Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz !Overdose! #33063 üzenetére

    Erdekes amit irsz, mert eccer azt irod, sok szponzoruk volt, utana meg hogy megis 200M USD-t kellett zsebbol beletapsolniuk a ~400M-bol. Vhogy nem erzem, hogy pl hasonlo vagy a nagyobb, 3-400M+ -s koltsegvetesu csapatoknal ennek ellenere miert nem rakja be F1 kaput a valsag. Lehet ott annyi meg ojan szponzor van, akikkel siman igy is nyereseges a csapattulajnak a biznisz? Nem mellesleg azok hogy-hogy 300M-bol tudnak rendeszeresen az elso tizben is szerepelni, csak a Honda miert nem tud(ott) evek ota elerni semmit...mert lovetta hatter az megvolt
    Pl a Williams-nel ki tolja be a szponzor ammon feluli lovékat a csapatba?

    hobizoli

  • remington2

    senior tag

    válasz !Overdose! #33063 üzenetére

    Egyszerű: egy jól menő szekérnél, telitüdőből fújt lufi mellett megengedhették maguknak, hogy f1-be (is) pumpálják a pénzt, mert az eredménnyel is kecsegetett (szerintem jók lettek volna, főleg Brawn égisze alatt), és nem is érezték meg annyira komolyan. Aztán jött a válság, és más lett minden: az autóipart egészében sújtó termelési "gondok" (nem termelés) új alapokat hoztak. Onnan már nem volt megengedhető egy f1-es program, akármilyen jó is lett volna. Úgyhogy nem az vitte rá őket erre a döntésre, hogyan szerepeltek / beletöltött pénz, hiszen ilyen alapon már idén sem kellett volna küszködni. A környezet változott, és ez tünteti fel más színben az egészet.

    Szerintem azok, akik azt hangoztatják, hogy a Honda "bűnbaknak" használja a válságot, aligha érzik a formula -1 <--> gazdasági válság közötti nagyságrendi különbséget. Nálunk is most zárt be egy autógyártó beszállítója.

    Mondjuk ez magánvélemény . . . rosszul látom?

    szerk: Ste írta az amd-s "megint ramaty pénzügyi helyzet" cikk kommentjei közé: "mindenki megérezte, megérzi a válságot
    valaki jobban, valaki kevésbé"

    A Honda úgy tűnik, jobban.

  • Peat;)

    veterán

    válasz !Overdose! #33063 üzenetére

    Én nem azt mondom hogy nem fontos tényező. Hanem azt hogy túlságosan is arra támaszkodnak a döntésüknél. Integra azért bemásolt pár dolgot, amitől kicsit más a helyzet. Mondjuk ezt a tnc nekem kicsit magas hogy mire gondolt mert én úgy tudom hogy több autógyár szintén tnc.

    A szponzoros részedet meg majd elhiszem ha mutatsz valamit, mert én linkeltem legalább valamit és amit nem linkeltem azt is leírtam, miszerint a hondánál elég ramaty volt a szponzor és saját ráfordítás aránya egy két iromány szerint. Mivel újságból tájékozódtam lehet hogy rosszul, de ha nem mutatsz valamit akkor addig ezen az állásponton maradok hogy az f1-ben a legalacsonyabb hatékonysággal, legtöbb meg nem térült anyagi áldozattal a honda működött az elmúlt két évben.

Aktív témák