nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ipon, hogy gariztat? Beérkezéstől számítva 30 nap vagy 30 munkanap alatt kell történnie valaminek?
[ Szerkesztve ]
Macka
veterán
Én épp most küldtem vissza az MSI Lightningot, 2 nap után. (Halkan megjegyzem, radonnal soha nem volt garanciális gondom, de ez mindegyik gyártónál benne van a pakliban)
FragStar: én írtam nekik mailt, tegnap jött érte a futár, azt írták, hogy hamar meglesz. Remélem is, mert igpu nem sokra használható.
Vass1024: "iPon harapós a garikra" Ezt hogy érted?
[ Szerkesztve ]
Locutus
veterán
Igen, és kb a tied volt az egyetlen kártya itt hoszú ideje, ha nem egyáltalán, ami gyári hibásnak bizonyul.
Ezért írtam, hogy a látszat egyáltalán nem támasztja alá azt a statisztikát... Sokkal több ember panaszkodna ebben a topikban is, ha tényleg egyenletesen oszlana el nv és ati között a meghibásodási arány.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
Abu85
HÁZIGAZDA
És te egy olyan fórumból indulsz ki, ami a vásárlóbázis talán 1-2%-át ha képviseli, és megkérdőjelezed azt a statisztikát, ami a teljes eladott mennyiséget vizsgálja.
Egyébként nem értem, hogy mit akarsz elérni. Eddig is voltak hibásan csomagolt termékek. A jövőben is lesznek. Leírtam, hogy addig ez nem változik meg, amíg valaki nem teszteli az összes terméket csomagolás előtt.
Egyébként a 7% sem a gyárilag hibásan csomagolt termékekből jön, hanem a meghibásodásokból. A gyárilag hibás termékek aránya a nem gyárilag tuningolt kártyák között elenyészően alacsony, szinte nem is mérhető. A gyári tuning viszi fel ezt 2,6%-ra, mert a lapkát az alapórajelre tesztelik, amit aztán az adott gyártó nagyobb órajellel helyettesít, de tesztelni már nem teszteli.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Locutus
veterán
Át lehet fáradni az overclock.net-re. Ott is ugyanez a kép.
Vagy az is túl kicsi?
Kirészletezték egyáltalán az amd-nv eloszlást abban a statisztikában?
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
kovsol
titán
Eleve akinek jól működik nem fog regisztrálni egy fórumra. Híradóban se azt mondják be ha egy repülő sikeresen leszállt, hanem azt amikor lezuhant egy és mégse azt jelenti ez, hogy a repülős nem biztonságos.
May the Force be with you!
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem biztos, hogy a gyártókra lebontva ezt érdemes nézni, mert itt most arról beszélgetünk, hogy a termék egyszerűen nem adott képet. Ezzel a hibával kétlem, hogy más lenne az arány. Az NV-nél a gyárilag rossz termékek aránya nagyon torzított. Ugyanis az NV partnerei többször nyúlnak gyári tuninghoz. Ez a GPU Boost mellett tesztelés nélkül gond. Mivel a GPU Boost arra szolgál, hogy a különböző képességű GPU-kat is lehessen másképp specifikálni. [link] - írtunk is erről a problémáról. Ez jelentősen rontja az NV statisztikáját. Ha ez nem lenne, akkor nem hiszem, hogy a két nagy termékskála meghibásodási aránya között nagy különbség lenne.
A fórumokkal az a baj, hogy mindig a vásárlóbázis egy apró töredékét képviselik, ráadásul akinek nincs panasza nem ír.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Locutus
veterán
Szóval nem bontották le amd-nv-re. Akkor szerintem ne is általánosítsunk, a tömegesen elromló 7-es szériából az nv-re. Csak ennyi.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
Abu85
HÁZIGAZDA
Lebontották. DE! az NV a GPU Boost miatt ér el rosszabb statisztikát, mert rengeteg gyártó nem limitálja 4 binre a gyári tuningos kártyáit (ami nyilván nem az NV hibája). Ez fontos dolog, mert ha nem lenne a Boost vagy a nagyobb gyártókhoz hasonlóan limitálva lenne a BIOS, akkor az NV statisztikája sem lenne ennyire rossz (az EVGA, ASUS, MSI és Giga már limitálja a gyári tuning boostját). Ezért nem akarom ezt ide belekeverni, mert általánosan lenne rosszabbnak feltüntetve, amikor nem teljesen általános a probléma.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
tikshow
addikt
15 munkanap. Az memóriámon 12-t ültek plusz a szállítási idő, pedig csak el kellett volna indítaniuk egy Memtest-et és azonnal látják, hogy hibás, mert már rögtön az első körben hibásan futott le.
[ Szerkesztve ]
Winne
nagyúr
Nekem egy külső vinyó megy éppen vissza, meg se nyikkan. Kíváncsi vagyok mennyi idő alatt nézik meg.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
krx21
nagyúr
I betűs cég:
Ide megjegyezném, hogy én nem voltam hajlandó kivárni a 15 napot az előző nap vásárolt, rossz memóriámra!
Erre a "szervizes" azt mondta hogy akkor álljak el! Döbbenettel vettem észre, hogy a készpénzért vásárolt ramok helyett egy 30 napos! átutalásos, mínuszos számlát kaptam. Erre azt a választ kaptam, hogy mért csodálkozok, hisz az oldalukon 4 link mélyen, apró betűvel elolvashattam volna... De nyugodjak meg, mert a 30 nap csak Őket védi, ha esetleg nem menne a visszaküldés zavartalanul... Azért rákérdeztem, hogy ugye azért a mínuszos számlámat beszámítják a következő rendelésembe, hisz nem akartam memória nélkül maradni! Sajnos nem! Teljesen külön kezelik ezt a két dolgot! De nyugodjak meg, ismételte, hisz attól még rendelhetek, vásárolhatók, míg Ők a pénzemen ülnek! Milyen rendesek vagytok mondtam, csak az a 52.000 Ft ami hiányzik, hogy megvegyem a másik készletet! Nehezen megoldottam.
Végül tájékoztok mindenkit, hogy a 30. napon utaltak, egy perccel sem előbb! Biztos vagyok benne, hogy szándékosan! Abban is biztos vagyok, hogy ez náluk annyira automatikus, hogy a gép előbb fel sem dobjam hogy utalniuk kéne!!! De rendesek voltak, mert addig is költhettem náluk a pénzt! Mindezt azért, mert a garanciális másfél hetet ne, szerettem volna kiváni, teljesen érthető okokból. Ugyanis nincs semmilyen szerviz szolgáltatás! Szétteszik a kezüket és azt mondják, hogy akkor megy vissza a nagykerbe, majd válaszolnak! A kereskedelmi szolgáltatásuk kimerül annyiban, hogy oda mehetsz és elhozhatód, kifizetheted a terméket, illetve felárral kiszállítják! A "szerviznek" még 1db nyomorult telefonszáma sincsen! Nálam tuti szereztek egy jó nagy hatalmas fekete pontot...
A fenti eseményeket vegye mindenki figyelembe és mérlegeljen!
[ Szerkesztve ]
#93794560
törölt tag
Az AMD-nél valóban nincsen több hibás kártya, mint az NV-nél, hanem sok inkompatibilitási, és driverprobléma van. Ez utóbbi valószínűleg az AMD driver moduláris felépítéséből adódik. Könnyen fel lehet úgy tenni a drivert, hogy az egyik összetevő egy másik driver nem hozzávaló összetevőjével jöjjön össze, és így produkál hibát. A másik hibaforrás pedig a NET keretrendszer alkalmazása. A NET frameworkből sok változat, alváltozat, és hibajavítás van, és a user azt sem tudja lassan, hogy melyik melyiknek a része, vagy javítása. Rosszul feltéve a komonenseket, szintén hibát okoz.
Az NV driverei nem használják a NET framework-öt.
Én csak egyet tudok biztosan. Problémáim csak AMD kártyákkal, és driverekkel voltak eddig, NV-vel még sohasem. Ez csak megállapítás, nem értékítélet.
[ Szerkesztve ]
Winne
nagyúr
Ha előző nap vetted és hibás volt a termék, akkor kötelezően cserélniük kellett volna, ebben az esetben nincs szervízbe küldés, vagy ilyesmi. Meg kell nézniük és ha náluk is rossz, akkor csere 3 napon belül, ha neten rendeled, akkor meg 8 nap volt, de most azt is kitolták már azt hiszem feljebb.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
krx21
nagyúr
Hát nem így van! A csere nem kötelező szolgáltatás! Nem is tudnának cserélni semmit, hisz a raktárkészlet =0 !!! A 8. napon belüli elállással élhetek csak! Ez szépen elmagyarázta...
Az után jön a 30 napos utalásos számla, amit a 30. napon utalnak!
Semmit nem néznek meg!, nincs szerviztevekényég! Csak add ide, visszaküldjük aztán mondjuk, hogy mi van!
[ Szerkesztve ]
kockaharcos
senior tag
Ugyanezt eljátszották velem,mikor visszaküldtem a HD7970 WF3-at.
30. napon utaltak, se hamarabb,se később. És ugye úgy veszel másik VGA-t, ahogy tudsz...
ha ezt magyarázta, akkor hazudott. 3 napon belül cserélni kell.
az utalás időzítése sajnos érthető - ezek a 30 napig pihentetett pénzek javítják a pénzügyi eredményt. ha cégvezető lennék, és a tulajdonos a magas szintű számokat nézegetné (ahogy a tulajdonos jellemzően szokta), akkor én sem tennék mást...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Winne
nagyúr
Pontosan. Megpróbálják ezt mindig, aki nincs vele tisztában az lenyeli és nyernek vele.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
krx21
nagyúr
Ez a 3. napon cserélniük kell, nem létezik! A raktárkészlettel rendelkező, tehetősebb boltok csinálják így ha akarják pl: Media M. stb...
Sajnos a fogyasztói törvényben, sehol nem jár ez a 3 napos csere a vásárlónak!
Csak az elállás van, ahol a bolt a vásárlással elfogadtatja veled az apró betűben fogalmazott feltételeit, itt jelen esetben a 30 napos visszautalás van megemlítve...
Sajos ez van... Utánanéztem...
Sonja
veterán
Akkor nagyon rosszul néztél utána. Ha a termék hibás, akkor bizony 3 napon belül cserélniük kell!
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 7. §
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
krx21
nagyúr
Aham... Én az elállást vizsgáltam... Akkor dupla fekete pont, mert még meg is vezettek!
SzlobiG
félisten
Ha valakit esetleg érdekel.
torma1981
veterán
Garizásban nagyon szemetek. Nekem a 2Tb-s vinyóm meg sem nyikkant mikor kicsomagoltam..
Rögtön küldtem is vissza. Erre jött egy levél, hogy nem tudják cserélni mert fizikálisan sérültek a sarkai. Kvázi le voltak ütődve. Mondom nekem ilyen nem volt mikor megjött. Nem volt rajta külső fizikai sérülés. Kb 2 hét múlva küldték az új vinyót. De addig fenyegetem őket. Mondtam, hogy jó hogy nem minden terméket lefotózók mikor megjön. Szerintem csak nem volt nekik. 3 napban nem tudták volna cserélni. De akkor írták volna la, hogy mi az oka. Vártam volna. Nem kellet volna ez a mocsok hozzáállás.
Winne
nagyúr
Nekem is vannak rossz tapasztalataim, de nem fogok előjönni velük, a mai napig náluk vásárolok.
Az biztos, hogy sok esetben nem a legkorrektebb a bolt, de az áraik általában jók.
Ez a Heaven 4.0 miben újult?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
torma1981
veterán
Jaja. Az áraik nagyon rendben vannak. De sajna más téren ne legyen velük dolguk.
Nekem 3 napon tuli volt a cucc de nem is ez erdekelt csak annyi hogy ha jan 23. an beerkezett hozzajuk a cucc(jott email) akkor magyaran febr 22ig max tortennie kell valaminek vele. Szoval egy email vagy telefon legalabb hogy ez es ez van. Egyebkent kp ra vettem ott naluk.
keIdor
titán
Legalább valamennyire on. (ha már a fél topik megint szürke)
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
tikshow
addikt
Tisztelt Vásárló,
Csomagját a mai napon átadtuk a futárnak (Csomagszám: ********), akik hamarosan, 1-2 munkanapon belül kiszállítják Önhöz.
A csomagszámra hivatkozva érdeklődhet a pontos szállítás idejéről a Sprinter futárszolgálat központi ügyfélszolgálatán.
Elérhetőségük: 06-1-347-3000
Csomagját az alábbi linken tudja követni:
Csomag követés
Összesen fizetendő: Bruttó: 0 Ft
Majd kapsz egy ilyen mailt. Rájuk lehet amúgy írni.
[ Szerkesztve ]
omikron23
senior tag
#35434496
törölt tag
Min FPS 7.6? (uj vga gyilkos .)
[ Szerkesztve ]
Macka
veterán
Én mailezgetek velük, készségesen válaszolnak, eddig nincs gondom velük, remélem nem is lesz.
omikron23
senior tag
Csak 1 pillanatra esett vissza 7.6-ra, amikor váltott a nappali, és az éjszakai rész. Egyébként sokkal jobban terheli a vga-t, mint az előd...
ASUS Maximus XI Hero (Wi-Fi) :: Intel i7-8086K :: G.SKILL TridentZ 32GB DDR4 4000 MHz :: Asus TUF RTX 3070 TI
Speed®
HARDVERAPRÓD
Dehogy, a szokásos..konstans eredmény sosem lesz, néha lagmentesen végigmegy, néha itt-ott beakad..hiába van SSD meg sok RAM/vRAM alatta..emiatt nem is alkalmas összevetésre szerintem..a 2.5ös verziót használom régóta stabilitástesztnek.
omikron23
senior tag
Az előre definiált beállításokból az Extreme-t választva ilyen lett a vége... Ha jól tévedek, akkor a különbség az előzőhöz képest mindössze annyi, hogy itt 1600x900-ban ablakban futott le a teszt...
ASUS Maximus XI Hero (Wi-Fi) :: Intel i7-8086K :: G.SKILL TridentZ 32GB DDR4 4000 MHz :: Asus TUF RTX 3070 TI
ricshard444
veterán
Szebbek az árnyékok, durvább a tesszellálás, nagyon komolyak a fényeffektek és talán egyes texturák is szebbek + túlzásba estek ezzel a homályosítással
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
#35434496
törölt tag
A konkurencia kártyáján ,hogy megy?
omikron23
senior tag
Látványra sokkal szebb lett, bár eddig sem volt csúnya. A különbséget az előző eredményemhez képest mondtam egyébként...
ASUS Maximus XI Hero (Wi-Fi) :: Intel i7-8086K :: G.SKILL TridentZ 32GB DDR4 4000 MHz :: Asus TUF RTX 3070 TI
ricshard444
veterán
Majd a tesztben kiderül
Annyit elárulok, hogy 1125/1450-n a 7950 nem hozta a fennt írt 36-37fps-t, ahhoz 1175 körül kellene mennie, az felel meg kb egy 1100-s 7970nek
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
deicide
veterán
krx21
nagyúr
Az én konfigomon Extreme profil : 91.1 fps
A rossz minimum eredmények lehetnek HDD műveletek, vagy akár az épp történő win7 frissítések miatt...
ricshard444
veterán
2 Scene váltás között szokott beesni háttértár, konfig függetlenül...
Vannak dolgok...
WaterWawe
őstag
Nekem, leáll a driver egy bizonyos pontjánál. No tuning
deicide
veterán
Ekkora különbség lenne 670SLI és 690 között? Milyen órajelen járatod a kártyád?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
zsoleszkai
tag
A felbontást is nézd lehet nem m1, hogy 1600x900 vagy 1920x1080
/KneeBy/
deicide
veterán
Extreme-t írt ő is, ott kapott 91.1-et, nekem pedig a linkelt 74.9 lett szintén ugyanazon extreme presettel (a felbontás azonos).
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
boogie84
veterán
Az kb 20% különbség. Miért ne lenne reális, ha kb tíz, tízenpár % a különbség a 670 ill a 680 között.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
krx21
nagyúr
Igen: 1600x900 GPU:1120Mhz Mem: 7200Mhz
deicide
veterán
Kis tuninggal felment 80.0-ra, de az még mindig 15% difi, nekem ez jó, mert ha a Titan a 690 80%-át fogja tudni, akkor kb olyan gyors lesz, mint a 670 SLI-m, csak 1 GPU-val...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
krx21
nagyúr
Nektek nem fagy? Lehet megint vissza kell vennem a GPU-ból?