Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    senior tag

    válasz hentes555 #43432 üzenetére

    Ezesetben be kell menni egy lézeres futómű állításra és majd ők belövik, de minél hamarabb mielőtt az új abroncsot is félre koptatja...
    A Swift könnyű, ezért kapar el, de el kell hogy keserítselek, a trabantot is nyikkant még a gumi 2-esben, pedig az nem volt egy erőgép...

    Mellesleg idéznék az összefoglalóból: "Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!"

    Kérdezz bátran, mert mi sem az anyatejjel szívtuk magunkba a tudást, hanem kérdeztünk.
    A hova kell tenni a jobb abroncsot kérdésre pedig a válasz szintén az összefoglalóban van, de ez inkább vezetéstechnikai kérdés. Ha a gumist kérdezed ő előre fogja ajánlani, mert ott hamarabb kopik, így hamarabb mész vissza a pénzeddel hozzá...
    Azért kell hátra tenni (és most idézem a Gyula bá' vezetéstechnikai trénert): "ha az elje libeg el azt megérzed a kormányon, elveszed a gázt és visszaragad, de ha a hátulja megy el ordítod h b***a+ és mész a málnásba..."
    Úgyhogy biztonságilag mindig a jobb állapotút tesszük hátra, pont. Gondolom ezt nem tanították amikor a jogsidat csináltad...

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

  • MasterMark

    titán

    válasz hentes555 #43432 üzenetére

    Kerékdőlést meg mégritkábban lehet állítani hátul, még azoknál a típusoknál is ahol állítható. Inkább csak az összetartást lehet állítani.

    Ha a belső fele nagyon lekopik, akkor nem a kerékdőléssel van baj, hanem nagyon összetart.
    szerk.: Ja látom a külseje kopott, akkor pedig nagyon széttart valószínűleg.

    Milyen típusról van szó?

    [ Szerkesztve ]

    Switch Tax

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés