Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ősember
őstag
válasz
concret_hp #985 üzenetére
szerintem pixelhibával nem sokat tudnak kezdeni, cserélni kell. ha nincs ilyen monitor akkor vagy megváratnak és addig nem kapsz monitort amig nincs ugyan olyanjuk, vagy kapsz valami hasonlot. pénzt csak akkor szoktak visszaadni, ha már legalább 3 hete huzodik a téma és kilátástalan, de ekkor is inkább valami ideiglenes monitort ajánlanának fel, hogy a pénz náluk maradjon. nem udom honnan vetted, de ha rendesen akkor azonnal itéznek valamit (perse miután megnézték tényleg hibás-e) viszont ha aljadékok akkor huzzák majd az idöd
-
Ősember
őstag
-
Ősember
őstag
olvassad el a bolt garanciális feltételeit! ez pontosan a második hét, szoval lassan már kötelességül vagy pénzt vagy terméket adni, vagy a fent emlitettek alapján hivatalos nem krixkrax papirral igazolni, hogy nem rajtuk mulik a késés. én 29.-én adtam le egy tápot, de nem is akarom felhivni öket mig nem jár le az ''ultimátum''
jobb nekem, ha visszafizetik a teljes vásárási összeget
viszont ha bárki engem akar köcs*gölni azt nem nézem jo szemmel -
Ősember
őstag
válasz
Flashback #638 üzenetére
én eleve nem mondtam volna meg hogy leégett egy chip... ilyenkor az a legjobb, hogy ha a hülyét adod (szerintem). könyebben elnézik egy laikusnak, mintha te pontosan meg tudod mondani mi a helyzet. aki nem ért hozzá, szerinted pont azt a kis chipet a kártya szélén nézte volna meg?
ebböl a hozzáértésböl viszint következtethetnek tuningra és akkor már tul sok a komplikácio
szerintem egyszerüen kötelességük és kész. ha nem tudják rád kenni a hibát, akkor értelemszerüen magátol pusztult ki a kártya, vagyis rendeltetés szerü használat közben nyekkent meg
ha engem ugy akarnának lerázni, hogy a készülék náluk van, de a telefont nem veszik fel, biztos hogy bemennék és addig faggatnám amig meg nem mondja mi a fennakadás oka
[Szerkesztve] -
Ősember
őstag
kötelezö hibás alkatrész csere után ujrainditani a garanciát? ugy értem ez törvény?
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 9 Pro készülékek 128gb / 256 gb / 512gb - Szép állapot, garancia, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X7 Pro 5G 12/512gb - Makulátlan, garanciális, akár beszámítással
- Xiaomi 14T Pro 12/512gb - Makulátlan, akár beszámítással
- Samsung Galaxy S25 12/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Eladó Cooler Master Masterliquid ML240L V2 RGB
- AKCIÓ! ASUS ROG Strix G513IE 15 Gamer notebook - R7 4800H 16GB RAM 512GB SSD RTX 3050Ti 4GB WIN
- Apple iPad 8 32GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- LG 65G4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest