-
LOGOUT.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
szerk3, csak már lemaradtam:
nézem a felhozatalt, még az Accordra volt "alibi" hóláncom, sima olcsó valami, most a jövőheti Tátrázás miatt bár végig főúton megyünk, de elgondolkoztam, kellhet-e eggyel jobb, mint a sima, így most nem tudom, mit csináljak..
Vegyek valami olcsót 15k környékén (pl. [link] ) vagy ide már eggyel "komolyabb" dukál (pl. [link] )
-
MC Pite
veterán
GY V4S gen2vel sokszor jártam télen Alpokba, néha Tátrában, a felsőpolcos korábbi téligumijaimmal pariban volt. Igaz, szerintem inkább télies, azért is ezt használtam télinek. CC2, V4S gen3, TAS6, ASC2.simán jó ezekre is. Nexen, Hankook, Vredestein is korrekt, csak hosszabb távon nem olyan jól bírják, főleg a hankook.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
rbalint88
addikt
A top kategorias negyevszakosok tudnak legalabb annyit havon, mint egy jo kozepkategorias teli. En egyaltalan nem felnek tole.
Egyebkent egy mostanaban kevesbe aktiv forumtarsunk Scrosson Kleber Quadraxer 2 negyevszakosokkal vidaman megjarta Zakopanet, meg volt meg kulon havat dagasztani is vele. -
polonic
félisten
Szia
Idén februárban jártam Tátrában, Zakopane-ban. Oda úton szlovák oldalon tiszta aszfalt. Lengyeleknél hó az utakon is. És ott létünk alatt még fél méter hó. Minden havas volt, hiába takarították az utakat. Hazafelé meg a szlovák oldalon is volt hó, nem takarítva, tömörítve inkább. Hát én itt örültem a Michelin alpin 6-nak.
Persze ez csak egy alkalom és egyáltalán nem biztos, hogy ez lesz nálatok is.
Egyébként akkora boldogság volt végre igazi telet megtapasztalni jó sok hóval. Le sem tudom írni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Igazából mindig a külső hőfokhoz kell(ene) igazítani a guminyomást, mert a gázok térfogata változik a hőmérsékeletükkel (ezért szoktak tiszta nitrogént használni a versenysportban, mert annak a térfogata/sűrűsége viszonylag állandó, szemben a körlevegőével).
Egyébként ha maximalista vagy: a guminyomás értéket a gyártó általában pincehőfokra adja meg (tehát olyan kb 16 fokos hőmérsékletre). Ettől eltérő hőfok estén +/-6 fokonként +/-0,1 bar diffivel szokás számolni. Mivel ugye a gázok tárfogata nő ha a hőmérsékletük nő, ezért melegben alacsonyabb nyomásértékre kell állítani, mint hideg esetén. Pl ha a gyár 2,2 bar-t ír (ez +16 fokra vonatkozik) akkor +22 foknál 2,1 bar kell bele, míg +10 foknál meg már 2,3 bar.
#nincsbennetarcsi
-
2ozzmexy
senior tag
Csak jó mérőt vegyél hozzá, mert az occsó kínainak nagyobb a hibahatára mint a mérési tartománya... Indulás előtt érdemes ránézni, egyébként nekem van rá egy rém egyszerű módszerem:
Amikor felkerül akkor felfújom a gyári értékre és mivel havonta egyszer tankolok, akkor olyan oszlophoz állok ahol van mérő és ránézek. Két tankolás között meg teszek rá magasról... majd vinnyog a TPMS ha gondja akad, azért találták fel és azért fizetek sok-sok pénzt amikor cserélni kell azt a rohadt szelepet..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Talán a Satinra szavaznék. Volt V12-m 225/50R17-ben, teljesen jó volt. Ultrac Vortim is van 235/45R18-ban. Azzal is elégedett vagyok. A Satin meg a Vorti nagyon hasonlóak, de a Satin kicsit újabb fejlesztés. Ha ezek a lehetőségek, akkor az alsó 3-ból választanék. Hogy XL-es vagy nem, az szerintem ne legyen fő szempont, nem olyan nagy a különbség.
-
BigBlackDog
veterán
Simán lehet, hogy felkeményedett, én már a 4 éves Alpin 5-el is meg-meg csúsztam a hidegebb, lecsapódással "áztatott" aszfalton.
TS860 nem rossz szvsz, de amellett még megnézem az Alpin 6-ot is. Frissebb eresztés és arról is csak jókat olvastam eddig.Nem szóltam, nincs ilyen méretben, ha jól látom. -
Motion_Blur
félisten
üdv Uram!
6 évet bírt a gumid, a 7. évre bekeményedett. Ez egy normális dolog, ebben a méretben kapsz szerintem készletről, sok van még a szezonból (3-4 hónap), én megvenném az újat rá. TS860 a legjobb választás.
A használt gumit meg simán el tudod adni ha minta még van rajta, Mo-n a 10+ éves gumit is megveszik...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
kmarci25
veterán
-
choco01
addikt
1 vagy 3 vagy 4
A gumis megnézi mennyire lett károsult a gumi, javithato-e normálisan. És jövőre veszel teljes új szettet.
Én szerintem mindig az a jobb ha mind a 4 egyszerre használódik és egyforma, de erre a 2 hónapra szerintem belefér ha veszel a defektes tengelyre 2 vredit aztán jövőre a másikra is kettőt .
Ha meg megteheted akkor akar most is vehetsz négyet és akkor egyszerre kezded el őket használni.
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
GumisPeter
senior tag
-
GumisPeter
senior tag
-
nemcso
őstag
4 évszakos, se nem nyári se nem téli... nem jó választás. Plusz még ehhez jön, hogy csak 2 db.
Az idei telet még el lehet vele autózni, de a következőre már nem igen lesz jó (márha nem csak 4-5 ezer km-et mennek vele egész évben összesen).Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen notebookot vegyek?
- BestBuy topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen processzort vegyek?
- Honor Magic7 Lite - erősítést kérek
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Kukirin G2 Master (max sebesség: 60km/h)
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest