Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ősember
őstag
kötelezö hibás alkatrész csere után ujrainditani a garanciát? ugy értem ez törvény?
______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Ősember
őstag
válasz Flashback #638 üzenetére
én eleve nem mondtam volna meg hogy leégett egy chip... ilyenkor az a legjobb, hogy ha a hülyét adod (szerintem). könyebben elnézik egy laikusnak, mintha te pontosan meg tudod mondani mi a helyzet. aki nem ért hozzá, szerinted pont azt a kis chipet a kártya szélén nézte volna meg? ebböl a hozzáértésböl viszint következtethetnek tuningra és akkor már tul sok a komplikácio
szerintem egyszerüen kötelességük és kész. ha nem tudják rád kenni a hibát, akkor értelemszerüen magátol pusztult ki a kártya, vagyis rendeltetés szerü használat közben nyekkent meg
ha engem ugy akarnának lerázni, hogy a készülék náluk van, de a telefont nem veszik fel, biztos hogy bemennék és addig faggatnám amig meg nem mondja mi a fennakadás oka
[Szerkesztve]______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Ősember
őstag
olvassad el a bolt garanciális feltételeit! ez pontosan a második hét, szoval lassan már kötelességül vagy pénzt vagy terméket adni, vagy a fent emlitettek alapján hivatalos nem krixkrax papirral igazolni, hogy nem rajtuk mulik a késés. én 29.-én adtam le egy tápot, de nem is akarom felhivni öket mig nem jár le az ''ultimátum'' jobb nekem, ha visszafizetik a teljes vásárási összeget
viszont ha bárki engem akar köcs*gölni azt nem nézem jo szemmel______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Ősember
őstag
szerintem ha már az igazolásod sincs meg, hogy beadtad ne neked álljon majd feljebb a boltban már csak azért se, mert lehet ''elmegy töled a kedvük'' és akkor majd ök is törekednek arra, hogy ne kapjad vissza a cuccod, szerintem... a rossz csak rosszat vonz
______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Ősember
őstag
tulságosan leszükited a kört, nem vásárol mindenki sulinetnél
ellenben, ha mégis szolhatok szerintem tedd vissza az eredetit, semennyi idöbe sem kerül aztán majd a végén te visszateszed a friss bioszt.______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Ősember
őstag
válasz concret_hp #985 üzenetére
szerintem pixelhibával nem sokat tudnak kezdeni, cserélni kell. ha nincs ilyen monitor akkor vagy megváratnak és addig nem kapsz monitort amig nincs ugyan olyanjuk, vagy kapsz valami hasonlot. pénzt csak akkor szoktak visszaadni, ha már legalább 3 hete huzodik a téma és kilátástalan, de ekkor is inkább valami ideiglenes monitort ajánlanának fel, hogy a pénz náluk maradjon. nem udom honnan vetted, de ha rendesen akkor azonnal itéznek valamit (perse miután megnézték tényleg hibás-e) viszont ha aljadékok akkor huzzák majd az idöd
______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest