- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- mefistofeles: Érdekes történések a hardveraprón...2.
- Yutani: 20 év a Prohardveren
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Graphics: Nothing Phone (3a) Pro - Valóban profi? - bemutató és kisteszt
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
8
senior tag
válasz
jookomak #65198 üzenetére
Valamiért olcsó, legyen pénzed félrerakva szervízre, ha nincs akkor én vagy olcsóbbat néznék pl előző generációból a gyártás vége felé (2007-2008) vagy gyűjtenék még egy kicsit drágábbra.
Ülés alapján így a távolból azt mondanám legalább dupla ennyi mérföld van benne. De háromszor ennyi mérfölddel is lehet abszolút jó vétel ha rendben van. -
Czimby
addikt
válasz
jookomak #65198 üzenetére
Vannak még csodák, de az ülés és ajtókárpit állapotából én is dupla ekkora futásra saccolnék. Viszont az is még csak fele-harmada, az autó várható életének.
A korrózión kívül a kettőstömegű lendkerék/kuplung állapotára figyelj, leállításkor ránt-e, ha ha kicsit rajtatartod a lábad a pedálon üti-e.
Meg a szokásos dolgok, könnyen induljon hidegen/melegen ne kormoljon jobban a szokásosnál, kék füstöt meg végképp ne eregessen.
Lehetőleg hideg legyen a motor amikor mentek megnézni, ha be van melegítve az már gyanús lehet. -
Biqci
aktív tag
válasz
jookomak #65198 üzenetére
Bár nekem is 2,2-es dízel van, csak egy pár dolgot tudok mondani, mert a lényeg úgyis csak műhelyben, műszeres diagnosztika után tudható meg. Kívülről érdemes rozsdát keresni főleg az elől, a küszöbön. Az első kerekek behordják a dzsuvát a műanyag kerék burkolat mögé a küszöbbe, ott megtelepszik és ha nincs kitakarítva, meg tud indulni. Kasztnit meg tudod nézni, a hézagok jók-e, nem sérültek a nyúlványok, stb. Az ilyen általános dolgok. Mivel kézi váltó, a kettős tömegű érdekes, nem hangos beindításkor és leállításkor. Menet közben kb 2000-től már jól meg kell indulnia, akkorra épül fel a turbó nyomás. De a legbiztosabb elvinni egy szakértőhöz, mert ez a futásteljesítmény több mint gyanús...
-
válasz
jookomak #65198 üzenetére
A motor és a váltó szépen jár, a kocsi könnyen indul... nem folyik az olaj a motortérben sehol (kocsi alatt sincs "folt")... és a kasztni nem rohad sehol (főleg kerékjárati ívek, hátul pl, vagy a küszöbök alul (alánézve)), kipufogó nincs szétrohadva, féktárcsák nincsennek szétrohadva meg a futómű részei, stb...
A többit már csak alapos szervízátnézéssel tudod ellenőrizni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol extra játékkal garanciával hibátlan
- DUALSHOCK 4 WIRELESS Controller PS4 / használt állapotban / 3 hónap jótállással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Samsung Galaxy A22 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 CM MasterBox 5 Lite 600W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest