Én inkább arra számítok, hogy a nagyobb példányszámban legyártott BEV-ekhez elkezdenek megjelenni a custom upgrade-ek...
BMW i3-ban már cserélgetik az akkukat 60Ah-94Ah-120Ah, és létezik már custom nagyobb akku is (190 Ah?) Nekem ez volt ami e felé az autó felé terelt, hogy az akkuk standardizáltak... amellett, hogy a végtelenségig életben tartható, ha lesz hozzá alkatrész ellátás... sajnos nincs belőle túl sok, hamar leálltak a gyártásával
Valamint jelenleg is kaphatók bontásból cellák hozzá... sok átépítős project és házi energiatároló is ebből a prizmatikus cellából építkezik...
Leaf Akkut láttam már szétszedve élőben, így villamosmérnök szemmel kifejezetten javíthatónak találtam... persze a struktúrális akku más... azt darálóval fogják javítani...magyarán a magas nyersanyagérték miatt beveszik, és kapsz egy újat...
De ne legyünk naivak, ez a tendencia... semmit se fognak javítani... ( lásd présöntvény)... az autók ugyanolyan eldobósak lesznek mint mint most a TV-k... kötsz rá horror biztosítást, ami fedezi a károkat...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......