Hirdetés
-
LOGOUT.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz janes1976 #34150 üzenetére
Mai nap folyamán érkezett meg a 40k jóváírás is, amire a hirdetmény szerint csak június végén kellett volna számítanom, ez igen szép munka!
De előtte 2 nappal a 10k jóváírás is bőven a 8 munkanap alatt megérkezett.Szerk: Mondjuk az Ügyfélajánlás érdekesmód még nem elérhető számomra az app-ból, mert 3 bankkártyás tranzakciót ír hozzá feltételnek továbbra is, ami nyílván megvan már, mert a fentebbi jóváírásokhoz is ezek voltak a feltételek.
De idővel majd egyszercsak elérhetővé válik, gondolom.[ Szerkesztve ]
-
koko1238640
tag
Köszönöm a válaszokat!
A leírtak alapján valószínű OTP Smart lesz akkor a befutó, már csak azért is mert akkor elég egy csomagváltás, nem kell bankot, számlaszámot stb. váltanom. -
erahurka
félisten
Sziasztok!
Kaptam új kártyát a CIB-től, tök fura, hogy változatlan a kártyaszám, csak a lejárat és a CVC lett új. Elvileg átállítottam Google Pay-ben, de vajon ezzel Wallet-ben is frissült a kártya? Az egy dolog hogy nem tolja a képembe a CVC-t, de egy lejárati dátumot se tudok megnézni a Wallet appban...
Illetve még pár kérdés: lehet hogy az első használatkor PIN-t is kérni fog? Azt reméltem az új kártyával küldenek abból is újat, de sajna nem, a régire meg nem emlékszem, csak tippjeim vannak
-
veterán
válasz erahurka #34154 üzenetére
Amíg nem aktiváltad valahol,(internet, telefon első vásárlás pinkóddal bedugva) addig biztos nem fog működni NFC-s fizetés és az online vásárlás se. Menj be egy olyan boltba, ahol van önkiszolgáló, vegyél vmit és dugd be a kártyád üsd be a pint és utána minden menni fog.
-
vacs
veterán
válasz erahurka #34154 üzenetére
"tök fura, hogy változatlan a kártyaszám, csak a lejárat és a CVC lett új."
Nincs ebben semmi fura, ez teljesen bevett dolog, a legtöbb (vagy az összes) bank így csinálja.Ahogy írták, első alkalommal dugd be a kártyát és írd be a pin kódot, lehúzni a mágnescsíkot vagy érinteni nem lesz jó!
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
-
erahurka
félisten
válasz INGJOKE #34155 üzenetére
Most próbáltam neten venni valamit de nem jó, hiába fogadom el appban a fizetést, végül hibát dob a netes felület.
Nem emlékszem hogy az előzőt valaha is használtam volna PIN-nel.
Appban aktiváltam, az miért nem elég? Túl van bonyolítva ez az egész. Most nézem a CIB oldalát, azt írják amit mondtatok. Tiszta hülyeség. Felesleges körök, nincs elég baja az embernek...
[ Szerkesztve ]
-
borges7
aktív tag
UniCredit mobilappban a számlatörténetben hiányzik két tétel(legalább, most nem néztem át az összeset), egy május 8. kifizetés(bejövő), illetve egy május 10. közös költség átutalás, weben mindkettő szerepel rendesen.
Ilyennel találkozott már valaki? -
erahurka
félisten
Mióta van ez, hogy új kártyával nem változik a PIN? Mert valamit találtam, de az 2016 előtt lett felírva. ATM-be bedugom és kétszer elszúrom a kódot akkor még visszaadja ugye? Mert két tippem van, ha egyik sem, akkor újat kell kérnem. Csak addig esedékes lenne egy HBO Max kifizetés hogy ne bukjam a 33% kedvezményem.
-
erahurka
félisten
válasz INGJOKE #34164 üzenetére
Közben rájöttem hogy ha gáz van, majd HBO Maxhoz csinálok egy virtuális kártyát amíg ez rendbe nem jön. Sokáig azzal használtam csak meguntam hogy 6 havonta újat kell generálni. Aztán reméljük ha átalakul Maxra, akkor is menni fog a virtuális kártya. Sok helyen nem lehet vele fizetni.
-
RR-13
őstag
válasz borges7 #34159 üzenetére
Sajnos én igen, de nekem annyi különbséggel, hogy a jóváírásom később a netbankból is eltűnt.
Egyébként ezen szinkronhibáról írtam kb. 1-2 hete, és az összefoglalóban is ezért van megemlítve hátrányként, hogy ez náluk létező hiba jelenleg is... nem nagyon zavarja őket. -
erahurka
félisten
Na szerencsére jó PIN volt felírva, fizettem egyet hagyományos módon, de a telefonnal nem működött. Lehet Walletben nem frissül a kártya amit Google Pay-en módosítottam? Ugye ha Walletben lehetne látni mást is a kártyaszámon kívül... Mindegy, töröltem és hozzáadtam újra, remélem mostantól jó lesz.
Közben ha minden igaz ez megoldotta mert tudtam vásárolni pár száz forintért vele.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
sziasztok!
ha aquában veszek valamit online cetelem hitelre, azt kb hány munkanap alatt hagyják jóvá? -
RR-13
őstag
válasz borges7 #34168 üzenetére
Nekem az egyenlegből is hiányzott aztán az összeg.
A második panasz után írták csak jóvá, amikor beküldtem a másik telefonról készített képernyőképet, hogy ott volt az alkalmazásban a jóváírás lekönyvelve, amíg azt nem küldtem be tagadták, hogy nekem volt olyan jóváírásom egyáltalán.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Basszus es ezt nem irtad meg az mnb-nek mint felugyeleti szervnek? Mert ez alapjan ki lehetett volna deriteni, hogy mi az a hibas folyamat, ami ezt okozta, es mast nem tudna szivatni. Sajnos ketlem, hogy sajat jogkorben nekialltak keresni a hibat amig nincs rajtuk nyomas (es/vagy ha mar tudjak hogy mitol volt, akkor ellenorizni, van-e tobb erintett).
Azert az nem uzemszeru hogy valaki nyugtazza hogy valami megjott es le is fotozza maganak, ugyhogy a te eseted eleg ritka ami itt szerencses veletlen. (Bar megjegyzem ha a kuldo kooperativ, tole be kene tudni szerezni olyan azonositot, ami alapjan kell annak az utalasnak egy vegpontja legyen, az meg akkor nalad van (volt), szoval fullra letagadni igazan remelem hogy nem lehet, csak ugyfelszolgalatos szobeli lerazos modon.) -
Csavargoo8
csendes tag
Sziasztok,
Erdélybe és Szerbiába utazom. Amit csak lehet, kártyával szeretnék fizetni. Esetleg ATM kp. felvételre is szükségem lesz. Van Raiffeisen, K&H, Gránit folyószámlám, K&H, MBH hitelkártyám, ezen kívül, Revolut és Curve accountom. Melyik használatával járok a legjobban? -Tudom, hogy kibogarászhatnám én is az összes feltételt, de valószínűleg vannak köztünk olyanok, akik rendszeresen vásárolnak mindkét országban és kapásból vágják a tutit.
Köszi, ha segítesz, szerintem így, szezon elején másnak is hasznos lesz, nem csak nekem. -
zichie
senior tag
Van valakinek tapasztalata az Erste havi középárfolyamos devizaváltásával kapcsolatban? Azt tudom, hogy ez havi 500 ezer forintig érvényes. A gond, hogy a forint számlám mellé nincs devizaszámlám. A díjjegyzék alapján 1458 Ft a havi díja, amivel így már nem biztos, hogy megéri, mert eleve a forint számlámhoz is kapcsolódik havi díj. Eddig Erste értékpapírszámlán váltottam forintot euróra, de ott rosszabbul vált, viszont nem kell hozzá devizaszámla (plusz ennek a havi díja).
Az 1458 forintos tételnél van egy ilyen rész: "Kedvezmény nélküli számlavezetési és csomagdíj elektronikus kivonattal". A kedvezmény itt az 500 ezer forintos határra vonatkozik, ha ezt túllépem (amit nem fogok), akkor lesz 1458 Ft az eurós devizaszámlám havi díja? Ha ez igaz, akkor arra kell figyelni, hogy a havi fél millát ne lépjem túl.[ Szerkesztve ]
-
dattila
csendes tag
válasz Csavargoo8 #34173 üzenetére
Revolut .Más nem is kell .Kártyával fizettem (Google Wallet) szinte mindenhol .
Banca Transilvania ingyen ad RON -t
Szerbiában pedig az OTP szintén ingyen dínárt .
Saját tapasztalatom mindkettő . -
stingy2
senior tag
válasz Csavargoo8 #34173 üzenetére
Áprilisban voltam pár napot Szerbiában. Mindenhol Revoluttal fizettem (Revo kártya GPay-ben). Nem emlékszem pontosan az árfolyamra, de kb. a szokásos MNB közép + pár tized%-on váltotta. (3,5 Ft körül volt 1 dínár. Kollégának, aki itthon váltott kp-t, olyan 4,5Ft-os árfolyam jött ki. Sztem is Revo.
[ Szerkesztve ]
INTJ
-
RR-13
őstag
válasz axioma #34171 üzenetére
Azért nem adtam be panaszt az MNB-nek, mert nem utalásról volt szó, hanem (ahogy írtam) jóváírásról.
Egy 5 ezres UniCredites jóváírás volt egy ügyfél ajánlása után. Jóváírták lekönyvelték, majd eltűnt.
Azért fotóztam csak le (egyébként éjfél után), mert aki után kaptam annak átküldtem, hogy megkaptam, de reggel 9-kor már nem volt ott.Ehhez képest is duplán szemét húzás volt a banktól, hogy a saját jóváírásukat sem találták meg, és végül semmilen magyarázatot nem kaptam rá, hogy egy lekönyvelt jóváírás (jöjjön az bárhonnan) hogyan tűnhet el nyomtalanul, mert ha tévesen írták volna jóvá, akkor is csak -5.000 Ft-os terheléssel lehetett volna "törölni" az összeget, de nem ez történt.
Ha ilyet megtehetnek, akkor bármikor bármit megcsinálnak, persze a külső utalással nem tehetik meg elvileg, mert ott a másik oldalon is van nyoma.
Viszont fentebb látható, hogy a szinkron is hibás, ha eltűnnek tételek a történetből, az, hogy ez az egyenleget is érinti-e nem kizárt sajnos. -
axioma
veterán
Jaaa, azert ez mas kicsit. Azt hittem beerkezo utalas jovairasa, azt is ezzel a szoval jellemeznem, a masik eszembe se jutott. Igy jogos, h nem lett mnb-sitve: egyreszt az osszeg idoleges megjelenesetol fuggetlenul jart, nem amiatt h egyszer mar megjelent; masreszt meg hataridoig reklamacio nelkul is lehet h megadtak volna, mig utalasnal nincs ilyen felteteles mod.
-
RR-13
őstag
válasz axioma #34179 üzenetére
Nem adták meg, nem írták jóvá az első reklamációra, mert eszük ágában nem volt megadni maguktól.
A másodikra ahol a képet beküldtem, sem kaptam érdemi magyarázatot, hogy ez hogyan történhetett meg...ott nem nagyon tudták tagadni, hogy volt, de akkor sem találták, hogy a saját szemükkel láthatták mit kell keresni.Egy számlatörténetből nyom nélkül eltűnik egy jóváírás... nem is értem ezt...
-
RR-13
őstag
Az szép, pedig nekik elvileg jobb a rendszerük, ha lehet így fogalmazni..., de legalábbis stabilabbnak kellene lennie, amibe ilyen főleg nem fér bele, de alapból más banknál sem férhet bele.
Elképesztő, hogy az ember nem bízhat a saját számlatörténetében, mert azon vagy látszik, hogy mi történt korábban vagy már éppen nem...A KH-nál lehet képernyő fotózni.. (még), így ott ha éppen belép az ügyfél és lát valamit, és le is fotózza, akkor később ez előny is lehet, de az UniCreditnél nem lehet készíteni ("soha" nem lehetett), szóval hány ügyfélnek lenne ilyen-olyan képe, ha tudna csinálni. Nem véletlen tartom nagyon fontosnak a lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
aki februarban nyitott akcios kh-s szamlat, megkapta mar az elso 40 ezret? tudom, hogy 31. a hatarido, de megis
-
axioma
veterán
Valaszolt az MNB (igazabol 1 hete csak a mo.hu tarhelyre es most vettem eszre), hogy elkezdtek a vizsgalatot. Ezt birtak kihamozni:
"Az Eljárás annak ellenőrzésére irányul, hogy a Raiffeisen Bank Zrt. (a továbbiakban: Bank) megtartottae a rá irányadó pénzügyi fogyasztóvédelmi jogszabályi előírásokat az Ön kérelmében foglaltakkal összefüggésben. Az Ön esetében a fogyasztóvédelmi ellenőrzési eljárás arra irányul, hogy a Bank a kérelemben hivatkozott panasz kezelése során a vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint járt-e el, illetve a bankszámla keretszerződés felmondásával kapcsolatos tájékoztatása megtévesztő volt-e. Amennyiben az Eljárás eredményeként az MNB jogszabálysértést állapít meg, akkor az MNB tv.-ben meghatározott valamely intézkedést alkalmazza, illetve fogyasztóvédelmi bírságot szabhat ki."
Mar csak azt nem ertem, hogy az aprilis 21-en beerkezett panaszra miert majus 13-an birtak ennyi altalanos valaszt irni (meg a 6 honap stb. benne van persze, ami az iratbeszerzessel(!) is hosszabbodik).Mondjuk azota se tudok felmondasrol, de javitsatok ki, ha tevedek.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
George alkalmazásban be lehet állítani, hogy ne reklámozzon dolgokat?
Köszönöm szépen!
-
bazsimano
őstag
sziasztok!
én ma voltam bent a raifiba más ügyben...és akkor mondták , hogy a gold 2.0 meg fog szünni blablabla...amúgy én csak meghatalmazott vagyok és eddig a feleségem nem kapott semmilyen infót erről...szóval várakozunk.Szóval netán meg kell lépni a váltás mi az ajánlott "teljesen 0as" számla per pillanat? mire lenne érdemes áttérni?
előre is köszönöm!
b. -
RR-13
őstag
válasz axioma #34186 üzenetére
Szerintem megfogják állapítani a megtévesztést, ha nem akkor felületes ügyintézőhöz került az ügy, ezt magyarázhatja azt is, hogy kb. csak 3 hét múlva küldött általános értesítést.
Nekünk a 3 db beadott MNB PBT ügyben, már a beadástól számított 3 nappal később értesítettek az eljárás megindításáról, lehet, hogy ott nincs annyi ügy, bár az ügyszámból nem azt látom.
-
confuser
senior tag
válasz dptrsk #34185 üzenetére
Szintén UniCredit, van akinek nem BM-es Mobil Aktív Plusz-a van? Elvileg az első 6 hónapban nincs havidíj - illetve utólag jóváírják, 6 hónap után meg majd csak részben (beérkezőtől függően). Én februárban nyitottam, tehát bőven 6 hónapon belül vagyok, de mégis csak részben írták jóvá (eddig) az április 30-án terhelt 2613 Ft-os zárlati díjat (május 5 - forgalmi kedvezmény 2250 Ft). Tegnap már majdnem megírtam a reklamációt, de aztán olvastam hogy hó végéig ígérik a teljes jóváírást, lehet hogy két részletben csinálják?
-
confuser
senior tag
válasz axioma #34195 üzenetére
A havidíj emelkedett (2222->2613), de tőlem sosem vonták a korábbi havidíjat, februári a számla, februárban és márciusban nem terheltek semmit. Ráadásul a régi max visszatérítés 1914 Ft lett volna, én már abból is az újat kaptam, 2250 Ft-ot. Gyanúsan mindegyik 17,6% inflációval nőtt. Szerintem megvárom a hó végét, hátha a két kedvezményt külön írják jóvá (szerintem ez a banknak öngól).
-
Fehérsólyom
aktív tag
Tudtok nekem ajánlani kicsi, 7 fős vállalkozásnak bankszámlát?
Csak HUF-os utalást kell tudni fogadni és indítani az országon belül. Kártyára nem feltétlen van szükség, de úgy is biztosan adnak majd a csomaghoz. -
Fehérsólyom
aktív tag
válasz Fehérsólyom #34197 üzenetére
Bankmonitor, UniCredit, 18 hónapig "minden" ingyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen