Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- Mi történik egy netes csalás után?
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Hiányzik a gamer érzés
- LDNIO A6140C 140W GaN Super Fast Desktop Charger
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#97716736
törölt tag
Üdv emberek!
Úgy nézz ki a VGA-m haldoklik egy ASUS HD6950 2GB kártya, 2 hónap garancia még van rajta.
Az előző HD6950 1GB kártyát cserélték ki erre, és hova szólt a garancia, hát a hírhedt ComprollKFT-hez, ami már akkor felszámolás alatt állt, de nagy nehezen sikerült legaranciáztatnom.
Amikor visszakaptam a 2GB-os cseredarabot, akkor a Ramiris Europe KFT-nél lett cserélve.
Gondolom nem a Comproll-hoz kellene megint fordulnom, hanem a Ramiris-hez, elvileg ez valami nagyker lehet.
Garanciáztatás ügyben csak simán hívjam fel őket mi a gondom bajom, majd küldjem el a hibás VGA-t, és kicserélik?
Sose volt még dolgom a Ramirisel. ( megbízhatóak, normálisak stb? )Előre is köszi a válaszokat
-
#97716736
törölt tag
válasz freestailo #12547 üzenetére
Köszöntem a válaszod
-
#97716736
törölt tag
válasz freestailo #12547 üzenetére
Még annyi hogy most néztem meg a hivatalos oldalukat, és rengeteg telefonszám van megadva. Gondolom a szervizesnél kell valamelyiket felhívnom. Mert külön garanciális rész nincsen.
[ Szerkesztve ]
-
#97716736
törölt tag
Na megtudtam közben hogy 100%-ban a VGA-val van bajom. Most próbáltam hívni a Ramirist hátha bent vannak délig, de semmi.
Valahol nincs ezeknek nyitvatartási információ, hogy meddig vannak ezek bent? -
#97716736
törölt tag
Hogyan lehet a Ramirist elérni? 9-től már bent vannak, 5 telefonszámot hívtam, egyik sem kapcsolható, vagy a szám nem létezik állandóan ezt mondja...
-
#97716736
törölt tag
Üdvözlet emberek.
Írtam ide régebben hogy van egy rossz HD6950-es VGA-m, ami a Ramirishez szól.
Na szóval, nekem ez a kártya a Comproll KFT-től lett véve az 1Gb-os verzió, majd azt legaranciáztattam mert rossz lett, és a Ramiris 2-3 nap alatt meg is tette ezt, vissza kaptam egy 2Gb-os verziót. Elvileg már akkor csődben volt a Comproll, ma már megszűnt. ( elvileg )
Az a helyzet, hogy én a Ramirishez elküldtem a kártyát, Okt 8.-án meg is kapták, 10.-én jött a válasz, hogy megkapták tesztelik stb. Kijött náluk a hiba, mondták küldik ki a gyártóhoz, várjam meg a folyamatot. Tegnap írtam nekik mi újság.
Jött a válasz hogy: "Okt 16.-án érkezett meg a kártya, 21.-én ki is küldtük a csomaggal az Asus szervizébe..." Mellesleg nem is Okt 16.-án kapták meg a csomagot, hanem 8, vagy 9.-én de mindegy...
Na ugyebár ez egy 2-3 hónapos folyamat lenne, ha múltkor kicserélték 2-3 nap alatt, aztán a rosszat ki küldték az Asus gyártójához, akkor nekem miért nem cserélték ki egyből? Értem én, hogy Partnerségben volt a Comproll-al, de ha megszűnt, én meg a múltkori eredeti garanciapírt oda is nyomtam a VGA mellé, akkor most mi a probléma?
Meg miért csak az Asus által visszakapott VGA-t adják nekem ide, ők nem tudtak volna adni egy újat? Nekem meg szükségem lenne a kártyára, mert 2-3 hónapig Integrállt kártyával nem a legjobb.
Magyarán jól kitolnak velem ilyen téren...
Nem tudok most ilyenkor semmit tenni?[ Szerkesztve ]
-
#97716736
törölt tag
válasz Attix82 #12754 üzenetére
Hát inkább a 6950, mint egy GTX750, gyengébb a 750, szóval tuti nem lennék vele elégedett.
750Ti is gyengébb [link]
Mindegy ha AMD-t kapok, egyből adom el.
(#12755) 313313: Legelső cserénél tuti több mint 1 év volt, és most is az van.
De én úgy tudtam hogy 2év + 1év gyártói van az Asus-nál, szóval nem értem.[ Szerkesztve ]
-
-
#97716736
törölt tag
válasz 313313 #12759 üzenetére
Jó tudom hogy elmúlt 1 éves, de ha egy termékre rá van írva 3 év garancia, 1év után, miért kéne örülnöm hogy foglalkoznak vele? Ki kell küldeni ahonnan lett véve a termék, és ő küldi a gyártóhoz, mindenhol így megy, mivel meg van róla hivatalos garipapír, így persze hogy foglalkoznak vele.
De már értem, miért nem cserélték ki napokon belül a terméket, szóval csak várnom kell.
Köszi a segítségeket -
#97716736
törölt tag
válasz dühösvásárló #12767 üzenetére
Tetszik a nicked
Lesz aki segít
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kupon kunyeráló
- Hálózatokról alaposan
- Macska topik
- iPhone topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Apple notebookok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Xbox One X 1TB + újszerű kontroller + FIFA 20 CD játék!
- Csere-Beszámítás! Limitált! Hordozható Gamer PC! HP Omen X 1000P . I7 7820HK / GTX 1080 / 16GB DDR4
- Thrustmaster TH8A USB kézi váltó + Racing clamp egybe eladó (PC)
- 10. gen ultrabook szép állapotban 80k-ér eladó!
- Asus ROG Strix G713 /Ryzen 7 4800H/16GB DDR4/512GB SSD/RTX 3050/Beszámítás.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest