- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- Amiga A500 - A régi barátnő
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#97716736
törölt tag
válasz
dühösvásárló #12767 üzenetére
Tetszik a nicked
Lesz aki segít -
#97716736
törölt tag
válasz
313313 #12759 üzenetére
Jó tudom hogy elmúlt 1 éves, de ha egy termékre rá van írva 3 év garancia, 1év után, miért kéne örülnöm hogy foglalkoznak vele? Ki kell küldeni ahonnan lett véve a termék, és ő küldi a gyártóhoz, mindenhol így megy, mivel meg van róla hivatalos garipapír, így persze hogy foglalkoznak vele.
De már értem, miért nem cserélték ki napokon belül a terméket, szóval csak várnom kell.
Köszi a segítségeket -
-
#97716736
törölt tag
válasz
Attix82 #12754 üzenetére
Hát inkább a 6950, mint egy GTX750, gyengébb a 750, szóval tuti nem lennék vele elégedett.
750Ti is gyengébb [link]
Mindegy ha AMD-t kapok, egyből adom el.
(#12755) 313313: Legelső cserénél tuti több mint 1 év volt, és most is az van.
De én úgy tudtam hogy 2év + 1év gyártói van az Asus-nál, szóval nem értem. -
#97716736
törölt tag
Üdvözlet emberek.
Írtam ide régebben hogy van egy rossz HD6950-es VGA-m, ami a Ramirishez szól.
Na szóval, nekem ez a kártya a Comproll KFT-től lett véve az 1Gb-os verzió, majd azt legaranciáztattam mert rossz lett, és a Ramiris 2-3 nap alatt meg is tette ezt, vissza kaptam egy 2Gb-os verziót. Elvileg már akkor csődben volt a Comproll, ma már megszűnt. ( elvileg )
Az a helyzet, hogy én a Ramirishez elküldtem a kártyát, Okt 8.-án meg is kapták, 10.-én jött a válasz, hogy megkapták tesztelik stb. Kijött náluk a hiba, mondták küldik ki a gyártóhoz, várjam meg a folyamatot. Tegnap írtam nekik mi újság.
Jött a válasz hogy: "Okt 16.-án érkezett meg a kártya, 21.-én ki is küldtük a csomaggal az Asus szervizébe..." Mellesleg nem is Okt 16.-án kapták meg a csomagot, hanem 8, vagy 9.-én de mindegy...
Na ugyebár ez egy 2-3 hónapos folyamat lenne, ha múltkor kicserélték 2-3 nap alatt, aztán a rosszat ki küldték az Asus gyártójához, akkor nekem miért nem cserélték ki egyből? Értem én, hogy Partnerségben volt a Comproll-al, de ha megszűnt, én meg a múltkori eredeti garanciapírt oda is nyomtam a VGA mellé, akkor most mi a probléma?
Meg miért csak az Asus által visszakapott VGA-t adják nekem ide, ők nem tudtak volna adni egy újat? Nekem meg szükségem lenne a kártyára, mert 2-3 hónapig Integrállt kártyával nem a legjobb.
Magyarán jól kitolnak velem ilyen téren...
Nem tudok most ilyenkor semmit tenni? -
#97716736
törölt tag
Hogyan lehet a Ramirist elérni? 9-től már bent vannak, 5 telefonszámot hívtam, egyik sem kapcsolható, vagy a szám nem létezik állandóan ezt mondja...
-
#97716736
törölt tag
Na megtudtam közben hogy 100%-ban a VGA-val van bajom. Most próbáltam hívni a Ramirist hátha bent vannak délig, de semmi.
Valahol nincs ezeknek nyitvatartási információ, hogy meddig vannak ezek bent? -
#97716736
törölt tag
válasz
freestailo #12547 üzenetére
Még annyi hogy most néztem meg a hivatalos oldalukat, és rengeteg telefonszám van megadva. Gondolom a szervizesnél kell valamelyiket felhívnom. Mert külön garanciális rész nincsen.
-
#97716736
törölt tag
válasz
freestailo #12547 üzenetére
Köszöntem a válaszod
-
#97716736
törölt tag
Üdv emberek!
Úgy nézz ki a VGA-m haldoklik egy ASUS HD6950 2GB kártya, 2 hónap garancia még van rajta.
Az előző HD6950 1GB kártyát cserélték ki erre, és hova szólt a garancia, hát a hírhedt ComprollKFT-hez, ami már akkor felszámolás alatt állt, de nagy nehezen sikerült legaranciáztatnom.
Amikor visszakaptam a 2GB-os cseredarabot, akkor a Ramiris Europe KFT-nél lett cserélve.
Gondolom nem a Comproll-hoz kellene megint fordulnom, hanem a Ramiris-hez, elvileg ez valami nagyker lehet.
Garanciáztatás ügyben csak simán hívjam fel őket mi a gondom bajom, majd küldjem el a hibás VGA-t, és kicserélik?
Sose volt még dolgom a Ramirisel. ( megbízhatóak, normálisak stb? )Előre is köszi a válaszokat
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Direct One (műholdas és online TV)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Egységesítené a frissítések kezelését a Microsoft
- Vezetékes FEJhallgatók
- Futás, futópályák
- Alkoholista nevelde
- alza vélemények - tapasztalatok
- Nintendo Switch 2
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- Asztali PC , R7 8700F , RTX 3070 Ti , 32GB DDR5 , 512GB NVME , 1.5TB HDD
- Katana GF76 11UG 17.3" FHD IPS i7-11800H RTX 3070 32GB 512GB NVMe gar
- Samsung 65" QLED 4K Q7F Vision AI Smart TV (2025) Bontatlan / 2 év gari
- Bontatlan, régi, legális, szoftverek: Autodesk Maya, Lightwave 3D, Windows, Office, Norton, stb.
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 128 - Lenovo Legion 5 (16IRX9) - Intel Core i7-14650HX, RTX 4070 (ELKELT)
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Rampage SHIVA CM 750W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE H77-DS3H H77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest