Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#435) MrPeekaboo


MrPeekaboo
senior tag

Aki a Curve kártya megrendelése után pár nappal nem azt látja, hogy a státusz az app-ban "Your Curve is on its way" és ugyanilyen szöveggel email-t sem kapott, az írjon a support-nak, mert maguktól nem fogják felvenni a kapcsolatot. Én tegnap, 1 hét után, tettem meg és ma válaszoltak, hogy vissza lett tartva a küldés, ezzel együtt rögtön át is állították a státuszt. Azonban ez csak az Android-os app-ban frissült, iOS-en ki kellett jelentkezni... Másrészt kicsit furcsa, hogy utóbbiban nincs Curve kártya aktiválás, míg az előzőben igen. Utóbbiban újabb kártyát kellene hozzáadni, pedig a Revolut már ott van, míg előbbinél nem kér ilyet. Szóval elég furcsán működnek az app-ok. Lehet az is bezavar, hogy két különböző mobilon ugyanazt a fiókot használom. A személyazonosságomat is igazolnom kellett két kép feltöltésével. Android-on nincs settings menü, így sem pass code-ot, sem újjlenyomatot nem lehet beállítani.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.