- Internet fejlesztés országosan!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megoldások IBS/IBD-re
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Vajaskinyír újragondolva
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
válasz Gtaati #13607 üzenetére
5.5M körüli ár, és évi pár autópálya?!
Ha azt mondtad volna, hogy 2.5-3M van csak rá és egy kizárolagosan napi rövidtávos autó kell akkor oké a leaf. De a fenti kritériumokkal én inkább egy ioniq 28kW autót ajánlanék. Eredetileg én is egy Leaf-et akartam az olcsóbb kategóriából, de több mint fél év utánajárás és infogyüjtés után inkább spóroltunk még, és végül 5.1M-ért egy jól ferszerelt ioniq lett, és nem bántam meg.
Fogyasztás szempontból jóval hatékonyabb az Ioniq. Ezzel nemcsak a pénztárcádat kíméli, de még rátölteni is gyorsabb ugye, hiszen gyorsabban feltölthető mint egy 40es Leaf mégis közel ugyanannyit mennek egy töltéssel, és akkor még a CCS vs. Chademo előnyt nem is emlitettem.
A temperált akksi is nagyon fontos, de ezt leszámítva még sok más szempontból is jobb autó. Én szeretem az ülésszellőztetés/hűtés funkciót, ez sok premium/style felszereltségű szintű ioniq-ban benne van, Leafnél ebben az árban elég ritka ami tudja ezt.
Valóban gyakori, de nem feltétlenül jelentkező hiba sajnos a csapágyasodás, (kone, e-niro is érintett) ezért meg kell hallgatni hogy ne legyen rossz a hangja, vannak videók is erről. Talán a több a km az itt nem hátrány, ez sokszor 100e alatt előjön már. Ami 100-150e felett van és nincs csapágyhangja, annak talán nem is lesz. Az enyém már 210.000km felett jár és köszöni jól van egyenlőre, kopp-kopp! Amúgy tényleg horror az ára ha gond van, de még mindig jóval olcsóbb mint egy akksi a leafbe, és van már olcsóbb megoldás is a hivatalos szerviznél, pl solymáron vagy martonvásáron.Egyébként a Leaf sem rossz autó, vezettem párszor olyat is, és sokan szeretik ismerősök. De még a kis 24kW-os akksi volt a "legkiszámíthatóbban rossz", a későbbiekkel több gond volt, főleg a 30kW-ost kerülném mindenképp. Ha csak rövid távokra kell akkor 24kW-os, ha néha mennél hosszabbat is, akkor esetleg max valamelyik nagyobb, 40/62-es, de vásárláskor nem árt OBD akksi diagnosztika, jól lemeritett akksinál, nagy gázadásnál figyelni, hogy beesik-e valamelyik cella, ha igen az felejtős. Na nekem ehhez a rituáléhoz nem volt kedvem.
De ha már megvan a 5.5M keret akkor annyiért sok ioniqból is lehet választani hahu-n, lényeges sztem, hogy valóban prémium, és ülésszellőztetős legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Építő/felújító topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- PlayStation 5
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest