Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viktor81

    senior tag

    válasz MK VII #23906 üzenetére

    Sajnos, azt veszem észre, sem szakmai tudásod, sem tapasztalatod nincsen meg a vitához, mégis földbe akarsz döngölni. Ha valami, aminek a hűtéséről a gyártója nem gondoskodott, túlmelegszik, az kinek a hibája ? - a felhasználóé ? Jeleztem a hibát, javasoltam kivitelezhető megoldást (matrica eltávolítására és borda felhelyezésére), mire a válaszuk az volt, hogy a márkaszervizük csak cseréli az elromlott meghajtót, semmilyen beavatkozást nem végez (ez ismételten őket minősíti...) (cseréhez nagy szükség van márkaszervíz hálózatra...)
    Mint említettem közel 10 évet dolgoztam egy kutatási - fejlesztési részlegen, ahol például olyan 0,5 fokonként szabályozható kemencébe zártuk a PC-ket, ahol szélsőséges körülményeket tudtunk szimulálni és kemény stressz tesztet futtattunk min. 12 óráig. Miért ? Elmondom Neked, hogy okulj a párbeszédünkből és a Samsung féle cégek hozzáállásából: nem hibáztathattuk a pl. közel-keleti vásárlót azért, ha a mi termékünk nem képes az elvárható működésre azért, mert náluk 15-20 fokkal több van mint ami "ideális" lenne. Tudom, hogy ezt még a 7 éves unokahúgod is tudja, de szerintem Te sem örülnél, ha egy 100e Ft-os SSD túlmelegedne egy 500e Ft-os konfigban és a gyártó csak annyit mondana: "ez az felhasználó gondja"

    Jelen pillanatban a konfigom hőmérséklete: CPU: 50; Q87: 66; 850 PRO: 47; 850 EVO: 66 fokosak. Az EVO-hoz adjál hozzá 10-et, annyi volt a borda nélkül. Nyilvánvaló, hogy az én hibám, hogy az egyik legalacsonyabb fogyasztású alkatrész akar(t) leolvadni a NYÁK-ról.

    Viktor

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés