- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Apple iPad 11” (A16, 2025) 6/128GB
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
- N€T0X|N: Villanydrótkecske
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- mefistofeles: Hoppá, veterán lettem!
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz
zsole84 #61864 üzenetére
Emission System Protection. Részecskeszűrős motorokhoz jobb ilyet használni. R18A nem igényli. Sima is mehet bele.
Saccco: teljesen jobbra tekerve nem változik. Attól enyhén balra van egy kis kattanás, ott illetve attól balra tekerve a lámpával leveszi a műszerfal fényét, és arányosan balra tekerve sötétíti. -
Jaffa75
őstag
válasz
zsole84 #50761 üzenetére
A Civicen sem volt tökéletes, még ott sem ahol nem volt sérült... sőt a gyári rétegvastagság mellett is elütött a két szomszédos elem színe, ha úgy esett rá a fény.
Szerintem ha nincs messze el kell menni megnézni élőben. Ha nem jön be mert tényleg rossza, akkor is gyűlik a következő autóhoz a vásárlási tapasztalat, és az összehasonlítási alap! Az elsőt ritkán szabad megvenni... -
martillo
tag
válasz
zsole84 #50087 üzenetére
Nekem a heten eddig csak varos volt vele, hetvegen tankoltam igy tiszta a meres, BC szerint 7.2 jelenleg.
A szokasos hasznalat mellett, ami fele varos fele M0, 6.2-6.5 szokott lenni. Videken, anyoseknel vagy otthon 5.9-6.
Szerintem lehet vmi abban, hogy ez egy koztes celra szant auto... -
BigBlackDog
veterán
válasz
zsole84 #49611 üzenetére
Basszus, pedig olvastam is, csak mire a kocsihoz értem, elfelejtettem.
Mindjárt megnézem...Hát, csak úgy férsz hozzá, ahogy leírtad, szóval szerintem arrafelé kell indulni. Tippre a szedános kollégáknak nagyobb a tapasztalatuk, náluk mintha az összes első izzó cseréje hasonló szopás lenne, ha jól rémlik.Melegben próbáld mindenképpen, nehogy törjön valami. Kis segítség errefelé. Remélem nekem nem fog kiégni.
-
-
válasz
zsole84 #47153 üzenetére
Kiváló a táblázat, köszi!!
Most már csak azt nem értem, ha az Eneos 0w20 ennyire pöpec olaj (legalábbis a leírt paraméterek szerint), hogy a fenébe adják ennyire jó áron... (TypeV Lacitól kértem 4l Motul 0w30 econergy-t (14.900 volt), 4l eneos premium ultra 0w20 pedig már 8-9000-től kapható....)
Amikor októberben megvettem az első Hondámat (9.5 Civic, 1.8i, 5D), a korábbi 1.6-os szívó benzineshez képest eléggé sokallottam a fogyasztást. A Corollát 14 évig hajtottam új korától, és végig egyformán fogyasztott, nem volt olyan, hogy bejáratás után csökkent volna a fogyi.
A Civic viszont felbosszantott. Ugyanazon az útvonalon (rövid városok közti és városi szakaszok napi szinten többször is, 50-60km) az első adatok (board) 7,8l-t mutattak, és a valós is 7,6l volt. 3000km-ig 1-2dl csökkenés összejött, nyilván én is megszoktam az autó karakterét. Ekkor olajat cseréltem benne (Motul 0w30 econergy). Az első változás, hogy 3500-4000 rpm felett lényegesen csendesebb lett a motor, addig bőgött, most sokkal kultúráltabb. A másik a fogyasztás... jelenleg 7000km van benne, és (városi-elővárosi forgalommal, sok hidegindítással) a board szerint 6,7-6,8l, a valós 6,3-6,4l.
Nem tudom, mennyit játszott az olaj, a motor összekopása, vagy az én vezetési stílusom változása, esetleg mindegyik egy kicsit, de egyelőre itt tartok. Ez számomra teljesen elfogadható egy 1270kg-os autótól ilyen használati körülmények között.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
zsole84 #47137 üzenetére
Ez így tévedés. A 0w40 hideg azaz 40 °C-on mért viszkozitása kb. 75 cSt, míg a 0w20-é 42 cSt.
De bármely hőmérsékleten alacsonyabb. 100 fokon 13,5 és 8,9... De mínusz 20ra is találhatsz korábbi értékeket.
Vagyis nem csak üzemmeleg állapotban, de minden hőmérsékleten takarékosabb vele a motor. Persze csak amelyik eleve megfelelő konstrukció. Hideg állapotban azonban a kopás is csökken általa. -
válasz
zsole84 #44248 üzenetére
Másfél hónapos új Civic-em ugyanezt csinálja.... Elhozva a szalonból, ültem a dugóban hazafelé és csak meredten hallgattam, hogy mi ez a hang.... Később visszavittem a szervízbe, hogy ez most mit jelentsen?
Makogott a szervízvezető, párszor befújták wd40-nel, de nem lett jobb. Majd kimentünk a szalonba, pár zsírúj civicbe beülve ugyanez a hang és érzés fogadott.... Szomorú!
-
demars
addikt
válasz
zsole84 #43310 üzenetére
Szokj hozzá!
Hidd el nem ér annyit, ha megfelelően működik.
WD40 kevés, zsír kellene minden hova. De gondolom időnként azt is pótolni kellene.
Itt is sok eszme csere zajlott anno.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung LCD és LED TV-k
- sziku69: Szólánc.
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple MacBook
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Asus X670E-F R9 7950X 32GB DDR5 2TB SSD RTX 4080 16GB GDDR6X Asus ROG Strix GX601 1000W
- Honor X8c 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkStation P330 SFF / ThinkCentre M720s SFF -Számla, garancia, WIN11
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest