Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  For Honor

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-05-04 02:12:24

LOGOUT.hu

Az Ubisoft által kiadott játék elérhető a fő platformokon. Windows, PS4 valamint Xbox-on. A játékmotor az AnvilNext. A játékosnak lehetősége van 3 fő frakció között választani a lovagok, szamurájok valamint a vikingek között, 3. személyben irányíthatjuk a karakterünket.

2017 február 14-én jelent meg a játék, ami nem éppen simán indult. A kezdeti nehézségeket, hosszú hónapok után volt csak képes leküzdeni, ami a játékos bázis rovására ment. Talán a Y2 S5 az első olyan szezon ahol növekedés észlelhető és nem pedig csökkenés. Persze ez nem is vitás, hiszen számtalan újítás került be a játékba és végre elérhetővé vált a dedikált szerverek is, amik nagyon vitatott pontja volt a játéknak a kezdetekkor.

A For Honor egy akció-verekedős játék, középkori környezetben. A három frakció a Vas Légió Lovagjai, A Kiválasztott Szamurájok valamint, a Harcban Fogant Vikingek. Az alap játékban 4-4 féle karakter közül lehetett választani, majd ezekhez kaptunk 2-2 harcost a különböző szezonokkal.

Minden karakternek meg van a sajátos harcstílusa, amit külön-külön el kell sajátítani amennyiben szeretnénk a mestereivé válni. A harc rendszert az Art of Battle biztosítja nekünk. A leglényegesebb, hogy három irányból támadhatunk, valamint ebből a három irányba védekezhetünk is (fent, jobbra, balra). A támadásokat különböző indikátorok jelzik, amikre reagálva védhetjük ki a támadásokat, vagy épp szenvedhetjük el azokat. Az alap támadásokat egyszerű blokkolással meg tudunk állítani, míg vannak speciális támadások amiket csak parry-vel, azaz hárítással tudunk kivédekezni. Ezeket külön ikon is jelzi. S természetesen vannak olyan ütések amiket mindig elszenvedünk. S ez az amit idővel meg kell tanulnia a játékosnak.

A játék rendelkezik egyjátékos móddal, de ezzel csak bemelegítünk az igazi erősségébe a többjátékos módra. Valamint azt sem árt elfelejteni, hogy jelenleg még az eredeti beállításokkal vannak a karakterek az egyjátékos módban, semmiféle változást nem kaptak meg, amit már a többjátékos módban igen.

Dominion: Talán az egyik legjátszottam játék módja, egy 4v4 , zónák foglalásáról szóló játékmód, ahogy A,B valamint C pontot kell elfoglalni és megtartani. Az a csapat nyer aki eléri az 1000 pontot és végezt az ellenfél csapatával.
Brawl: 2v2, nagyon egyszerű játékmenettel, el kell intézni az ellenfél játékosait.
Duel: 1v1, a másik nagyon népszerű játékmód, ahol is nincsen más, csak saját magunk és itt ütközik ki, hogy ki mennyire ismeri az ellenfelét vagy a saját karakterét
Skirmish / Elimination: 4v4 játékmódok, míg az előbbinél pontszámokra megy az ellenfél likvidálása, addig az utóbbi egy 4 x 1v1 boostokkal amit a pályán különböző pontokról lehet felvenni
Tribute: 4v4 ez a For Honor féle zászló elrablás valamint megtartás, itt is fel lehet szedni különböző boostokat a cél 3 zászló megszerzése és megtartása

Faction War

Természetesen nem csak egymás ellen játszanak a játékosok, hanem a frakciók is harcolnak a területekért. Körökre van osztva a szezon és minden körben hirdetnek egy nyertes, valamint az 5 kör végeztével aki a legtöbbet nyerte az kapja meg a végső nyereményt, ami a legtöbb esetben arany szegélyezett embléma keret, valamint minden hősre fejdísz. Minden játékos eredménye befolyásolja és hozzátesz a versenyhez, ezért érdemes erre is időt fordítani, minden kör végén amikor is kiválaszthatjuk, hogy hova is tegyük le a megszerzett pontjaikat. Kapott egy érdekességet is a legutolsó szezonban, most már vannak különösen fontos területek, amiknek a megszerzésével, extra pénzt, xpt vagy felszerelést lehet szerezni.

Fontos oldalak:

Hivatalos honlap: Ubisoft For Honor
Összes Gear: For Fashion
Loot táblázat: Drops v1.0
Összes hős szám adatai: For Honor Values
OOS Punish: Max punish
For Honor PH játékos lista: Írd be magad!
PH discord: Csatlakozz!
For Honor Hungary discord: Csatlakozz!
For Honor Hungary Facebook csoport: Csatlakozz!
L0f4gi yt csatornája: Hasznos információk, hírek
Minden amit egy karakterről tudni lehet: Információk

ALAP FOGALMAK

GUARD : A játékban 3 alapvető támadási irány van, ez csak annyit tesz, hogy az adott ellenfél melyik irányban védekezik a 3 közül. Link

PARRY : Minden ütésnél az indikátor átvált egy rövid pillanatra fehérre. Ha ebben a pillanatban megnyomjuk a "nagy ütés"-nek avagy másnéven a heavy támadásnak a gombját akkor egy parryt hajtunk végre, amivel különböző előnyökhöz juttathatjuk magunkat. Minden heavy parry után egy garantált lightot, minden light parry után egy garantált heavyt kapunk. Link

GUARD-BREAK/COUNTER GUARD-BREAK : PC-n középső egérgombbal lehet például végrehajtani. Sokszor simán GB-vel rövidítik. Kivédeni úgy lehet ha a megfelelő időben mi is lenyomjuk a Guard-Breaket. Illetve "nagy ütéseket" más néven heavy támadásokat is meg lehet vele szakítani, ha elég gyorsak vagyunk. Link Link

FEINT : Heavy támadásokkal való "beijesztés". Amikor elkezdünk egy heavy támadást a legelején E-vel, vagy kontrolleren a B-vel meg tudjuk szakítani támadást. (Kivétel Conqueror, aki csak a full-block stance-be való belépéssel tudja ugyanezt megtenni.) Használni arra lehet például, hogy ellenfelünk a guard-ját abba az irányba tegye, így megnyitva védekezését a másik 2 irányba. Link Link

FULL BLOCK STANCE : A karakterünk minden oldalról blockolni tudja a támadásokat, de ilyenkor könnyen guardbreakelhető. Link

DODGE/DASH : Végrehajtani úgy lehet ha valamelyik irányba megyünk és Egér+Bill. esetén Space-t (értelemszerűen kontrolleren amit kell) nyomunk. Így gyorsabban megközelítve az ellenfelet, vagy elkerülve egy támadását. Link

UNDODGEABLE ATTACKS : Azok a támadások amiket nem tudunk dodge-al elkerülni. Csak a block vagy a parry marad a védésükre. Ezt egyébként egy kék animáció is mutatja. Link

DEFLECT : Assasinok, illetve a Valkyrie tud ilyet csinálni, tulajdonképpen ugyanaz mint a parry, csak annyi a különbség, hogy itt nem a heavyt kell lenyomni, hanem a támadás irányába dodgeolni a megfelelő időben. Link

CRUSHING-COUNTERSTRIKE : A light támadásnak megfelelő gombot kell megnyomni körülbelül abban az időben amikor parryzni is kéne. A játékban jelenleg a Highlander (minden irányból) és a Warden (felülről) tud ilyet csinálni. Előnye az, hogy sokkal többet sebez, mint egy sima parry utáni light. Link

REVENGE : Amennyiben blokkolunk, parrryzünk, vagy bekapunk sebézést a revenge bárunk töltődik, amit a megfelelő időben elnyomva, az ellenfeleinket földre is lökhetjük. A revenge ideje alatt nem szakítják meg a támadások a mi támadásainkat. Link

STAMINA : Ez egy mennyiség, melyet a karakter életerő sávja alatt lehet nyomon követni, a karakter "ereje". Akkor fogy ha támadunk, az ellenfelünk veszi le egyes támadásokkal, avagy ha a te támadásodat parryzik/deflectelik. Ha elfogy nem tudunk speciális támadásokat végrehajtani, csak az alap "heavy/light" támadásokat és ezeket is jóval lassabban. Illetve ha ebben az állapotban parryznek a földre is fogunk esni. Link

REPUTATION : A karakter minden 21. szint után kap 1-et. Link

GEAR-SCORE : A karakteren lévő felszerelés értékelése. Link

PRESTIGE : Az összes karakteren lévő összes Reputationt mutatja.

PERK Rendszer: Itt.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  For Honor
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.