Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz janos666 #14940 üzenetére

    Nem így működik a flash... nem kell előtte "törölni", beállítja az új bitszinteket és annyi, irással "egylépésben". Azért felülír. A törlés is csak annyit jelent hogy az adott blokkot/cellákat megjelöli szabadnak egy táblában, de magát a blokkot/cellát nem törli vagy nyúl hozzá, nem csinál egy fölösleges írás/olvasás ciklust/zerofillt stb.

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

  • p.lac

    tag

    válasz janos666 #14940 üzenetére

    Elnézésedet kérem, nem voltam elég figyelmes, az általad írtak nem álltak ellentmondásban a linkelt cikk idézett részével.

    Viszont ennek az állításodnak egy részével vitáznék, hátha okosabb leszek tőle:

    "A felülírás viszont kifejezi, hogy a Page, amit módosítani szeretnénk, az nem üres. Ilyen esetben pedig csak úgy lesz üres az a felülírni kívánt Page, ha a teljes Erase Block-ot töröljük, amihez az a felülírni kívánt Page tartozik. Tehát ilyenkor kénytelenek vagyunk akár olyat is csinálni, hogy olvas-módosít-töröl-ír (jó lassan) egy egész Erase Block-on."

    Úgy tudom, hogy ha Trimmelünk, akkor a Garbage Collector nézi, hogy melyik blokkban van törlendő page, és ebből a blokkból (A blokk) átmásolja az érvényes adatokat a (B) üres blokkba, majd törli az (A) blokkot. Ha van elég szabad hely és ügyes a vezérlő, akkor gondolom nem sieti el a törlést, mert lehet, hogy az (A) blokkból más page is törlésre kerül hamarosan, és akkor egy füst alatt elvégzi a fentieket, kevésbé terhelve így az SSD-t.

    Vagyis nem olvas-módosít-töröl-ír, hanem olvas(A blokkot)-ír(B blokkba az A blokkból az érvényes page-eket)-töröl(A blokkot). Itt olvastam erről.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés