Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1051) g4mer


g4mer
senior tag

VI-ról még pletyka szinten sincsenek hírek? :D Vagy a IV. Remasterd-re gyúrnak most? ;]

Sic Parvis Magna

(#1052) #81556480 válasza g4mer (#1051) üzenetére


#81556480
törölt tag

uborkaszezon van ;]

Mivel decemberben jött egy """ nagy """" update a GTA-ba ( két nap , inkább két este kimaxoltam) így nemhiszem hogy bármi jönne most. Red Dead Onlineban van csendesség, én oda várok most valami szintén idézőjeles "nagy" dolgot. De már lemondtam róla hogy bármi komolyabb dolog jöjjön oda. GTA-ba most amugysem beszélhetünk ( szerintem) 6-ról amíg a Enhanced & Expanded megjelenése van kilátásban. Akörül viszont nagy a csendesség. Ugye ez az új konzolokra bővített és kiemelt kiadás. Akörül lehetnek majd érdekességek. Meg én arra számítok hogy abban debütált dolgok majd a PC-verzióba jönnek patchként. Viszon annyi csalódás ért mostanság rockstar fronotn hogy lehet ez az EE verzió is egy nagy átb*szás és pénzlehúzás lesz. Ne így legyen és dobjanak valami nagyot ahogy azt a dicső multukban szokták ;]

(#1053) g4mer válasza #81556480 (#1052) üzenetére


g4mer
senior tag

Bully 2 jó lenne :)

The warriors - ról vélemények?

Sic Parvis Magna

(#1054) #81556480


#81556480
törölt tag

Nahát, ma szembesültem a ténnyel hogy a GTA3-ból ismert Tony Cipriani az a Liberty City Stories főhőse is egyben, és a 3 előtt játszódik azért fiatal és sovány.

Eddig az LCS kimaradt, hébe hóba próbálkoztam csak vele ( nameg ugye nem volt hozzá magyar felirat se), de nem tudom irányítani, hiába vettem kontroller tartót a telefonhoz és XBOX ONE kontrollerrel játszom. Kéne egy pc emulátoros portos valami. Régen megvolt de akkor is volt vele valami gond.

Amúgy a név alapján triviális persze, nem tudom hogy nem vettem észre :DDD

Most mindenki utálja a Definitive editiont, de én nekem simán jöhetne a két stories rész is ugyanebben a formában.

Érdekes, mióta szét lett patchelve és nincsenek hibák kussol az internet. Erről beszéltem korábban meg a sok megmondóemberről aki csak akkor hangos ha panaszkodni kell.

(#1055) negyven2 válasza #81556480 (#1054) üzenetére


negyven2
veterán

Ráadásul azok a javítások (kettő- három?), olyan sok változást (amik nagy része miatt a hiszti ment), nem hoztak. Mármint olyan értelemeben, hogy az vanília kiadáshoz képest. Persze az eső, hiányzó objektumok, és egy-két érdekesen kinéző épületet leszámítva.

"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."

(#1056) homerhamm


homerhamm
addikt

Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!

(#1057) #81556480


#81556480
törölt tag

(#1058) #81556480


#81556480
törölt tag

(#1059) negyven2


negyven2
veterán

Ezen téma folyatása...

Ugyanis itt nem egészen azt történet, hogy sz*r lett volna a kenyér, hanem hogy nagyon semmiben sem lett másabb mint amit 20 éve is csinál a pék. Talán egy kicsit ropogósabb lett a héja, aranyosabb a formálja. Viszont az első pár sütés nem sikerült jól (kicsit odakozmált egy két helyen, vagy volt egy -két pont a teljes kenyérben ami nem sült át jól, vagy légbuborék került bele. De ezt aztán későbbi darabokban már nem volt ennyire jelen.
Ennek az oka lehetet az, hogy a pék tudta, hogy a normális kenyér teljes elkészültéhet pontosan 2 óra kell, de a pékség tulajdonosa csak egy óra ötven percet adott rá. Így nem tudod olyan munkát végezni mint amit szeretet és amit a kenyérevők elvártak volna.
Ezért a cselekedetért viszont a kenyérrajongók interes oldalain olyan kritikák kerültek a látható hibákon túl megfogalmazásra, hogy ők 20 éve szeretik ezt a pékséget, de nem kenyeret hanem sz*rt kaptak, vagy voltak olyanok is akik kenyér 2.0-át vártak (vagy legalább kalácsot), de csak sima kenyeret kaptak esztétikai hibákkal (pedig a pék elmondta, hogy ez csak egy kicsit jobb lesz mint volt, de a lényegi részei maradnak). És miközben a pék nem igazán mondhatta el, hogy ez a főnöke miatt van, eközben voltak olyanok is akik odamentek a pékhez, felpofozták azt, annak a családját és a házi papagáját, Pityut. Mert ő számukra akkora lelki törést okozott ez a egész, hogy csak így tudták túltenni magukat rajt... The End! :DDD

A másik részre meg igazából az van, hogy a fejlesztők nem azért vannak, hogy téged kiszolgáljanak (ismerős szava járása szerint: kiny*lják a s*gged)! Ők előállításnak egy terméket amit vagy megveszel vagy nem. Bár elég komoly háttérkutatások vannak ezeknél a cégeknél arról, hogy te mint vásárló, te mit is szeretnél valójában, azért sajnos nem mindig jön úgy össze ahogy szeretnék. Azárt döntő többségben a kapott végeredmény nem lesz rossz. Ténylegesen rossz játékok nagy cégektől nem igazán érkezik manapság, maximum jó, átlagos... vagy befejezetlen (BF2042).

És ahogy írtad van rengeteg más lehetőséged is, ugyanis nagyon sok játék készül manapság, a indie-től a AAAA-ig, ugyhogy van választásod, hogy kiket támogatsz a pénzeddel. Ami viszont negatív a mai világban (vagy legalábbis negatív hatást vált ki), az az, hogy ma már mindenki lehet kritikus, bárki el tudja juttatni a a véleményét bárkihez. És hiba van itt az internet 25+ éve, sajnos az emberiség mind mai napig nem tanulta meg szűrni az itt lévő "végtelen" információt. Illetve az internet közösség elég nagy része egy óvodás érzelmi habitusával rendelkezik ha más, általában az övétől eltérő véleményével találkozik szembe.

Ebből jönnek aztán az olyan esetek, hogy egy játék újságírót még a lakásánál is felkeresnek és megfenyegetnek azért, mert 7 pontot mert adni a Breath of the Wild-ra. Vagy pl. online és offline is zaklatnak kiközösítenek gyerekeket más gyerekek mert azok nem tudja megvenni pl. Fortnite-ba a legújabb kozmetikai dolgokat.

Ezzel alatt arra szeretnék utalni, hogy azért mert az "internet népe" pár valójában létező probléma miatt a játszhatatlan jelzőt akasztotta a GTA Trilogy-ra. Ami a legtöbb esetben kimerült, az elég hamar javított eső, pár helyen hiányzó textúrákban és a pár helyen tényleg nevetségesen kinéző karakterekében, azért nem volt a játszhatatlan sz*r kategória. Csak ugye a modern értékelés a legtöbb esetben úgy néz ki, 9-10 zseniális, 8 még jó, de 8 pont alatt játszhatatlan hulladék (vagy igazából 8 pont alatt minden egyenlő 0 ponttal).

Ami még vicces ebben az egészben az-az, hogy az elmúlt 10 évből (talán a ME3 ending hiszti óta van ez a fajta hozzáállás), azért ha megnézzük pár év után az akkor hasonlóan 0-ra hisztiértkélt játékok elég nagy részére ma már azt mondják, hogy igazából azok nem voltak rosszak, sőt simán jók.

Ott volt ugye az említett ME3 aminél igazából a bővített befejezés, csak annyit adott hozzá, hogy szépen elmesélte szájbarágósan, hogy mi is történt, és ezért mára már nem 0 pontos játéknak tartanak hanem közel olyan jónak mint a 2. rész. Még ME-nél tartva ott volt az Andromeda amit a netes hadsereg szintén lehúzott, de mára már korrekt résznek tartanak. Pedig itt se történt olyan hatalmas változás. De itt van a GTA Trilogy is, aminél mára már szintén az van, hogy a javtások rendbe tették és már oké játék lett (pedig véleményem valójában nem sokat javítottak és még mindig ezer sebből végzik, bár ezek inkább engem zavaró hibák és amiatt van, hogy 15-20 évesek a játékok).

Úgyhogy én úgy vagyok ezzel az egésszel, hogy nem a netes csőcselék véleményre hallgattok, hanem ha érdekel akkor megnézem magamnak. Maximum ha a konszolidáltabb személyek is arról írnak, hogy rossz lett, akkor megvárom míg bekerül pl. GP-be, Free Play Week-be.

[ Szerkesztve ]

"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."

(#1060) Mike válasza negyven2 (#1059) üzenetére


Mike
veterán

ok, jó sokat írtál, majd elolvasom este :)

(#1061) Mike válasza negyven2 (#1059) üzenetére


Mike
veterán

a kenyér nem volt jó példa
anno volt egy Gravis Ultrasound. Kiváló kártya volt, fantasztikus hangzással. De opl chipet nem voltak képesek rátenni az istenért sem. Csak ültek a jó kis termékükön évekig. Az lett a vége, hogy 5 év alatt eltűntek a porondról (Advanced Garavis 1992-97)

mindez azért van, mert a marketingesek átvették az irányítást. az autóiparban ugyanaz van.
ugyanakkor a Rockstar azért 7 évet elfejlesztgette az Rdr2-t, ami baromi részletes, ugyanakkor van amire nem jutott idő, és elnagyolták, ki tudja miért. gondolom időhiány miatt. egyes csapatoknak kisebb terület jutott, másoknak több. nem ismerem a Rockstar munkaszervezését, elképzelni nem tudom mivel foglalkozik 4500 ember. mint ahogy azt sem tudom, mit csinálnak most. de valamit biztos, mert 4500 embert etetni nem kis összeg.

ha az a kenyér drága, és darabja 20 arany, még jó hogy megpofozzák, pár száz éve meg is lincseltek az emberek a másikat egy ilyenért. sokat szelidültünk azóta.

szerintem sem azért vannak a fejlesztők. nekik nem is az a dolguk, hogy az ügyfelekkel foglalkozzanak. arra ott a vevőszolgálat, akiknek más dolguk sincs mit átfodítsák az elégedetlenséget elégedettségbe, ők bírják a gyűrődést, a hisztit, tudnak az emberekkel kommunikálni, ez a munkájuk. Ezért sem kéne egy ekkora cégnek ezt lespórolnia. A fejlesztőknak annyi dolguk lenne, hogy a vevőszolgálatról jött visszajelzéseket figyelembe vegyék. Vagy hogy a céget érdekelje a vevőik véleménye. De ez is igaz minden cégre. Ott van a Mihoyo. Minden update, nagyobb event után kérdőíveznek. A Rockstart mikor érdekelte a vevői elégedettsége, esetleges javaslatai? Igaz van support, van feedback, de nem úgy tűnik hogy foglalkoznának vele. Szóval a Rockstar jó fejlesztő csapat, mesterműveket tesznek le az asztalra, de a termék utókövetésben az alsó szegmensben vannak.

(#1062) Mike válasza negyven2 (#1059) üzenetére


Mike
veterán

"az az, hogy ma már mindenki lehet kritikus, bárki el tudja juttatni a a véleményét bárkihez"
szerintem az nem baj. a vevők visszajelzései hasznosak. csak foglalkozni kéne vele. mint írtama Mihoy jó példa. Szoftver cégeknél ez legtöbbszőr úgy van, hogy az elején még lelkesek, még érdekli őket a játékuk fogadtatása, aztán ahogy nőnek, egyre kevébé. Ez lehet amiatt hogy a cég egyre dagad, a lelkesek már mással foglalkoznak, a supportosok meg csak egy munkahelyet látnak benne, illetve a mi szartuk a napot, örüljenek a majmok, hogy adtunk nekik valamit mentalitás.

nem érzem az óvódás mentalitást. szerintem ez csak fórumokon van így, és csak mi öregek fórumozunk a fiatalok már nem. én inkább a hüyleség diadalát érzem. még 99-ben azt hittem az internet megváltoztatja az emberiséget, demokratikusabb lesz a világ, mindeki hozzájut értelmes és hasznos információhoz, beszélgethet másokkal, tartalmat gyárthat, amit nem kell kiadni, levetíteni. egyrésze ennek be is jött másrészről a hülyék átvették az internet nagy részét, és nem a tudás terjed rajta, hanem a hülyeség.

A játékújságírókról van véleményem, én is csináltam két évig, élveztem, de, talán éppen azért, nem adok arra amit írnak. Így értem az óvódás szintet, igen, vannak hülyék. a gyerekek meg mindig ezt csinálták, az én időmben msárt. az általános iskolában mindig fontosak voltak a külsőségek. középiskolában ha szerencséd van, nem. ha nincs akkor megmarad egész életedben hiszen most is egyesek azon mérnek másokat, milyen kocsijuk, vitorlásuk van.

(#1063) Mike válasza negyven2 (#1059) üzenetére


Mike
veterán

Defective edition: gusztustalan grafika, új hibák
de egy 21 fős cég csinálta és a Take2 valamit ki akart adni
most majd nem akarnak többet.
a Take2 szerintem el van magától ájulva, így minden pofon jó helyre ment.

amúgy engem nem érintett, egyrészt az SA-val eljátszottam 7 évig, másrészt megvan díszdobozban. Plusz az almúlt 30 évben megtanultam, hogy a régi játékokat meg kell örizni az jó emlékezetedben, de pont emiatt nem szabad újra elővenni, mert akkor jön az, hogy egyrészt nem emlékszel már az irányításra, másrészt feleteszed magadnak azt a kérdést, hogy tudtam ezzel a fossal játszani? Érdekes, hogya a 90-es években ehhez csak pár év kellett, mostanra a technológiga fejlődés belassult. A pontozés felvetésével nem értek egyet, ugyanakkor szerintem sok a 10, elég lenne 5 mint az érdemjegyek, azt mindenki érti, vagy ha már eljött a hülyék kora, akkor ugye a szar/elmegy/fasza besorolás is elég lenne :)

persze, hogy azt mondják mert most már megbecsülik a szart a fostengerben :D
bár szerintem régen is dömping volt a vacak játékokból, régen is basztak el kiadásokat, max az internet előtt kénytelenk voltak normálisan, tesztelve kiadni, mert nem lehetet azt csinálni, hogy kiadjuk aztán majd javítgatjuk
gondolom sokaknak ebből is elegük van, hogy kvázi a kiadók már a tesztelőket is lesporólják. Szóval ott tartunk, hogy se support nincs, se teszt. Kiadnak valami félkész cuccot, amit a vevők ingyen tesztelnek. Ha jött elég bevétel, látnak benne potenciált, kijavítják, ha nem, akkor megy a project a kukába, a vevők meg fortyognak, teszem hozzá, jogosan, és mivel normális supprt sincs, azon töltik ki a dühüket akiket elérnek. mint a Rockstarnál. ahol én már weekly reportokat irogattam nekik, de sosem jutottam egy robotnál tovább. na most ha ezek uán találkozom egy belső munkatárssal, akkor annak tutit elmondom a nem túl fényes véleményemet a cégről, hiába ő csak egy takarító.

(#1064) negyven2


negyven2
veterán

"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."

(#1065) #81556480


#81556480
törölt tag

(#1066) homerhamm válasza #81556480 (#1065) üzenetére


homerhamm
addikt

Ha ez a térkép tényleg létezne, azonnal venném a játékot. :DDD

Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!

(#1067) #81556480


#81556480
törölt tag

10 éves a Max Payne 3. Lesz új még sosem hallott zenéket tartalmazó limitált kiadású bakelit.

(#1068) negyven2 válasza #81556480 (#1067) üzenetére


negyven2
veterán

Nem sosem hallott, hanem kiadatlan számokat fog tartalmazni. Vagyis a játékban benne vannak, csak nem jelent meg külön.

"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."

(#1069) #81556480 válasza negyven2 (#1068) üzenetére


#81556480
törölt tag

hát én úgy értelmeztem hogy a "new version" az olyan változata egyes számoknak amik nem kerültek be a játékba. Vagy elkészültek de sosem kerültek be. De lehet olyan is amiből csak részlet szólalt meg, de még nem adták ki a teljes számot.

ha az van amit mondasz, akkor nagyon kiváncsi vagyok. Ismerem oda vissza az egész albumot amit cd-n kiadtak. A gyűjtői kiadáshoz adták, meg spotyn is fent van. nem tudom mi lehet az ami a játékban benne van de azok között nincs.

szerk: szerintem is - is. lesz új, és kiadatlan bennelévő is.

[ Szerkesztve ]

(#1070) negyven2 válasza #81556480 (#1069) üzenetére


negyven2
veterán

"Featuring the evocative music of L.A. noise band HEALTH, Max Payne 3 – The Official Soundtrack (Anniversary Edition) also debuts previously unreleased tracks from the game".

Én ezt úgy értelmezem, hogy korábban ki nem adott (meg nem jelentettet), számók a játékból. Vagyis a MP3-ban benne vannak, de a zenei albumra nem kerültek fel. RDR2 esetén is megvan ez. Ott is hiába jött ki kettő album és egy EP, még mindig vannak olyan zeneék amik nem érhetőek el. De GTA V esetén is vannak olyanok. Főleg az Online-hoz csinált zenéket nem adták ki soha (mondjuk jövőre lesz 10 éves a GTA V, hátha jön majd ahhoz is egy ilyen album :DDD).

"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."

(#1072) #81556480 válasza negyven2 (#1070) üzenetére


#81556480
törölt tag

Én pont nem erre a mondatra gondoltam, na de mindegy majd meglátjuk.

GTA onlineból a játék alapverziójának zenéi vannak kint, meg a dr.dre-s. spotifyon rendszeresen szoktam hallgatni vezetés közben az instrumentális online számokat. Elég jók :C
Főleg azok nosztalgikosak amik egy-egy kihalt mode zenéi és már jéték közben sem lehet meghallgatni

(#1073) Golden9


Golden9
addikt

(#1074) negyven2 válasza Golden9 (#1073) üzenetére


negyven2
veterán

Csak hogy maradjunk a GameS*ar-nál...

Csodásnak tűnt, de nagyrészt lopott anyagból állt az Unreal Engine 5-ös San Andreas bemutató

De ezt már leírtam máshol is, hogy egy játékhoz ilyen fajta trailer-ert, "hogy nézne ki" videót, sokkal könnyebben össze lehet rakni, mint tényleg megcsinálni olyanra. Ugyanis a legtöbb esetben nem kell törődni a bemutatóvideón kívüli maradék világgal, és azzal, hogy az valójában is játékként működőn.

"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."

(#1075) #81556480


#81556480
törölt tag

(#1076) homerhamm


homerhamm
addikt

Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!

(#1077) Wiz Khalifa válasza homerhamm (#1076) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Sose értettem kinek nehéz. Én mindig elsőre, faszán meg tudtam csinálni. :)

Smoke some weed nigga!

(#1078) homerhamm válasza Wiz Khalifa (#1077) üzenetére


homerhamm
addikt

Én el se kezdtem, sőt még a triógia sincs fenn a boxon. :D

Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!

(#1079) Wiz Khalifa válasza homerhamm (#1078) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Borzasztó vagy. A Vice City-t mikor megjelent már ki kellett volna játszanod. Az eredetiről beszélek! :DD

Én 5 éves koromba kezdtem a GTA-s világom a GTA I-el. Azt se tudtam mit kell nyomni de mondtam bátyámnak hogy na most már had nyomassam mert elég volt. :C

Smoke some weed nigga!

(#1080) lanszelot


lanszelot
addikt

Hello,
Megvettem az LA Noire -t steam -en.
Telepítéskor össze kellett kapcsolnom a Rockstar Social Club és a Steam -es accountomat.
Azóta nem tudok belépni a Social Club -omba.
Az LA Noir -el tudok játszani, tehát ott belép a steam-en.
De se a Rockstar Launcher, se a böngészőn át nem enged be.
Azt mondja nem jó email, vagy jelszó. Pedig tuti jó.
Nem tudok írni a Rockstar -nak , mert ahhoz be kellene jelentkeznem.
Twitteren nem válaszolnak.
Tudna valaki segíteni?

(#1081) bobalazs


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog (1)

LoL fogom a fejem.
https://www.youtube.com/watch?v=lbF22VC0SvQ
Kiderült hogy a rockstar több játékot is ugy forgalmaz steamen hogy crackelt, feltört exe fájlt rakott a steam játékokba egyúttal azért hogy kikerülje a játékbeli cd kérést, (kérem helyezze be a lemezt duma)... Valaki belenézett az exébe és látta hogy ugyanaz a crack csapat által beleírt szöveg van benne, amit warezba csinálnak meg. Szóval leszedték a tört verziot és bemásolták a játék mappába és ugy adták ki vazeee! lol

(#1082) homerhamm


homerhamm
addikt

Találtam egy képet Plata autójáról!

[ Szerkesztve ]

Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.