- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- CPU kontra VGA: melyik a fontosabb gamer laptopnál?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- leslieke: leslieke farmerzsebe
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Okos Otthon kezdőknek
- sziku69: Szólánc.
- old rocker: Mindennapi reklámjainkat ne add meg nekünk ma...se holnap.
Hirdetés
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #10529 üzenetére
Hamilton és Alonso meg is szerezték ezeket a pontokat, a csapattól meg elvették a viselkedésükkel. Ha nem teszik azt, amit tettek, akkor a meki világbajnok lett volna, de nem lett.
"Le lehetne már végre zizzenni a témáról!"
Ez meg mi? Csak nem te fogod megmondani, hogy mikor mi legyen a téma? -
wildrain
addikt
válasz
PazsitZ #10498 üzenetére
Button futamon is ment a Williamsszel? Nem emlékszem rá, hogy ment volna, de akkor csak a szerződése miatt írták fel? Így elég hülyeség szerintem...
Utánanéztem, 2000-ben ott debütált, nem is rosszul... Úgy emlékeztem, hogy a Prostban kezdett, de kevertem Heidfelddel.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #9963 üzenetére
Inkább hugyozta volna ki magából?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #9898 üzenetére
Ahha, akkor ezek szerint nálad Villeneuve tehetsége egyenlő Schumacherével. Mert az első évadban ő is világbajnok lehetett volna. Igaz, nem egy kétszeres világbajnok volt a csapattársa, de az autó, amit vezetett, az kábé ugyanígy kiemelkedett a többi közül, és szintén futamokat nyert az első évében.
Én pontosan tudom, hogy Hamilton mit alakított a korábbi években, és a 2007-es teljesítménye előtt is le a kalappal, de ez még nem mutatja, hogy olyan képességekkel bírna, mint Schumacher (de ezt már leírtam). Ha rám céloztál (ki másra) azzal, amit írtál, akkor próbáld még értelmezni az előző hsz-emet. Vagy ha te máris 10-szeres vb-nek látod Hamiltont, akkor nem szóltam, mert akkor nincs mit magyarázni. -
wildrain
addikt
válasz
AMD Power #9893 üzenetére
Szerettek volna egy új Schumachert, gondolom...
Más kérdés, hogy szerintem még nem derült ki, hogy tényleg olyan képességeknek van-e birtokában, mint a nagy hétikszes. Tud gyors lenni, de egy jól sikerült autóval gyorsnak lenni nem ugyanaz, mint felemelni és a csúcson tartani egy szétesett csapatot (vagy nagyban hozzájárulni ezekhez). -
wildrain
addikt
Szívás... nem baj, majd csinálunk percenként screenshotokat, és felnyomjuk valahova, ami nincs tiltva.
Gondolom, youtube is tilos nálatok is... nekem az a legfájóbb pont az egészben. Ezeken a webproxikon keresztül azt ugyan elérem, de maga a videó nem fut, csak a körítést látom. -
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #9432 üzenetére
Szerintem annak fog kedvezni, akik eddig is úgy kanyarodtak, hogy korán adtak gázt, és azzal is fordították az autó hátulját. Ha jól emlékszem, asszem Button csinálja így, de Kimi is nagyon jól bánik a gázzal. De Kimit én semmiképp sem féltem, mert ő az egész autóval nagyon precízen, finoman bánik, és egyébként is pozitívan nyilatkozott eddig a TC hiányáról.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #9430 üzenetére
Azért sokmindent meg fognak változtatni az autón, amitől jobban kezelhető lesz. Pl. nem mindegy, hogy a motor nyomatékgörbéje milyen, van-e hirtelen ugrás benne. A TC-hez beállított autóval ők is szenvednének kikapcsolt TC-vel, de szerintem nem lesz majd nagy különbség. Amikor tétre mennek, nyomás alatt versenyeznek, vagy pozícióért harcolnak, akkor biztos látunk majd egy-két durva ellenkormányzást.
Ráadásul mire Kínába érnek, már úgy belövik az autót, hogy tuti nem lesz ez nekik probléma. -
wildrain
addikt
válasz
Sas madár #9240 üzenetére
Ha a 2005-ös suzukai manőverre gondolsz, ott nem volt sikán, csak a 130R. Kemény volt az biztos, de komoly különbség volt az autók között, és ahhoz képest MSC jól tartotta Alonsot és Kimit is egy darabig.
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #9023 üzenetére
Asszem tavaly ilyenkor láttam egy riportot Massával. Egy olasz tévének nyilatkozott olaszul. A szöveg folyamatossága akkor is megvolt, de feliratozni kellett, mert annyira teli volt hibával.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #8970 üzenetére
...
Kimi: "Yeah, I was... having a shit." -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #8445 üzenetére
Nincs azzal semmi gond, hogy a közvélemény elvárásai megfelelnek az igazságosságnak.
-
wildrain
addikt
Eredetileg alacsonyabb nyomással mentek volna, mint amit a Micheline javasolt nekik. Ez az alacsony nyomás akkor azért lett volna veszélyes, mert deformálódott a gumi oldalfala, és ez defektveszélyt vont maga után. A Micheline ennek elkerülése érdekében magasabb nyomást javasolt, mert az stabilabban tartotta volna a gumit, de ez lassította volna őket, egyszerűen azért, mert nem az volt az ideális guminyomás.
Hogy most DC-nek miért veszélyes az alacsony guminyomás azt nem tudom pontosan, de szerintem arra gondolhatott, hogy a nyomást az üzemi hőmérsékletű gumihoz lövik be, hiszen azt használják huzamosabb ideig, viszont indulásnál a gumimelegítők használatának hiánya miatt ez extrém alacsony guminyomást eredményez, túlságosan deformálódó gumival, így a gumi nem csak a hőmérséklete, hanem a formája miatt sem fog tapadni az első körben. -
wildrain
addikt
válasz
Integra #8205 üzenetére
Plusz az év időmérője címet is megkapta, holott Massa általában nehezebb autóval kapott el ugyanannyi pole-t, mint Hamilton. Vagy lásd pl. Silverstone-t, ahol ölébe pottyant a pole egy szuperkönnyű autóval is. Végülis mindegy, de az biztos, hogy semmi objektivitás nincs ezekben a díjakban.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #7526 üzenetére
Nem is gondoltam, hogy nem, csupán leírtam a véleményemet.
-
wildrain
addikt
válasz
kicsitomi88 #7523 üzenetére
Szerintem értem, csak nem tudok nevetni rajta.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #7520 üzenetére
Nekem már az is durva, hogy valaki ilyet megcsinál. Bár ez még tényleg elmegy, ha az ember nincs képben a pia miatt, vagy valami elvetemült poénból. De annyira gusztustalan és messze nem témába vágó volt ide linkelni, hogy azt nehéz szavakba önteni.
Arról nem is beszélve, hogy aki ezt le merte szólni, annak az volt a válaszod, hogy nem bírják feldolgozni Kimi győzelmét, mintha a videó teljesen rendben lenne. Elég primitív viselkedés volt ez ahhoz, hogy megváltozzon a véleményem rólad, nem gondolod? -
wildrain
addikt
válasz
venember83 #7518 üzenetére
Nem akarok nyalni, de te a normálisak közé tartozol. Habár ki tudja, sokáig Motiont is oda soroltam... -
wildrain
addikt
válasz
hummertime #7514 üzenetére
Mert hol írtam olyat, hogy te a Renaultról beszéltél?? És nekem van problémám a szövegértéssel...
Fisiconak a Renaultnál már volt esélye. Alonso mellett ugyan második számú volt, de egyenlő technikai feltételekkel, mégsem ért még a nyomába se. Idén első számúként kezdte, mégis az lett a vége, hogy lenyomta egy újonc. Elpuskázta a lehetőségeit. Erre írtam, hogy szerintem nem érdemel lehetőséget senkitől már. Sem a Renaulttól (max második számú pilótaként), sem más csapattól.Aztán ezzel én befejeztem veled, mert a stílusod messze áll attól, amihez érdemes hozzászólni. Korábban is megmutattad már, hogy egyértelműen a fórumozók alja-népségéhez tartozol. Nem a véleményed miatt, mert ahhoz minden jogod megvan, hogy akár hülyeségeket gondolj valamiről, hanem a stílusod miatt, ahogy azt kiadtad magadból. Kb., mint egy ősember. Nekem legalábbis ez a véleményem rólad.
-
wildrain
addikt
válasz
hummertime #7508 üzenetére
Minden okuk megvolt ahhoz, hogy idén Fisicot első számúként kezeljék, mégis csak néhány versenyt tudott meggyőzően teljesíteni, aztán lenyomta egy újonc. Megvolt a lehetősége arra is, hogy Alonso nyomában legyen (ha le nem is győzi), de arra is csak néhány alkalommal volt képes a két év alatt. Szerinted még hány lehetőség kell egy jó pilótának, hogy megmutassa, mit tud?
Ha olyan szerencsétlen lenne, hogy pénzért juthatna csak oda, akkor nem lennének olyan gyors körei sem. Az igazán szerencsétlenektől nem jellemzőek az ilyen gyors körök sem, főleg nem az első versenyükön (lásd: Ide, Yamamoto és még sorolhatnám). Lehet, hogy nem egy Schumacher, de eddig nem rossz, amit mutatott.
-
wildrain
addikt
válasz
hummertime #7496 üzenetére
Ha nem csak annyit láttál volna belőle, hogy elüt néhány szerelőt (ami ugyan szomorú, de már tapasztalt pilótákkal is megtörtént), hanem a köridőket is megnézted volna (hú, miket nem várok tőled...
), akkor tudhatnád, hogy nem tehetségtelen.
Fisico meg már leszállóágban van, mindegy, hány lehetőséget kap, villogni már nem nagyon fog. Megvolt idén is a lehetősége, de az ő teljesítménye egyre csak esett, míg Heikki gyorsult mellette. Miért kéne neki még ülést adni? Olcsóbban is lehet ilyen tudást venni egy újonc képében, aki még jobb is lehet (pl. Piquet jr. valószínűleg kapásból hozná ezt a szintet). -
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #4572 üzenetére
durci?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #4568 üzenetére
Nem húztam fel magam, nincs okom rá. Nem az a fajta vagyok, akit nem lehet meggyőzni. Meg lehet, de tényekkel, hiteles forrással. Amit Te állítottál Kimiről, a saját (vagy a bátyád) véleményed volt egy olyan dologról, ami nem vélemény kérdése, hiszen statisztika van róla vezetve.
Ezt írtad:
Kimi statisztikailag akkor is jobban amortizálta a motorokat, mint a csapattársai.
Ebbe kötöttem bele, okkal. Mivel megcáfolható a véleményed, illene felülvizsgálnod.
Azt meg már tárgyaltuk, hogy a műszaki hibák nagy része olyan dolgot érintett, aminek igénybevételére a pilótának minimális ráhatása van. Valamint ide tartozik az is, amit több motorszakértő mérnök mondott, hogy a mai F1-es motorokat nem lehet túlhajtani, mert a vezérlő elektronika által maximalizálva van a leadandó teljesítménye. Ha ez rosszul van beállítva, az nem (csak) a pilóta hibája.Szerintem Kimit azért könyvelte el az F1 nézők többsége "nehézlábúnak", mert egyrészt a hozzáértő és mindenre odafigyelő
kommentátorok felkezdték ezt, másrészt mert egyszerűen ő volt a figyelem központjában a kieséseivel. Kit érdekelt, hogy amíg Kimi a dobogós helyekért autózott, Coulthard, Montoya vagy de la Rosa kiesett a 4-8 helyek valamelyikéről?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #4542 üzenetére
Jaj, közben visszakerestem, és látom, hogy pont neked szedtem össze a dolgokat a korábbi esetben is. Ha akkor sem győztek meg a tények, feltételezem, most sem fognak, úgyhogy mindegy is.
Érdekes, hogy ez nem is egy olyan téma, mint valaki személyiségének megítélése (ami teljesen szubjektív téma), mert itt statisztikák, tények vannak, és mégis szerintem-alapon működik ez egyeseknél. -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #4542 üzenetére
Ha minden igaz, legalább egyszer összeszedtük már itt a fórumban Kimi műszaki hibáit. Az összesnek talán a 30%-a volt motorhiba, és azok közül is egy-kettő már pénteken bekövetkezett. Olyan is volt, hogy a teljesen új erőforrást kellett akkor cserélni. Szerinted egy tét nélküli pénteki edzésen, 10 kör alatt úgy meghajtotta a gépet, hogy behalt a motor? Aztán ott voltak még a váltóhibái. Teljesen mindegy, ki vezeti a gépet, gyakorlatilag az egész versenyen szinte darabra ugyanannyit váltanak. Mivel befolyásolta Kimi a mechanikai hibát? Volt egy sereg elektronikai hiba is, és még lehetne sorolni.
Ha a bátyád figyelmesen követte a kedvence pályafutását, akkor erre is illett volna odafigyelni. Ott van az FIA honlapján a kieséseinek oka, érdemes végignézegetni, összehasonlítani a csapattársaival. Kiderül, hogy alattuk sem volt megbízhatóbb a McLaren. Így annak, amit említettél, hogy statisztikailag bizonyított, hogy Kimi motorgyilkos, statisztikailag éppenhogy az ellenkezője derül ki. -
wildrain
addikt
válasz
manutdzoli #4483 üzenetére
kíváncsi vagyok milyen lesz sötétben száguldó autókat látni.
Majd odamegyek, és csúzlival kilődözöm a lámpákat. -
wildrain
addikt
válasz
manutdzoli #4455 üzenetére
miért nem kimivel hosszabbítanak?
Mert neki 2009. végéig élő szerződése van. Ráérnek még azzal. -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #4388 üzenetére
Kétlem, hogy a Meki szimulátornak a grafikája realisztikusabb lenne.
Valószínűleg pont annyira realisztikus, amennyire annak kell lennie. Ha egy pálya környékéről kivennének mindent (épületeket, fákat, hirdetőtáblákat, szóval mindent), és nem maradna más, csak a szürke aszfalt meg mellette a kanyart jelző táblák, akkor egy versenyző, aki a régi verziót ismerte, ugyanúgy tudna vezetni rajta, mert egy versenypályán semmi más nem számít, csak az aszfalt a kanyarjaival. Ennélfogva nem előnyösebb egy PS jó grafikája a McLaren szimulátorának helyes fizikai modellezésével szemben.
Egyébként egy szimulátor is csak egy bizonyos fokig tud segíteni a felkészülésben, addig, amíg nem rögzül a pályarajz. Ez körülbelül 15-20 kör lehet egy versenyző esetében, annál semmiképpen sem több. Utána talán tud még finomítani apróságokat, de abban a szimulátor nem segít (főleg nem egy PS), ahhoz a helyszínen kell lenni, és ott kell körözni.
A helyzeten csak ronthat, ha a PS hülye fizikája beidegződéssé válik (túl gyors kanyarvétel, helytelen féktávok, esetleg helytelen pályageometria). Lehet akármilyen jó az a grafika, ha ezek nem élethűek, bukott az egész. -
wildrain
addikt
válasz
venember83 #4287 üzenetére
SC alatt minden poszton sárgáznak.
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #4041 üzenetére
A Renaultnál elintézik, hogy egy pilóta se legyen gyorsabb Alonsonál. Emlékszünk még Trullira...
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #3977 üzenetére
Hát nem tudom, ez az infó honnan van, de én versenyeztem Mike ellen nem egy kategóriában, ahol full segítség nélkül mentünk, és azért azt észrevenni, hogy valaki billel nyomja, vagy kormánnyal. Ha ezt netán ő maga írta, akkor valószínűleg rendesen átvert.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #3974 üzenetére
Mondjuk nem vagyok egy nagy Mike-fan én sem, de ez a billentyűzetes szimulátorkirály duma eléggé mellé ment.
-
wildrain
addikt
Nem is értem, miért mondják, hogy jó esőben.
Elég rövid memóriával rendelkezel.Esetleg nézd vissza a tavalyi Magyar Nagydíjat, hogyan lealázta a mezőnyt (azokat is, akik egy típusú gumin voltak vele, mert a bridgestone-osokat leverni nem volt nagy fegyvertény). Vagy nézd meg az idei Német Nagydíjat. Igaz, ott Massának gondjai voltak, de ettől függetlenül Alonso nagyon jól ment.
Meg akkor ilyen alapon Schumacher sem volt esőmenő, mert hiszen 2003-ban a Brazil Nagydíjon ő is belecsapta a falba az autóját?
-
wildrain
addikt
Stepney: nekem köszönhető az izgalmas VB
Aszongya: Megkérdezte tőlem, mit akarok ezzel, és neki is azt mondtam, hogy csak egy tiszta és fair bajnokságot.Hát tényleg, ő aztán a fairség és a becsületesség megtestesítője. Van bőr a képén, elég sok...
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #2939 üzenetére
Hogy milyen vékony a határ, és hogy mennyire nem lehet tudni, bejön-e az adott lépés, arra jó példa a tavalyi hungaroringi futam, ahol jópáran bepróbálkoztak a száraz gumival, és bár első blikkre jó ötletnek tűnt, a végén csak pörgés-forgás, és még egy felesleges kiállás lett belőle. Még a tapasztalt Barrichello is befürdött vele, nem csak az akkor még újonc Speed.
-
wildrain
addikt
válasz
Ricardo #2937 üzenetére
Esőgumi volt az (csak nem extrém), és szerintem nem is feltétlenül volt hibás döntés. Akkor még úgy nézett ki, hogy addig marad bent a SC, amíg nem javulnak a körülmények. Ha ez így lett volna, akkor a többi, full esőgumin levő pilótáknak mind a boxba kellett volna mennie átmenetiért. Ráadásul Kimi úgy ítélte meg a rajtrácsra menet, hogy jó lesz az intermediate is. Neki talán jó is lett volna, de ugye Massa még a SC mögött is megforgott vele.
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #2865 üzenetére
Ez a napi betevő kötekedés. Mike ilyen szerkezetű. Az nem baj, hogy ő is fikázza Ralfot, de most neked beszólhatott emiatt, és ez jó.
És különben is, János mostanában ritkábban jár erre, más felület után kell nézni.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #2817 üzenetére
Attól, hogy nem hivatalos, még lehet lóvét juttatni a másiknak. Szerintem ezt neked nem kell elmagyaráznom, dolgozol az építőiparban, láttál már pár dolgot...
Egyébként meg egyáltalán nem biztos, hogy nincs róla papír. Lehet csinálni szerződést, vagy bármit, ami hivatalos alapot ad a dolognak, csak megfelelő könyvelői meló kérdése. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #2809 üzenetére
Szerintem egy versenysportban a motiváció vagy a másik iránti lojalitás elvesztése az egyik legnagyobb negatív hatással járó tényező. Ezt egy ilyen húzással talán meg tudja előzni. Mint a legtöbb dologba, ebbe is jól bele lehet kötni, de szerintem teljesen rendben van. Olyan valamit jutalmaz, ami korrekt, pozitív dolog (minőségi, precíz munka), és nem rosszra ösztönöz a másik ellen.
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #2800 üzenetére
Nemtom, lehet, hogy én vagyok ilyen érzelemmentes, de valahogy semmi kivetnivalót nem találok abban, hogy megfizeti az embereit, ha jó munkát végeznek. Addig, amíg nem Hamilton szerelőit fizeti meg, hogy szar munkát végezzenek, hanem a sajátjait a jó munkáért, addig teljesen oké nálam a dolog.
-
wildrain
addikt
válasz
brownus #2782 üzenetére
Sok helyen olvasom/hallom, hogy nem 100 millióval kell számolni büntetésként, hanem csak 30 millával. Szerintem ez marhaság. Ha tegyük fel valaki kárt okoz a munkahelyének, és a következő hó elején 100e Ft-os fizetése mellett 130e Ft-ot kell kifizetnie, akkor igaz, hogy csak 30e Ft-ot kell a zsebéből előbányásznia, de emellett a következő havi fizetésének is lőttek (eltekintve attól, hogy törvényi szabályok vannak a levonható összegre). A McLarennek ugyanúgy nem 30 milla, hanem 100 milla fog hiányozni a jövő évi költségvetéséből, ami szerintem van akkora összeg, hogy talán a fejlesztéseken nem fog meglátszani, de komolyan át kell gondolniuk, hogy hogyan csoportosítják át a meglevő pénzeket. De én még azt is el tudom képzelni, hogy a jövő év közbeni fejlesztésekbe is beleszólhat, amikor már fogy a lóvé.
-
wildrain
addikt
válasz
manutdzoli #2718 üzenetére
2003-ban vb esélyes autóban volt. Futamot is nyert, de Montoya mögött elmaradt.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #2532 üzenetére
Én a Kubica-féle büntetésen kicsit felháborodtam. Volt egy csomó másik ütközés a versenyen, azokat még csak nem is vizsgálták, de Kubicának simán kiosztottak egy áthajtást. Ilyen alapon Vettelnek is megjárt volna. Az volt az érzésem, hogy példát akarnak statuálni, hogy Hamiltonhoz senki hozzá se érjen. Nem azt mondom, hogy a bajnokságot akarták befolyásolni, inkább azt, hogy extra óvatosak legyenek vele a többiek.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #2227 üzenetére
Montoya nem a kiszorítás miatt idiótázta le MS-t. Ez tisztán hallatszik a futam utáni beszélgetésben, ahogy azt mondja, hogy ez versenyzés, nincs ezzel gond, de ne mondja azt, hogy MS nem látta őt (vagy vak, vagy hülye). És ebben mondjuk igaza is volt. MS nagyon is látta őt, csak nem akarta nyíltan felvállalni, hogy szándékosan rakta ki.
-
wildrain
addikt
Egy kis csemege. Most akkor ki használja kinek a beállításait?
-
wildrain
addikt
Valamilyen szinten engem is szórakoztat, mert hiszen izgalmasabb azt nézni egy szabadedzésen, ahogy ráhúz és befékez Doornbos előtt, mint a lapos körözgetést. De egy inkorrekt embernek tartom, aki kizárólag a saját érdekeit tudja nézni. Valóban, a legtöbb többszörös bajnok ilyen, mert így könnyebb összehozni a győzelmet.
-
wildrain
addikt
Azért elég jól megváltozott Alonso a szemedben, nem? Régen mintha jobban kedvelted volna, mostanában meg az jön le, hogy kimondottan rossz a véleményed róla.
Megérteném, ha így lenne. Emlékszem, amikor 2003-ban a Hungaroringen lealázta a mezőnyt, nekem is nagyon szimpatikus volt, de a tavalyi hisztizésétől fogva egyre lejjebb csúszott a kedveltségi szintje.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #2114 üzenetére
Szerintem úgy érti, hogy Alonsohoz képest előbbre volt az Eau Rouge bejárata előtt, mint a La Source-ban. Az első kanyarban még csak Alonso oldaldobozánál volt, a bukótérből visszatérve meg Alonso volt az ő oldaldobozánál. Ez nem azt mutatja, hogy annyira rosszul járt volna azzal, hogy a bukótérben akadálytalanul tolhatta neki.
Szerintem kábé egálra jött ki, mert ha Alonso helyet ad neki a kerékvetőn, nagyjából ugyanígy érnek az Eau Rouge-hoz.
Aktív témák
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!