Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz RCH663 #9195 üzenetére

    Amúgy az SP2 valamiért nem ment fel. A játék eredeti, de a nyelvre panaszkodik. EN verzióm van, ahhoz tartozó SP2-t szedtem le (SP1 már fent van), de a telepítést el sem kezdi, arra hivatkozva, hogy nem megfelelő a nyelv.

    Bezzeg mikor még a warez verzió volt fent akkor felment rá az SP2.

    Acc. pack-om nincs. De akkor megpróbálom újra rakni az egészet.

    De akkor reagálok valamire:

    "Figyeld, meg, hogy meg van trükközve a motor 3000 láb felett elkezdi nagyon durván vissza venne a textúrákat, meg az anti aliassingot, meg mindent, hogy az egyébként kb 24 poligonból álló épületeit ki tudja rajzolni."

    És mennyivel értelmesebb nem? 3000 láb felett mi szükségem lenne a tűéles textúrákra meg a sok poligonból álló épületekre? Most az egész délutánomat arra szenteltem, hogy csak és kizárólag az FSX miatt tuningoljak a procimon és figyeltem, hogy miként változik a teljesítmény. VGA, RAM, stb mind érintetlenül maradt, csak a CPU-t húztam, ha már amúgy is csak arra kíváncsi a kicsike.

    Ha LHHH körül elkezdek LHBP felé fordulni akkor előbb Óbuda, Kelenföld, Budaörs, stb. környéke tűnik fel, itt még egészen boldogul, pedig sok épületet kell kirajzolni, de ezek csak dobozok, kevés poligonból, mégis látványos. Majd szépen megjelenik a Parlament és Pest nagy része, itt is még simán megvan a 40-60 fps. Majd megjelenik Ferihegy a terminálokkal és bumm... hirtelen lezuhan 17-20 fps körülre és egészen a leszállásig tartja ezt. Miközben a terminál épülete ilyen távolságból még alig nagyobb, mint 3-4 pixel. Miért kell tehát kirajzolni mind a 13.000 poligont? Még jóval közelebbről sincs túl sok értelme, elég lenne csak olyan közelről, ahol vizuálisan is el tudod különíteni az épület elemeit és már mondjuk Óbuda és a távolabbi elemek is vesztettek részletességükből, mert amúgy sem nagyon látsz már el addig. Ezzel egy rakás FELESLEGES számítást lehetne mellőzni. Persze aki akarja és bírja a gépe az számoltassa ki vele ezeket, de így meg nagyon csúnyán megfogja az olyan gépeket amikkel én is rendelkezem.

    Na de akkor nézzük az eredményeket. Leszállás a már említett irányból:

    @ 3.2 GHz: 17-20fps
    @ 3.6 GHz: 24-36fps
    @ 3.8 GHz: 28-40fps

    Tehát megszelídíthető és örülhetnék, hogy végre értelmes sebességgel fut az FSX egy LHBP leszállás során, de ez sem felhőtlen, mert sikeresen megdupláztam a fogyasztást és hát valljuk be... inkább tolom az FS2004-et, mintsem, hogy egyetlen játék szimulátor miatt kelljen jelentősen többet fizetnem a villanyszolgáltatónak.

Új hozzászólás Aktív témák