád nem oldódik meg. A pár év alatt annyit biztosan megtanultam: nekem nincs energiám, időm és pénzem fennakadni ezeken a dolgokon, nekem megoldás kell a problémáimra nem pedig panaszlevelet akarok írni mert tudom kinek az asztalán köt ki és hogyan fogják kezelni. Sehogy. Viszont egyenes beszéddel, a megfelelő emberrel, céggel együttműködve kis rugalmassággal a vevő és a szerviz részéről közösen minden probléma orvosolható.
Jó ha tudod, a Lenovo Mo. és a Lenovo szervizek (egyenként) külön-külön szervezet, egyiknek sem érdeke a másik támogatása, az égvilágon semmi közük nincs egymáshoz sem jogilag, sem haveri alapon. A szervizeket egy dolog érdekli, hogy az elvégzett munkát kifizesse neki a központ. Ha nem tudják igazolni, hogy garanciális volt a gond, akkor ők állták a költségeket, ezért más 1-1 szerviz hozzáállása. Az egyik le meri jelenteni a zsanércserét, a másik azt mondja nem vállalja be, mert fél hogy neki nem fizetik ki.
Ha panaszod van, akkor a Kínaiaknak kell levelet írnod, vagy a Fogyasztóvédelemnek, a Lenovo Mo. semmit nem fog tenni. Ezért az általad kifogásolt hozzáállás részükről. És ez nem fog megváltozni ahogy a dolgok alakulnak a Lenovonál mostanában..visszakanyarodva a táskára, várom a fejleményeket. a forgatókönyv szerint vagy kivágod a PO/LOT labelt a táskából és elpostázod nekik, mire azonnal küldenek csereterméket fotó nélkül, vagy lefotózod és kapod a cserét, általában ilyenkor is bekérik a labelt de gyorsabban hozzájutsz a cseréhez (na meg fotót is szoktak kérni ha már leveleztek a dologról). egy UK címre postázott levélküldemény lesz az össz költséged ha minden flottul megy, és 10 munkanap amíg a UPS hozza a cserét. a hibás táskát megtarthatod, tű, cérna és tökéletes lesz másodlagosnak

-
zollí
csendes tag
válasz
Peter M
#28948
üzenetére
sajnos ez magyarország....
kiemelt "lenovo" szervíz név nélkül... céges t61, nem volt háttérvilágítás a kijelzőn, volt rá még 4-5 hónap garancia....
elszállították javításra, majd 4-5 hónap múlva felhívtak, lejárt a gép garanciája, csak fizetősre tudják megjavítani...
persze miután kijelentettük hogy egy fillér sem lesz kifizetve érte és megígértük nekik ha így visszakerül, akkor bele lesz állítva a kollega fejébe aki visszahozza, nagy duzzogva megcsinálták...így vegyél itthon akármit...
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Powerbank topik
- PlayStation 5
- Milyen processzort vegyek?
- Filmvilág
- Milyen videókártyát?
- Nézzük élőben a The Game Awards 2025-öt!
- Synology NAS
- További aktív témák...
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -50% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- HP Zbook 15 G6 i7/32GB/500GB M2 SSD/Nvida Quadro
- Dell Inspiron 3511 /i7-1165G7/MX350/16GB/512GB M.2/WIN11/Újszerű akku/Játékra is!
- Lenovo Thinkpad E14 G4 I5-1235u/16 GB/256 NVMe /14" FULL HD gyári garanciás magyar laptop eladó
- Dell Latitude 3410 /I5-10310u/8GB/256GB SSD/14" FHD garanciás laptop eladó
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude 7320 i5-1145G7 16GB 512GB 1 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Epson Workforce DS-530II dokumentumszkenner
- Dell Precision 3571 4G LTE i7-12700H 32GB 1000GB FHD RTX A1000 4GB 1 év teljeskörű garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


