áá
Sztem simán szűk volt az előzés, mint vezető a lehető legjobb döntést hozta...ha már bepróbálkozott akkor hajrá.
Az egy nagyon is fontos s kombináció, ha nem sikerül a bemenetel, akkor vagy lesodródik pályán kivülre, vagy ketten is elmennek mellette a következő technikás balosra...ez ziher, neki is a nyakán voltak. Szal tökölés nincs, ha sok akkor vágni kell ha alkalmas rá kialakítás.
Ez nem probléma, a vágások 90 százaléka azért következik be, mert sok a bemeneti sebesség.
Itt az volt a lényeg, hogy az előzés maga teljesült-e, ha igen, akkor nincs miről beszélni, hiszen a pozíciót nem a levágás közben szerezte.
Olyan meg rengeteg van, hogy valaki elsokall,..és olyankor is van mögötte autó..valahol egész biztosan.
Megint Monza-t tudom felhozni, mert ott az első sikánban rengeteg ilyen szituáció alakul ki, féktávon beesik a másik mellé, de nem tud már ívet tartani, ezért a sikán második felét már vágja....és ez sehol nem volt eddig probléma, pl. WTCC-ben minden évben látni rá példát, mindkét futamon.
De ha megbüntették akkor valszeg nem teljesült az előzés, és akkor jogos a bünti.
...de a véleményem nekem is az, hogy ha ezen a Mercisek egy percig is kellett hogy gondolkozzanak, akkor rá kellett volna szólni Hamilton-ra hogy engedje vissza Vettel-t.
Egy visszaengedést is meg lehet csinálni úgy, hogy a dolog megtörtént, de okosan csinálva olyan pozícióban, hogy semmit nem ér vele a másik.
versenyzői finesz, szintén több példa van rá.