Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st6969

    őstag

    válasz pictigjis #37835 üzenetére

    Én emailt kaptam, ezzel a szöveggel:

    "A Bank termékstruktúrájának megújítását és üzletpolitikai célú átszervezését követően minden Prémium ügyfelét az új termékstruktúra keretében kívánja kiszolgálni.
    Kérjük, hogy legkésőbb 2025. január 31-ig váltson a saját jövedelmi-vagyoni helyzetéhez legjobban illeszkedő új bankszámláink egyikére.
    Az új számlára könnyen és díjmentesen, szerződésmódosítást követően tud váltani bármelyik bankfiókunkban vagy személyes tanácsadója segítségével.
    Számlaszáma bankszámla díjcsomag váltás esetén sem változik, rendszeres átutalásai és csoportos beszedési megbízásai fennmaradnak. A jelenlegi számlájához kapcsolódó szolgáltatásokat és pénzügyi termékeket a számlaváltást követően is változatlanul igénybe veheti.
    Kérjük az átszerződés előtt ismerje meg a Premium Banking Kondíciós Listát és Lakossági Üzletszabályzatot, valamint az aláírandó Keretszerződés módosítás mintáját.
    Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a fenti határidőig nem kerül sor a szerződésmódosításra, úgy a Bank üzletpolitikai megfontolásból a jelenlegi bankszámla keretszerződését, illetve a Bankkal kötött Premium Banking szolgáltatások nyújtásáról szóló szerződéskiegészítését két hónapos felmondási idővel egyoldalúan megszüntetheti
    "
    Akkor ez után még van egy lépés, amikor a tértivevényes levelet kapom, ugye?
    Elég lesz akkor intézni az átváltást?
    Eddig menekülni akartam innen, de mióta van Google Pay, van minden, ami nekem kell.

    A Prémium banking új számlacsomag csak annyiban tér el, hogy 1M Ft-ig ingyenes az utalás, egyéb negatív változás nincs, ugye, vagy benéztem valamit? Köszönöm. :R

  • Fifi

    őstag

    válasz pictigjis #37835 üzenetére

    Én is átvettem két ajánlott levelet.
    Feleségem és fiam kapta, így még nem lett felbontva.

    Ha ez az újabb "módi" lesz, csak a keretszerződés felmondásával remélem ahogy nyitották, úgy megszüntetni is meg lehet RaiConnecten és nem kell bemenni.

  • sifarr

    senior tag

    válasz pictigjis #37835 üzenetére

    nekem is ma jött meg a levél, pedig korábban EGYETLEN e-mailt sem kaptam.
    Párom valamikor tavaly április tájékán kapott e-mailt, utána semmi. Már kezdtem remélni, hogy a tavaly februári prognózisom bejön, miszerint csak a nagyfelhasználókat szórják ki. Hát nem.
    Ma a család egy másik tagja is kapott megkeresést - ez még csak sms. Ha jön a levél, ő is beszántja a Rafit. A maradék kettőről még nem jött újabb hír.

    amúgy rohadjanak meg ezért is, meg az egész eljárásért en bloc :)
    Egyetértek. :K Sok ügyfelet fognak veszíteni és hosszú időre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák