Téma összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
WunderKinder
tag
Gearbest support:
Vettem egy tabletet Eu raktárból. Kb. 10 percet működött és meghalt.
A gearbest supportja 5 nap alatt 3 levélre nem válaszolt, csak az automata válasz jött, hogy feldolgozzák. Miután a paypal-on jelentettem az esetet érdekes módon egy órán belül válaszoltak, hogy küldjek videót a hibáról (be sem kapcsol a tablet , információ dús egy videó lett).
Felajánlottak három lehetőséget:
1. visszaküldöm Kínába a tabletet (ők Angliából küldték) és visszaadnak 74 dollárt gb wallet-re (az ára 79 dollár + 5 dollár szállítás volt).
2. megtartom a tabletet és kapok 10 dollárt, hogy javíttassam meg.
3. ha kifizetek még 65 dollárt akkor kapok egy másikat.
Korrekt egy társaság.
[ Szerkesztve ]