Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- oriic: Google Translate helyett: DeepL Translator
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Urby66: Elvesztegetett idők, félbehagyott játékok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz
galocza #23384 üzenetére
Íttam már többször, téged, mint vevőt nem kell érdekeljen, de nagy valószínűséggel ez van mögötte:
Te anno megvásároltad a terméket, ez A beszállítótól származott
Leadtad garira, A beszállító (vagy valaki előtte) nem javított, hanem pénzvisszázott a boltnak, ahol vetted, így kényszerűen te is visszakapod a pénzt
amit jelenleg elérhetőnek látsz a webshopban, az B vagy C beszállítótól származó termék, jelen áron vásárolt, emiatt nem kötik össze a tieddel. A te korábbi vásárlásodon nem volt annyi haszon, amibe beleférne ez a jófejkedés, hogy egy harmaddal drágábban beszerzett terméket megkapsz most. Ha elúszik a haszon, vagy egy minimális bukó van, az bolttól függően belefér, egyharmad drágulás (aminről sem a bolt, sem a gyártó nem tehet, hanem nagyja ez a pénzgügyi zseni kormány, mert egyrészt infláció, másrészt árfolyamkülönbség,) tehát a masszív bukó nem. -
válasz
galocza #23362 üzenetére
nem kell fizetned semmit
ingyen használtad a terméket és most visszakapod az eredeti vételárát
nem értem hogy lehet ezt veszteségként felfogni
miért akarnád még egyszer egyáltalán ugyanazt a szart megvenni?
még a megdrágult videokártyáknál érthető hogy nem tetszik az emberek, de azért bill-t lehet normálisat is venni....javaslok egy logitechet (ez nem jogi csak tapasztalati tanács) -
válasz
galocza #23358 üzenetére
Szia! Ha kicsit visszaolvasol, láthatod, hogy heti szinten jön elő ez a téma. Ha nem fogadod el a pénzvisszafizetést, akkor közvetlenül a gyártóval lehetne megpróbálni gariztatni (nem tudom EU-ban lehet-e az adott terméknél), vagy pert indíthatsz, amit még senki nem csinált végig, tekintve hogy mekkora szívás és az eredménye sem garantált.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- BestBuy topik
- DUNE médialejátszók topicja
- További aktív témák...
- Honor Magic5 Pro 12/512GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Adatkábellel, Dobozzal, 1 Év Garancia!
- Apple iPhone 11 128GB, Akku: 83%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung-LG-Philips-Sony TV/MONITOR 40"-49" BAZÁR (Számlával és Garanciával) kb.: 150db
- XPS 14 9440 14.5" FHD+ IPS Intel Ultra 7 155H 16GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- Harman Kardon AVR 171S erősítő és Harman Kardon HKTS 16BQ/230
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest