Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bambano: Bambanő háza tája
- Pajac: PassMark - Intel Core2 Quad Q9400
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
!Overdose! #33063 üzenetére
Erdekes amit irsz, mert eccer azt irod, sok szponzoruk volt, utana meg hogy megis 200M USD-t kellett zsebbol beletapsolniuk a ~400M-bol. Vhogy nem erzem, hogy pl hasonlo vagy a nagyobb, 3-400M+ -s koltsegvetesu csapatoknal ennek ellenere miert nem rakja be F1 kaput a valsag. Lehet ott annyi meg ojan szponzor van, akikkel siman igy is nyereseges a csapattulajnak a biznisz? Nem mellesleg azok hogy-hogy 300M-bol tudnak rendeszeresen az elso tizben is szerepelni, csak a Honda miert nem tud(ott) evek ota elerni semmit...mert lovetta hatter az megvolt
Pl a Williams-nel ki tolja be a szponzor ammon feluli lovékat a csapatba?hobizoli
-
remington2
senior tag
válasz
!Overdose! #33063 üzenetére
Egyszerű: egy jól menő szekérnél, telitüdőből fújt lufi mellett megengedhették maguknak, hogy f1-be (is) pumpálják a pénzt, mert az eredménnyel is kecsegetett (szerintem jók lettek volna, főleg Brawn égisze alatt), és nem is érezték meg annyira komolyan. Aztán jött a válság, és más lett minden: az autóipart egészében sújtó termelési "gondok" (nem termelés) új alapokat hoztak. Onnan már nem volt megengedhető egy f1-es program, akármilyen jó is lett volna. Úgyhogy nem az vitte rá őket erre a döntésre, hogyan szerepeltek / beletöltött pénz, hiszen ilyen alapon már idén sem kellett volna küszködni. A környezet változott, és ez tünteti fel más színben az egészet.
Szerintem azok, akik azt hangoztatják, hogy a Honda "bűnbaknak" használja a válságot, aligha érzik a formula -1 <--> gazdasági válság közötti nagyságrendi különbséget. Nálunk is most zárt be egy autógyártó beszállítója.
Mondjuk ez magánvélemény . . . rosszul látom?
szerk: Ste írta az amd-s "megint ramaty pénzügyi helyzet" cikk kommentjei közé: "mindenki megérezte, megérzi a válságot
valaki jobban, valaki kevésbé"A Honda úgy tűnik, jobban.
-
Peat;)
veterán
válasz
!Overdose! #33063 üzenetére
Én nem azt mondom hogy nem fontos tényező. Hanem azt hogy túlságosan is arra támaszkodnak a döntésüknél. Integra azért bemásolt pár dolgot, amitől kicsit más a helyzet. Mondjuk ezt a tnc nekem kicsit magas hogy mire gondolt mert én úgy tudom hogy több autógyár szintén tnc.
A szponzoros részedet meg majd elhiszem ha mutatsz valamit, mert én linkeltem legalább valamit és amit nem linkeltem azt is leírtam, miszerint a hondánál elég ramaty volt a szponzor és saját ráfordítás aránya egy két iromány szerint. Mivel újságból tájékozódtam lehet hogy rosszul, de ha nem mutatsz valamit akkor addig ezen az állásponton maradok hogy az f1-ben a legalacsonyabb hatékonysággal, legtöbb meg nem térült anyagi áldozattal a honda működött az elmúlt két évben.
Aktív témák
- Már nem tudni, hogy mikor kerülhetnek piacra a DGX Spark gépek
- OFFTOPIK: Earfun-lányok Magyarországon
- Nyaralás topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Tárhely szolgáltató választás
- Vírusirtó topic
- PlayStation 5
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Törött Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3400, 94% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3591
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest